A barca di Ilhan Koman hà vissutu in 20 anni purtatu à u cantiere navale Haliç

A barca di Ilhan Koman, induve hà campatu in 20 anni, hè stata purtata à u cantiere navale di Haliç.
A barca di Ilhan Koman, induve hà campatu in 20 anni, hè stata purtata à u cantiere navale di Haliç.

A nave di 20 anni, in u quale u scultore famosu in u mondu İlhan Koman, u creatore di a Statua di u Mediterraniu, hà vissutu per 116 anni è ancu usatu cum'è u so attellu, hè statu purtatu à u cantiere Haliç u 16 di nuvembre. A nave seculare, chì e so prucedure di mantenimentu è manipulazione seranu realizate, serà pigliata sottu prutezzione da e City Lines à u Cantiere Golden Horn.

In u risultatu di a scuperta è l'esaminazione di l'esperti, e transazzione da esse fatta in Hulda;

• Caulk serà fattu. L'arbureti dannighjati seranu determinati è quelli chì devenu esse cambiati seranu rimpiazzati.
• I danni seranu determinati nantu à i masti di a nave è i lochi necessarii seranu riparati.
• Main machines seranu mantinuti.
• U funziunamentu è a strettezza di u sistema di propulsione di a nave seranu esaminati.
• U cuntrollu di l'arburu è di l'elice serà fattu.

SU A NAVE M/S HULDA

M/S Hulda, 37 metri di lunghezza, 6.7 metri di larghezza, 2.70 metri di prufundità, pesa 145 tunnellate, cù una superficie di vela di 395 metri quadrati, hè stata custruita in u 1905 à Sjötorp Shipyard. U pruprietariu originale hà utilizatu stu cargueru per u trasportu di carichi in Dansö nantu à a costa occidentale di Svezia. Hè stata compru da Kerstin è İlhan Koman in u 1965 è dopu una restaurazione dettagliata hè stata radicalmente trasfurmata per vive è travaglià in questu.

In Hulda, i Koman anu purtatu una vita errante, visitendu l'arcipelagu di u Mari Balticu in l'estate cù i so amichi è i studienti, è ancora in u distrittu Drottningholm di Stoccolma in l'invernu.

Quale hè İLHAN KOMAN?

İlhan Koman, chì hè natu in Edirne in u 1921 è hà celebratu u so 17 anniversariu u 2021 di ghjugnu 100, hà studiatu à l'Accademia di Belle Arti di Istanbul.

İlhan Koman era unu di i rari artisti mundiali di l'oghje, chì hà un valore universale in quantu à u spaziu è u tempu. In u prucessu di pruduzzione, hà studiatu l'omu, a natura, a cuscenza architettonica, i fenomeni matematichi / geometrichi / fisichi, principii scientifichi è tecnulugia attuali da i so studianti finu à a so morte. Cù l'esperimenti ch'ellu hà sviluppatu, hà pruduciutu opere senza precedente in l'arti turca è svedese cuntempuranea, sfidendu e teorii apparentemente immubiliabili o indiscutibili in campi cum'è a scultura, a matematica, a statica è a produzzione di energia alternativa. L'educazione artistica chì Koman cuntinueghja in Parigi trà u 1941-1947, chì principia in Istanbul in u 1951, hè ancu realizatu in e sculture in gesso, petra è ferru ch'ellu hà sviluppatu in modu indipendenti, cù u sviluppu di "virtuti" chì stabiliscenu partenarii cù l'ambiente è a natura attraversu l'arte.

İlhan Koman, mortu in u 1986, hà criatu una scola unica, in particulare e sculture chì hà realizatu in i spazii publichi è l'opere in quale hà sintetizatu diverse culture, è hà fattu Koman un scultore di fama mundiale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*