I travaglii di a seconda tappa cumincianu à u Kars Logistics Center

I travaglii di a seconda tappa cumincianu à u Kars Logistics Center
I travaglii di a seconda tappa cumincianu à u Kars Logistics Center

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà annunziatu chì i travaglii infrastrutturali di u Centru Logisticu di Kars sò stati cumpletamente finiti è i preparativi per a seconda fase sò stati fatti.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione annantu à u Kars Logistics Center. Sottulineendu chì anu focu annantu à l'investimenti ferroviari in l'ultimi anni, Karaismailoğlu hà nutatu chì aumenteranu a parte di e ferrovie in l'investimenti di u Ministeru finu à u 60 per centu. Spieghendu chì attribuinu impurtanza à l'investimenti di trasportu di merci è di u trasportu di passageri, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Cù l'apertura di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, l'operazione ferroviaria hà iniziatu da l'Estremo Oriente à l'Europa Fara da u corridore cumunu ininterrottu. Da Pechino à Londra, i nostri treni anu cuminciatu à cummerciu è logistica spessu. Avemu un scopu di piglià 30 per centu di a capacità in u corridore chì passa per a Russia, chì hè u corridore nordu, à u corridore mediu chì passa per u nostru paese. In questa direzzione, u nostru travagliu è e pulitiche cuntinueghjanu. Cù a messa in opera di e linee di treni d'alta velocità, chì sò in custruzzione, u trasportu di merchenzie serà pussibule in queste linee.

PIÙ DI 1 MILIONI 419 MIL TONI DI CARGA SÀ TRASPORTATI IN A LINEA BTK

Enfatizendu chì u trasportu di merci nantu à a linea ferroviaria BTK hè in crescita ogni ghjornu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì, à u 19 di nuvembre, un totale di 262 treni, 26 mila 214 cuntainer è 1 milione 419 mila 686 tunnellate di carichi sò stati trasportati nantu à a nave. Linea di ferrovia BTK.

Ricordendu chì u Centru Logisticu di Kars hè statu stabilitu per rinvivisce a storica Strada di Seta è per creà un centru logisticu impurtante per i trasporti cù a Russia è i paesi di l'Asia Centrale, Karaismailoğlu hà dettu chì u Centru Logisticu Kars serà custruitu nantu à a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì culliga l'Asia è l'Europa, hà dichjaratu chì hè unu di i punti impurtanti di a linea BTK.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu stabilitu u Centru Logisticu di Kars per u scopu di trattà e carichi trasportati nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. Cù una capacità di trasportu di 412 mila tunnellate, hè stata guadagnata una zona logistica di 400 mila metri quadrati.

L'INFRASTRUTTURA DI KARS LOGISTICS CENTER COMPLETAMENTE FINITE

Nutendu chì ci sò un totale di 19 linee ferroviarie in u centru, Karaismailoğlu hà dettu chì da l'apertura di Kars Logistics Center, 349 mila tunnellate di carichi sò stati trasportati da 417 treni. Esprimendu chì u corridore mediu hè diventatu funziunale cù l'apertura di a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars è questu hà fattu Kars un centru impurtante, Karaismailoğlu hà nutatu chì u Centru Logisticu di Kars hà ancu cuminciatu à travaglià assai attivamente. "Questu continuerà à aumentà da avà", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, "U travagliu di l'infrastruttura di Kars Logistics Center hè cumpletamente finitu. Facemu preparazione per a seconda fase di stu centru ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*