Istanbul è Atene si scontranu in İSTON Bank

Istanbul è Atene si scontranu in İSTON Bank
Istanbul è Atene si scontranu in İSTON Bank

U presidente di l'IMM, chì si riunì à u "B40 Balkan Mayors Summit" Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Atene Kostas Bakoyannis hà sperimentatu u bancu pruduciutu apposta da ISTON per Istanbul è Atene. Bakoyannis, Imamoglu hà dettu: "Avemu fiducia in a nostra cumpagnia. Manderemu un rigalu. Puderete cumprà u prossimu, secondu ellu" à u scherzu, "Promessi sò stati fatti, prumessi sò stati manteni. Cum'è Atene, simu assai aperti à u dialogu ".

Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Atene Kostas Bakoyannis, u sindaco di Split Ivica Puljak è u sindaco di Salonicco Konstantinos Zervas, u primu ghjornu di u "B11 Balkan Mayors Summit", chì hà riunitu i sindaci di 24 cità da 40 paesi, à u bancu apposta pruduciutu da a filiale corporativa. ISTON.. scacciò. İmamoğlu hà dichjaratu chì a storia di u bancu hè basatu annantu à a so recente visita à Atene.

A STORIA DI A BANCA INIZIATA IN ATENE

Esprimendu chì u sindaco di Atene, Bakoyannis, chì li hà ospitu, hà spartutu l'infurmazioni chì si preparavanu à cuncepisce una piazza durante a visita di a cità, İmamoğlu hà dettu: "Aghju dettu, soprattuttu cù a nostra cumpagnia İSTON in Istanbul, facemu un disignu chì vi cunnette Atena è Istanbul. È l'amichi anu travagliatu nantu à stu disignu. Pensemu chì s'adatta ancu à quella piazza. Avà manderemu questu un sample à Atene. L'avemu da dumandà à ch'ellu ci sia. Pensu chì sì bella. A parolla di Mandela hè ancu assai preziosa; Dice "sitate è parla" per a pace è l'amicizia di i paesi. Face dinò una riferenza à i Ghjochi Olimpichi. Mostra u layout di a tribuna di i Ghjochi Olimpichi. Hè u putere di u disignu ", disse.

Dicendu: "Avemu fiducia in a nostra cumpagnia", İmamoğlu hà dettu à Bakoyannis, "Manderemu un rigalu. Puderete cumprà l'ultimi; sicondu ellu ", hà scherzatu. A risposta di Bakoyannis à u scherzu di İmamoğlu, "Promesse sò state fatte, prumesse mantenute. À Atene, amamu u dialogu. Semu assai aperti à u dialogu ".

DESIGN SPECIAL DI ISTON

Gruppi di sedie cuncepiti apposta pruduciuti da İSTON per Istanbul è Atene sò fatti di "petra kufeki" è "marmu pentelic". petra Kufeki; Hè stata aduprata cum'è a petra di custruzzione di basa in parechje opere architettoniche impurtanti in Istanbul, cum'è i Muri di Istanbul è a Moschea Süleymaniye, durante i periodi Bizantinu è Ottumanu. marmura Pentelic; Hè stata aduprata in parechji di i monumenti principali di l'Atene Classica, cum'è u Partenone, in particulare da u V seculu aC. In u disignu, Atene è Istanbul sò raffigurati cum'è duie cità chì si abbraccianu, cù duie texture.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*