Cose da sapè nantu à a Variante Omicron

Cose da sapè nantu à a Variante Omicron
Cose da sapè nantu à a Variante Omicron

A variante Omicron (Nu), descritta da l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) cum'è "preoccupante", cuntinueghja à esse vistu in parechji paesi finu à avà. Quandu a pandemia di coronavirus si avvicina à u so secondu annu, a nova variante annunziata da l'Organizazione Mondiale di a Salute causa preoccupazione in u mondu sanu. Prufessore di Memorial Kayseri Hospital, Dipartimentu di Malattie Infettive è Microbiologia Clinica. Dr. Ayşegül Ulu Kılıç hà sparte i seguenti nantu à a variante Omicron, chì era determinata à avè più di 30 mutazioni.

avè parechje mutazioni

L'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà identificatu B.1.1.529 cum'è una variante alarmante chjamata "Omicron". L'OMS hà annunziatu chì a variante B.1.1.529 hè stata prima informata u 24 di nuvembre 2021 da Sudafrica. Un forte aumentu di l'infizzioni hè statu osservatu in l'ultime settimane, coincidendu cù a deteczione di a variante B.1.1.529. A prima infizzione cunfirmata cunnisciuta da B.1.1.529 hè stata rilevata in una mostra cullata u 9 di nuvembre di u 2021.

Sta variante hà un numeru alarmante di mutazioni. L'evidenza preliminare indica un risicu aumentatu di reinfezzione cù sta variante cumparatu cù altre varianti di preoccupazione. Hè statu determinatu chì sta variante hà aumentatu u numeru di casi in quasi tutte e cità in Sudafrica. U metudu di test PCR SARS-CoV-2 attualmente utilizatu pò ancu detectà sta variante.

A maschera, a distanza, l'igiene sò impurtanti

Hè desideratu di cuntinuà i studii di sorveglianza è di sequenza per capisce megliu e varianti SARS-CoV-2 chì circulanu in a cumunità. Queste misure anu ancu bisognu di cuntinuà à riduce i risichi di COVID-19, cumprese misure di salute publica è suciali pruvati cum'è portà maschere, osservà l'igiene di e mani è a distanza fisica, a ventilazione di spazi interni, evitendu i lochi affollati è vaccinati.

U putere infettivu hà aumentatu ancu di più

E proteini ghjucanu un rolu chjave per u novu tipu di coronavirus per entra in e nostre cellule. Quandu u numeru di mutazioni di u virus aumenta in i prughjetti di prutezione, u risicu di perde l'efficacezza di i vaccini aumenta ogni ghjornu. A causa di u virus mutatu, u so putere contagiosu aumenta è emerge una stampa di malatie severa. In a variante Delta, ci sò stati 2 mutazioni in a parte di riccio chì cuntattate i celluli, mentre chì u numeru di mutazioni in Omicron era 10. In quantu à i sintomi di a malatia, alcuni cambiamenti sò stati osservati cù l'emergenza di a variante Omicron. Hè statu determinatu chì u sensu di u gustu è l'olfattu ùn hè micca sparitu in i pazienti in quale a variante hè stata prima vista. Certi pazienti anu signalatu sintomi cum'è dolore musculare, fatigue, febbre alta è tosse ligera. I sperti chì anu fattu una dichjarazione nantu à a nova variante hà dichjaratu chì hè assai sfarente da altre varianti. Tuttavia, ùn hè micca cunnisciutu ancu cumu a variante affettarà quelli chì ùn sò micca vaccinati, l'anziani è quelli cù malatie croniche. In u prossimu periodu, u prucessu di quarantena diventa ancu più impurtante in a malatia causata da sta nova variante.

U casu Omicron (nu variant) ùn hè statu vistu finu à avà in Turchia

Oghje, ci hè un aria di preoccupazione in tuttu u mondu in quantu à a variante Omicron. Mentre i casi rilevati o suspettati in Sudafrica è in certi paesi europei sò stati scontri finu à avà; Numerosi paesi, cumpresu Turchia, u Regnu Unitu, l'Australia, u Canada è i Stati Uniti, anu pruibitu o limitatu i viaghji da Sudafrica è e zone vicine.

Raccomandazioni di quarantena per i pazienti

L'alimentazione propria è equilibrata hè impurtante in i malatie virali è in tutte e malatie. U cunsumu di l'alimenti ricchi di vitamini è minerali cuntribuiscenu à u rinfurzamentu di u sistema immune. A vitamina C, u zincu è a vitamina D deve esse pigliata in quantità appropritate cù i cunsiglii di i medichi specialisti.

Beie assai acqua durante u ghjornu chì u corpu hà bisognu. L'impurtanza di l'acqua, chì hè a fonte di vita, hè stata pruvata in u prucessu di coronavirus, cum'è in tutte e malatie.

I pazienti anu da riposu. Un sonnu adattatu, regulare è di qualità hè assai impurtante in u prucessu di a malatia.

Una perspettiva pusitiva in u prucessu di a malatia farà una cuntribuzione significativa à a ricuperazione. U paziente deve esse alluntanatu da l'ansietà è u stress è piglià precauzioni per questu.

Se a medicazione hè stata data à u paci da i medichi specialisti, a droga deve esse presa senza interruzzione. I Pacienti anu da avvisà i so medichi di ogni cambiamentu in a so cundizione senza ritardu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*