Kılıçdaroğlu, chì riceve l'offerta di u Canale d'Istanbul, Pagherà Prezzi assai pesanti

Kılıçdaroğlu, chì riceve l'offerta di u Canale d'Istanbul, Pagherà Prezzi assai pesanti
Kılıçdaroğlu, chì riceve l'offerta di u Canale d'Istanbul, Pagherà Prezzi assai pesanti

IMM hà rivisu a "Visione Climatica di Istanbul", chì hè stata preparata in 2018 da l'antica amministrazione, chì hà stabilitu un scopu di 2030 per centu di riduzzione da l'aumentu di l'emissioni di carbonu per 33. Parlendu à a riunione tenuta nantu à u sughjettu, u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluA critica di l'effetti negativi di Kanal Istanbul, chì descrive cum'è u "Canale Concrete", nantu à a crisa climatica, "Sgiò presidente, ùn vi preoccupate micca. Nimu hà da cumprà l'offerta Kanal Istanbul. S'ellu face, pagherà un prezzu pesante. S'è qualchissia cumprà una offerta chì hè stata aperta per tradisce sta geugraffia, sia da l'internu sia da l'esternu, è in un mondu induve a crisa climatica hè cusì largamente parlata, s'è vo avete sempre cuntinuà à tradisce Istanbul è se l'offerta per questu serà. apertu, quellu chì hè intrutu in quella offerta pagherà un prezzu pesante. Vogliu chì tutti sapianu questu. Dunque, nimu entrerà in questa offerta. Riposi in pace u vostru core, sgiò presidente ».

U presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, hà dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà u "Museu di u Clima", chì hè unu di i pochi esempi in u mondu. KadıköyHà participatu à a riunione "Istanbul Climate Vision è Revised Climate Action Launch" tenuta à u Museu Gazhane in Istanbul. A film "Choosing Extinction", preparatu da u Programma di Sviluppu di e Nazioni Unite (UNDP), hè statu proiettatu in l'avvenimentu per a prima volta. A rappresentante residente in Turchia di u PNUD, Luisa Vinton, è u direttore regiunale C40 per l'Europa, Júlia López Ventura, anu spartutu i so messagi via videoconferenza à l'avvenimentu, induve "Giovani Ambasciatori di u Clima" Melisa Akkuş è Resul Hüseyinzade anu ancu discorsu.

A GIOVANI ATTIVISTA: "NISUN DI NOI DEVE ESSERE MUTU"

Enfatizendu chì a crisa climatica ùn hè micca un scherzu, hè a nostra realità è a nostra nova nurmale, i ghjovani attivisti anu dettu: "Avemu da abituà. È avemu bisognu di finta chì avemu a crisa climatica. Avete da agisce cum'è s'ellu eramu in una crisa è furmà a vostra vita in cunseguenza. per avè datu un locu Ekrem İmamoğluTi ringraziu assai. Continueremu à luttà per fà sente di più a nostra voce è u vostru sustegnu hè assai impurtante in sta lotta. Ùn guardemu micca ciò chì avemu parlatu oghje. Parlemu ancu dumani. Parlemu in ogni locu. Parlemu ogni ghjornu. Perchè, mentre sperimentendu tante inuguaglianze, nimu di noi ùn deve stà zittu. Avemu da agisce. Ùn avemu micca altra scelta. Ùn avemu micca una scelta ", disse.

L'IMM hà rivisatu u so pianu climaticu

Presidente IMM, chì hà pigliatu a parolla dopu à a ghjuventù Ekrem İmamoğlu, hà spartutu cù u publicu u "Piano d'Azzione di u cambiamentu climaticu" di Istanbul contr'à a crisa climatica, un prublema vitale è cumuni di u mondu sanu. Enfatizendu chì Istanbul, cum'è u mondu sanu, face risichi assai serii ligati à u clima, İmamoğlu hà dettu: "I scientisti indicanu chì, se ùn limitemu micca l'aumentu di a temperatura in u mondu à 1,5 à 2 gradi, i disastri saranu in u periodu à vene. . In u 6th rapportu di u "Panel Intergovernativu di u Cambiamentu Climaticu" IPCC, hè dichjaratu chì u riscaldamentu glubale hè à un livellu senza precedente. L'IPCC dice chì se a temperatura s'eleva sopra i 2 gradi, ci saranu effetti assai devastanti è serà impussibile di vultà da quì ".

