Kayseri Airport New Terminal Building serà messu in serviziu à a fine di u 2022

Buyukkilic hà inspeccionatu i travaglii di a nova terminal di l'aeroportu di Kayseri
Buyukkilic hà inspeccionatu i travaglii di a nova terminal di l'aeroportu di Kayseri

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç, inseme cù u presidente provinciale di u Partitu AK Kayseri, Şaban Çopuroğlu, hà esaminatu l'opere di u New Terminal Building di l'aeroportu di Kayseri, chì hè destinatu à serve 8 milioni di passageri è hè di grande impurtanza per Kayseri, in situ. Büyükkılıç hà dettu: "Un edifiziu di terminal aeroportuale cù una capacità di 8 milioni di persone hè in costruzione. Attualmente, u tassu di custruzzione hè di circa 40 per centu. Un prughjettu degnu di Kayseri hè in crescita rapidamente ", disse.

U sindaco Büyükkılıç, chì hà seguitu meticulosamente i travaglii di custruzzione di l'aeroportu di Kayseri New Terminal Building è u Prughjettu di Custruzzione di Grembiule da u primu ghjornu, hà esaminatu u puntu ghjuntu in i travaglii di custruzzione inseme cù u presidente provinciale Şaban Çopuroğlu, u subsegretariu generale Hamdi Elcuman, l'autorità statale di l'aeroporti. Kayseri Manager Fatih Türkoğlu hà ricevutu infurmazioni da u Project Manager Kaan Şengürkan è u Project Control Officer Fatih Yıldırım. U presidente Büyükkılıç è u presidente provinciale Çopuroğlu, inseme à a delegazione accumpagnata, anu visitatu a custruzzione cù un cappellu duru è un gilet di travagliu in quantu à a sicurezza di u travagliu. Facendu una dichjarazione à l'ultimu pianu di i travaglii di custruzzione, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Vulemu ringrazià tutti i nostri presidente, ministru di i trasporti, ministri è deputati, in particulare cù e so istruzioni, chì anu purtatu stu bellu travagliu à i nostri. Kayseri."

"STU EDIFIU SPERÀ DI OPERARE VERS L'ANNU PROSSIMO"

U sindaco Büyükkılıç hà dichjaratu chì i travaglii per l'aeroportu di Kayseri cuntinueghjanu è u tassu di custruzzione hè di circa 40 per centu, è hà dettu: "Cumu serà ricurdatu da e dichjarazioni di u nostru Ministru di i Trasporti, un edifiziu di terminal aeroportuale cù una capacità di 8 milioni di persone hè. esse custruitu. Stu edifiziu serà operativu versu a fine di l'annu prossimu. Attualmente, u tassu di custruzzione hè di circa 37-40 per centu. Allora corre veloce, ùn ci hè micca prublema. Mentre era una zona di custruzzione di 37 mila metri quatratu, hà righjuntu 51 mila metri quatratu. À u listessu tempu, u nostru parcheghju di 4 piani hè statu aghjuntu à u parcheghju. Cusì, un prughjettu degnu di Kayseri serà realizatu. Vogliu ringrazià una volta di più quelli chì anu cuntribuitu. Dicu bona furtuna à a nostra cità, tuttu ciò chì facemu cunvene à Kayseri ".

"Semu vicinu à un aeroportu chì purtarà 5 volte i passageri di a pupulazione di KAYSERİ"

U presidente provinciale di u Partitu AK Çopuroğlu hà enfatizatu chì cù l'implementazione di u prugettu, i passageri seranu trasportati 5 volte a pupulazione di Kayseri, è hà dettu: "Attualmente simu à l'ultimu pianu di un prughjettu di l'aeroportu, u 38 per centu di u quale hè statu finitu. Stu aeroportu, chì cammina inseme cù squadre tecniche belle, tecniche è esperte, è speremu chì serà consegnatu l'annu prossimu, cumencia à esse adupratu à a fine di u 2022. Semu vicinu à un aeroportu chì purterà 5 volte a pupulazione di Kayseri cù passageri. Tuttu hè statu pensatu, cù u so parcheghju, grembiuli è soffietti.

"U MEU PRESIDENTE MEMDUH HA PROVATUTU ASSOLUTAMENTE"

Espristendu chì u presidente Büyükkılıç hà fattu assai sforzu, Çopuroğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Se Diu permette, seguitemu sia e riunioni cù u presidente Memduh è a stampa, chì e cumpagnie internaziunali sò digià in discussione per aumentà u numeru di passageri in Kayseri. U fattu chì invece di dì "mete voli supplementari à u nostru Kayseri", venenu à noi è dumandanu di aghjunghje voli supplementari per noi mostra una volta di più chì Kayseri hè un valore crescente. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu. U presidente Memduh hè statu assai occupatu cù stu travagliu. S'hè sforzatu. Ricertamenti, u trasferimentu di l'indennità di u nostru Ministru di i Trasporti da 2023 à 2022 hè statu un cartucciu d'ignizione per stu travagliu. Se Diu permette, serà pussibule di vede i passageri chì venenu è scendenu quì in questi ghjorni l'annu prossimu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*