Bursa Inclusa in a Rete di Città Creative di l'UNESCO cù Tile è Seta

Bursa Inclusa in a Rete di Cità Creative di l'UNESCO cù Gin è Seta
Bursa Inclusa in a Rete di Cità Creative di l'UNESCO cù Gin è Seta

Bursa, chì hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO in u 2014 cù l'Area di Khans, i Sultan Complexes è Cumalıkızık, hè avà inclusa in a Rete di Cità Creative di l'UNESCO in u campu di "artisgianu è arti populari", induve i tile è a seta Bursa sò à l'avanguardia. Cusì, Bursa era trà e 295 cità in u mondu chì sò membri di a Rete di Cità Creative di l'UNESCO.

Cù i so valori storici è culturali, ricchezze naturali è potenziale turisticu, a municipalità metropolitana di Bursa, chì hà fattu grandi sforzi per aumentà a parte di Bursa in u turismu, hà cuminciatu à coglie i frutti di i so sforzi per a prumuzione di a cità in l'arena internaziunale. . A Municipalità Metropolitana, chì hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO in 2014 cù u schedariu di candidatura intitulatu "Bursa è Cumalıkızık: A Nascita di l'Imperu Ottumanu", preparatu sottu a coordinazione di a Municipalità Metropolitana di Bursa, è hà fattu a Regione Hanlar, Sultan Complexes. è Cumalıkızık un patrimoniu universale, UNESCO Creative Cities Hà rializatu u so scopu in i so sforzi per esse inclusu in a Rete. Dopu à i travaglii iniziati da a Municipalità Metropolitana cù u slogan "Da Tradizionale à Universale" è sustinutu da BEBKA è a Direzzione Pruvinciale di Cultura è Turismu, u schedariu di candidatura preparatu in u ramu di "artigianu è arti populari", inseme cù u schedariu di Sivas, hè statu sottumessu à l'UNESCO di Parigi da a Cummissione Naziunale di Turchia di l'UNESCO. hè statu mandatu à u centru.

Solu Bursa da Turchia

A riunione, induve sò determinate e cità chì saranu incluse in a Rete di Cità Creative di l'UNESCO in 2021, chì sustene l'ideali di diversità culturale di l'UNESCO, hè stata tenuta à a sede di l'UNESCO in Parigi u ghjornu passatu. In a riunione, in a quale 49 cità in u mondu sò state incluse in a Rete di Cità Creative, hè statu decisu chì Bursa da Turchia deve esse un membru di u ramu "artigianu è arti populari". Cù sta decisione, Bursa hè diventata una di e 295 cità in a Rete di Città Creativa di l'UNESCO è hè diventata a 7a cità in a Rete dopu à Gaziantep, Hatay, Istanbul, Kütahya, Afyonkarahisar è Kırşehir da Turchia.

Annunciendu chì 2021 cità sò state dichjarate Cità Creative di l'UNESCO in 49 cù una dichjarazione scritta, u Direttore Generale di l'UNESCO Audrey Azoulay hà dettu: "Tutti; "Vi invitemu à travaglià cù i stati per rinfurzà a cooperazione internaziunale trà e cità chì l'UNESCO hà da scopu di prumove", disse.

A Cummissione Naziunale di Turchia di l'UNESCO hà ancu ringraziatu à a Municipalità Metropolitana di Bursa per avè realizatu cù successu u prucessu.

avemu meritatu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì sò felici di i risultati pusitivi di i so recenti sforzi per assicurà chì Bursa riceve a parte chì merita da u turismu. Esprimendu chì a ricchezza più impurtante di Bursa in quantu à u turismu hè u so patrimoniu storicu è culturale, u sindaco Aktaş hà dettu: "A nostra candidatura di adesione à a Rete di Cità Creative di l'UNESCO in a filiera di l'Artigianato è Arti Folk hè stata ancu accettata. Comu sapete, solu i schedari Bursa è Sivas sò stati mandati à l'UNESCO trà 12 schedari da Turchia. È hè statu annunziatu chì solu Bursa da Turchia hè stata accettata cum'è membru di a Rete. Cusì, l'artigianu è l'arti populari di Bursa, in particulare Bursa Silk è Iznik Tiles, sò diventati valori universali. Vogliu ringrazià in particulare l'Agenzia di Sviluppu Bursa Eskişehir Bilecik, a nostra Direzzione Provinciale di Cultura è l'urganisazioni non governamentali per u so sustegnu in tuttu u prucessu. Bursa si meritava digià. Bona furtuna ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*