İMAMOĞLU: "COVID-19 CI MUSTRATU UN MONDU INTERU"

Dichjarà chì l'effetti di a crisa climatica sò stati sentiti seriamente in u periodu recente, İmamoğlu hà citatu i disastri di u focu è di l'inundazioni chì avemu avutu in u periodu recente è u prublema di mucillagini in u Mari di Marmara cum'è esempi. "Forse, l'epidemie di Kovid-19, emersa per via di questi sviluppi è fermatu a vita in u mondu sanu, ci hà dimustratu un mondu completamente diversu. İmamoğlu ci hà dimustratu chì nisun paese o cità ùn hè prontu per tali disastri, ùn importa quantu sò ricchi, avanzati è tecnologicamente superiori. Dichjarà chì anu cuminciatu à preparà una "Visione Climatica" per Istanbul da u primu ghjornu chì anu pigliatu u postu, İmamoğlu hà dettu: "U Pianu d'Azione per u Clima di Istanbul hè statu preparatu per a prima volta in 2018. In ogni casu, u studiu precedente era destinatu à un prugressu assai limitatu è un prugressu limitatu in l'emissioni di carbonu, cum'è una riduzione di 2030 per centu da l'aumentu per u 33. In cunfurmità cù l'impegnu "Scadenu 2019", chì avemu firmatu à u "C40 Mayors" Summit, à quale aghju assistitu personalmente in Copenhague in 2020, avemu entratu in un prucessu di revisione rapida in u "Plan d'Azione Climaticu" di Istanbul.

"AMU DEFINISTU E NOSTRE POLITICHE PER FÀ ISTANBUL UNA CITTA RESISTENTE"

In questu prucessu, İmamoğlu hà datu esempi di workshop cuntribuiti da i circoli accademichi naziunali è stranieri è hà dettu: "In seguitu, avemu un workshop di mente cumunu cù i nostri attori esterni cum'è l'urganisazioni non governamentali, e camere prufessiunali, i rapprisentanti di u settore privatu, l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche. camere di industria. À a fine di tutti sti prucessi, cù un scenariu assai ambiziosu per Istanbul per diventà una cità resistente; Avemu determinatu i nostri novi obiettivi è e pulitiche di rispettu in u trasportu, l'energia fissa, l'acqua è i rifiuti. In cunfurmità cù i so impegni internaziunali, per aumentà a resilienza di Istanbul, avemu preparatu u "Piano d'Azione per u Cambiamentu Climaticu di Istanbul", chì definisce obiettivi assai più cumpleti è concreti, inseme. Enfatizendu chì İBB hè a prima è l'unica municipalità in Turchia à esse un membru di u C40, İmamoğlu hà enfatizatu chì anu determinatu tutti i passi per fà d'Istambul una cità neutrale in carbonu è resistente à a crisa climatica in 2050, è anu definitu una strada di strada concreta.

"A CUSTITUZIONE CLIMA D'ISTANBUL"

İmamoğlu hà riassuntu e visioni climatichi chì anu sviluppatu attraversu una mente cumuna è definitu cum'è "a custituzione climatica di Istanbul" cum'è seguente:

