U nidu d'uccelli si prepara à scuntrà a fiamma olimpica

Bird's Nest si prepara à scuntrà a frebba olimpica
Bird's Nest si prepara à scuntrà a frebba olimpica

U Stadiu Naziunale di Pechino, cunnisciutu ancu u Nidu d'Uccelli, hè cunsideratu una maraviglia architettonica. U Nidu d'Uccelli, situatu à u sudu di u Parcu Olimpicu di Pechino, era unu di i principali terreni di cumpetizione in i Ghjochi Olimpichi di Pechino 2008. U stadiu, chì hè statu stabilitu nantu à una superficie di 20,4 ettari, hà una superficia di 258 mila metri quadrati. U stadiu, cù una capacità di 91 mila spettatori, accoglierà ancu e cerimonii d'apertura è di chiusura di i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino 2022.

U nidu d'uccelli hè statu cuncepitu da l'architetti svizzeri Jacques Herzog è Pierrede Meuron è l'architettu cinese Li Xinggang. Hè dichjaratu chì u disignu di l'edifiziu hè stata inspirata da u nidu è a cuna induve cresce e cose viventi è riflette a speranza di l'umanità per u futuru.

U stadiu s'assumiglia à un nidu d'uccelli fattu di rami d'arburu cù a forma di una reta formata da e parti chì sustenenu l'altri. Mentre a maglia d'acciaio grisgiu hè cupartu di film trasparenti, ci hè una piattaforma in forma di tazza di culore di terra in l'internu. Stu disignu hè ancu una cumminazione unica di tecnica di scultura chì riflette a cultura tradiziunale di a Cina, u culore rossu chì simbolizza l'entusiasmu, è un disignu di struttura d'acciaio basatu nantu à a tecnulugia avanzata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*