L'UAV Bayraktar TB2 assume una funzione attiva in a lotta contru l'incendii forestali

L'UAV Bayraktar TB2 assume una funzione attiva in a lotta contru l'incendii forestali
L'UAV Bayraktar TB2 assume una funzione attiva in a lotta contru l'incendii forestali

Bayraktar TB400 SİHAs, chì anu righjuntu 2 mila ore di volu, ghjucanu un rolu in a lotta contru l'incendii forestali, è ancu in funzioni di sicurezza è aiutu umanitariu. In cuuperazione cù a Direzzione Generale di Foreste (OGM), i UAV Bayraktar TB2 piglianu ancu un rolu attivu in a deteczione precoce di incendi forestali è a gestione efficiente di i sforzi di estinzione.

Sicondu i dati OGM, 2020 Bayraktar TB1 UAV, chì hà servutu in u periodu di l'estiu in u 2, hà monitoratu una zona di circa 3.5 milioni di ettari da l'aria è hà realizatu u travagliu di 361 torre di surviglianza di u focu da u celu. In questu modu, 2020 incendi forestali sò stati rilevati à u principiu in u 345 è estingueti prima ch'elli crescenu. A suluzione pioniera è innovativa seguita da Turchia in a lotta contru l'incendii forestali hà cuntinuatu à cresce in 2021.

UAV Bayraktar TB3 stazionati in Manisa / Akhisar, Muğla / Milas è Denizli / Çardak, i 2 centri principali determinati da OGM, sò serviti sottu a coordinazione di e squadre di Baykar. Bayraktar TB2, chì travaglia cù u software sviluppatu da Baykar è l'infrastruttura tecnologica chì hà stabilitu, pò scansà una zona di 400 km² à una volta cù una camera termica è detectà incendi finu à 185 chilometri di distanza in a fase iniziale. UAV Bayraktar TB2 hà travagliatu attivamente in a deteczione è l'extinzione di 2021 incendi forestali in 19 finu à u 267 di nuvembre; Hà rilevatu 155 incendi in u stadiu iniziale, è hà realizatu funzioni di seguimentu è di coordinazione in l'estinzione di 112 incendi.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*