"U nostru Pianu d'Azzione Climatica d'Istanbul, chì hà caratteristiche uniche trà e cità europee in quantu à a densità di a pupulazione è i miri; Hè implementatu inseme cù documenti di pulitica cum'è "Piano d'Azione per l'Energia Sostenibile" (SECAP), "Piano di Mobilità Urbana Sostenibile" (SUMP) è "Piano di Gestione di i Rifiuti di Istanbul". Istanbul Climate Vision hè ancu una parte impurtante è inseparabile di u documentu "2050 Vision" realizatu da a nostra Agenzia di Pianificazione di Istanbul. U nostru scopu strategicu; L'avemu definitu cum'è a realizazione di tutti i piani è l'opere di l'IMM cù a priorità di a perspettiva di l'azzione climatica è assicurendu a ghjustizia climatica servendu scopi di sviluppu sustenibile. In questu cuntestu, percentuali di riduzzione per ghjunghje à l'obiettivu "carbon neutral" in u 2050; Avemu determinatu una riduzione assoluta di 2030 per centu per u 52, una riduzione assoluta di 2040 per centu per u 89, è una riduzione assoluta di 2050 per centu per u 100 ".

À LA LUCE DI DATI SCIENTIFICI, ERA AVVISU

Dicendu: "Se ùn facemu micca i passi concreti descritti in a visione è u pianu d'azzione chì avemu annunziatu oghje, è s'ellu ùn facemu micca passi cum'è una cità è diventemu una cità chì hè resistente à a crisa climatica, avemu tutti un assai assai. vita difficile ", hà dettu İmamoğlu, è hà listatu e seguenti previsioni è avvisi à a luce di e dati scientifichi:

"E malatie assuciate cù l'aumentu di a temperatura proliferaranu in gruppi vulnerabili cum'è l'anziani è i zitelli. Ci sarà una mancanza di alimentazione è acqua. Videremu un aumentu di i disastri causati da l'onda di calore, cum'è l'incendi di furesta. Facemu u risicu chì u nivellu di u mari risale trà 45 è 75 centimetri in u Bosforu. Da una banda, a precipitazione media annuale di Istanbul diminuirà da 12 per centu, è da l'altra banda, l'intensità di a precipitazione aumenterà finu à u 59 per centu. L'inundazioni chì questu creerà ponenu un risicu maiò per l'infrastruttura critica è i sistemi di trasportu. I scientisti ci informanu chì a biodiversità di Istanbul diminuirà è emergeranu novi pesti è spezie invasive. In più di tuttu questu, ùn vogliu mancu parlà di i terribili periculi chì u freak chì chjamemu u "Canal Concrete" aghjunghje à a nostra cità ".

"U CANALE CONCRETE ROMPA COMPLETAMENTE L'EQUILIBRIO ECOLOGU"

Canale Concrete; Enfatizendu chì hè un prughjettu chì disturberà cumplettamente l'equilibriu ecologicu, creà effetti distruttivi nantu à u patrimoniu culturale chì avemu acquistatu annantu à millaie d'anni, aumentà i risichi di disastru, ignurà u dirittu di i citadini, è usurparà u dirittu à a vita di a sucità è di tutti. e cose viventi, İmamoğlu hà dettu, "U Canale Concrete ùn hè micca solu urbanu; Hè una minaccia climatica regiunale è glubale è porta u risicu di annullà i sforzi di u cambiamentu climaticu. Concrete Channel, chì hè una minaccia climatica in sè stessu per a nostra cità, u nostru paese è u mondu, ùn solu aumenterà a crisa climatica, ma sfurtunatamenti neutralizà e misure pigliate contr'à sta crisa in nome di a nostra cità. Indittendu chì l'impattu di l'effetti negativi chì si verificaranu in u clima di Istanbul serà à scala naziunale è glubale, İmamoğlu hà dichjaratu e 5 strategie di basa chì anu determinatu in u quadru di a visione climatica di a cità, "Riduzzione di l'emissioni di gasi di serra è aumentendu u capacità di adattà à a crisa climatica. Assicurendu a ghjustizia climatica è riducendu l'impatti suciali è ecunomichi di a crisa climatica. Sviluppà a capacità istituzionale per a crisa climatica è a gestione ambientale. Conservazione, migliurà è risturazione di l'ecologia unica è e risorse naturali di Istanbul. Supportendu u ciclu di vita, riducendu a contaminazione è l'impronta di carbone ", disse.

