A mostra di difesa di Antep hè stata aperta in a stampa turca è francese

A mostra di difesa di Antep hè stata aperta in a stampa turca è francese
A mostra di difesa di Antep hè stata aperta in a stampa turca è francese

A municipalità metropolitana di Gaziantep hà apertu a "Esposizione di difesa di Antep in a stampa turca è francese" urganizata in u scopu di u 100 anniversariu di a liberazione di Gaziantep.

E celebrazioni di u 100 anniversariu di a Liberazione di Gaziantep, chì hè stata presa sottu l'auspici di a Presidenza cù l'appruvazioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, cuntinueghjanu senza interruzzione. A mostra, urganizata da a municipalità metropolitana di Gaziantep per ùn fà micca scurdatu di a Difesa di Antep è per mantene viva a memoria di l'eroi, cuntene nutizie speciali, riviste è campioni di ghjurnali, chì esprimenu a vista è u sustegnu di l'Anatolia à a lotta è i punti di vista. di i Francesi nantu à l'occupazione inghjusta in i ghjorni di a lotta trà 1919-1921. Panorama 25 Dicembre Gaziantep Defense Heroismu Panorama è Museu hè stata aperta cù una ceremonia in Ferit Bey Exhibition Hall.

A MOSTRA SERÀ APERTA À I VISITURI FINA U 20 DICEMBRE

In a mostra, chì cuntene un totale di 10 ducumenti, 42 di quali sò copie originali, è induve parechji novi documenti sò esposti per a prima volta, u locu di a lotta epica contr'à u duminiu imperialista francese in i ghjurnali hè trasmessu, perchè invasori occupanu Gaziantep, i difficultà di e cundizioni climatichi è a so impurtanza giugrafica sò discututi. A mostra, preparata da i storichi Murat Dağ è İsmail Hakkı Üzüm, serà aperta à i visitori finu à u 20 di dicembre.

U guvernatore di Gaziantep Davut Gül, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep Fatma Şahin, u sindaco di a municipalità metropolitana Erdem Güzelbey, u protocolu di a cità è i citadini anu assistitu à l'apertura di a mostra.

ŞAHİN: AMU BISOGNA DI SPIEGARE QUESTU SPIRITU È CUSCENZA À A NOSTRA JUVENTU BEN UN SECULU prima di scurdamu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, chì hà fattu un discorsu à l'inaugurazione, hà ringraziatu quelli chì anu preparatu a mostra è quelli chì anu cuntribuitu, "Quandu entre in questu locu, u mo core batte in un modu diversu. Avemu martiri chì anu datu a so vita per sta terra. Ci simu pronti per u seculu seculu, chì andemu à u 25 di dicembre, u 100 anniversariu. Cummemurà Gazi Mustafa Kemal Atatürk è tutti i so cumpagni d'arme, i nostri veterani è martiri in a cità di Gazi è in tutta a Turchia, cun misericordia è gratitùdine, chì hà stabilitu a repubblica in questu primu seculu è l'hà purtatu à questu ghjornu. Se scurdemu è ùn imparemu micca e lezioni per esse amparate, queste sperienze ponu accade di novu. Ci vole à spiegà stu spiritu è ​​a cuscenza centu anni fà à a nostra ghjuventù, senza scurdà. Hè per quessa chì i nostri musei sò cusì impurtanti. Ci vole à appruntà à u seculu seculu cù e lezioni da amparà da ciò chì hè accadutu in i nostri musei. Di sicuru, ama a nostra cità è a terra chì avemu natu hè impurtante, ma a nutizia in i ghjurnali francesi quellu ghjornu hè a più grande prova è prova. Cum'è avemu pruvatu à esse nipoti degni di i nostri antenati, i nostri nipoti duveranu esse fieri di noi è anu da sente a necessità di u nostru travagliu. Avemu assai travagliu da fà per lascià una bella Gaziantep è un bellu mondu à l'avvene. Ancu s'è e cundizioni cambianu, u nostru duvere hè sempre u listessu. Cuscenti di u nostru duvere, simu à dispusizione di a cità per Gaziantep, chì si rialza cù a so cultura, i so musei, a so ghjente, a so educazione è a so cunniscenza.

GUVERNATORE GÜL : DOPU À UN SECULU, MILLE ANNI, STA CITTA E PAESE SERÀ LONGA IN AVANTI CHE NO LASCIAmu

U guvernatore di Gaziantep Davut Gül, invece, hà dichjaratu in u so discorsu chì ci restanu solu uni pochi di ghjorni finu à u centenariu di a Liberazione di Gaziantep è hà dettu: "Diverse manifestazioni sò tenute sta settimana, in particulare a Municipalità Metropolitana. Oghje, guardemu a nutizia turca è francese un seculu fà. Hè necessariu di fà e cose chì saranu arregistrate in a storia. Hè statu fattu un centu anni fà è l'esibemu avà. In questa occasione, vulemu a misericordia di Diu à i nostri martiri chì anu lasciatu per noi a so patria. Credu chì in centu anni è mille anni, sta cità è paese seranu assai avanti di ciò chì avemu lasciatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*