STRATEGIE ANNUNCIATE DA ESSERE IMPLEMENTATE DIN 2050

In u so discorsu, İmamoğlu includeu ancu e strategie principali chì pensanu à esse implementate da u 2050:

"L'elettrificazione graduale di tutte e vitture è i taxi. U 35% di i viaghji in a cità sò fatti cù trasportu publicu. Aumentà a tarifa di u trasportu marittimu à 10 per centu. U 50 per centu di i viaghji di ogni ghjornu si facenu camminendu è in bicicletta. Riduzzione di perdite d'acqua è perdite da 2030 per centu per u 18 è da 2050 per centu per u 32. Riducendu l'usu di l'acqua per capita di 2040 per centu per u 11. Riciclà almenu u 50 per centu di i rifiuti organici, cum'è i rifiuti alimentari è di giardinu. Assicurendu efficienza energetica 100% in l'equipaggiu urbanu. U 55 per centu di u supply d'energia da fonti rinnuvevuli. Cunvertisce u 95 per centu di u gasu di discarica ottenutu da i rifiuti disposti in energia. 100% riciclamentu di i rifiuti organici per u metudu di compostu. Per assicurà u 100% di riciclamentu di carta è rifiuti di imballaggio. Assicurendu l'energia di tutti l'edificazioni IMM da fonti rinnuvevuli, applicà un approcciu zero waste. L'elettrificazione cumpleta di a flotta IETT.

"Avemu un'obiezione à agisce cù a visione di a ghjustizia climatica"

Enfatizendu chì Istanbul hè una cità chì hà a capacità di diventà resistente à a crisa climatica da u 2050, İmamoğlu hà dettu: "Per questu, avemu da agisce inseme cù a guida di a mente cumuna è a scienza, cù una visione di a ghjustizia climatica è di un populu. approcciu orientatu ". Nutendu chì anu fattu passi storichi è impurtanti in linea cù sta visione da u ghjornu chì anu pigliatu u postu, İmamoğlu hà datu l'esempii seguenti:

"Avemu iniziatu studii chì aumenteranu a resistenza di Istanbul in fronte di disastri, siccità è terremoti. Avemu rinnuvatu i tunnel di l'acqua di piova. Avemu riduciutu u risicu di inundazioni in parechje parte di Istanbul. Avemu distribuitu piantini gratuiti chì valenu finu à 8 milioni di TL annu à i nostri agricultori per rinvià i terreni agriculi in a produzzione. Avemu crisciutu è continueremu à cultivà l'approcciu sustinibili di rifiuti zero cù l'usu di fertilizante di compost in a pruduzzione di piantini. Avemu sviluppatu energia verde è prucessi ecunomichi circulari. In parte di l'attività di sensibilizazione è d'educazione chì realicemu per sensibilizà u publicu, avemu implementatu u Museu di u Clima, chì hè unu di i pochi esempi in u mondu è in a nostra zona. Avemu cuminciatu à trasfurmà e sponde di i fiumi in vaddi viventi. A so capacità hè di 30 milioni di metri quadrati in a nostra Istanbul. Per riduce l'emissioni di carbone in a cità, avemu principiatu a custruzzione di metro nantu à 10 linee à u stessu tempu. Avemu stabilitu u scopu di aumentà a lunghezza di e nostre linee di metro da 233 chilometri à 630 chilometri. Allargemu i campi "Parcu - Cuntinuà". Aumentemu e piste ciclabili da 350 chilometri à 650 chilometri. Sviluppemu a biodiversità è e pratiche agricule. Avemu focu annantu à prughjetti ambientali alternativi chì riduceranu l'incinerazione di i rifiuti è i metudi di almacenamentu ".

3 APERTURE GIGANTI DA IMM

Enfatizendu chì cum'è İBB, cumissioniranu trè novi stabilimenti in nuvembre per un ambiente più pulitu, İmamoğlu hà dettu: "U nostru 'Impianti di biometanizazione di Kemerburgaz', chì apriremu u 9 di nuvembre, avarà u titulu di a prima facilità in u nostru paese induve l'urganizazione organica. I rifiuti separati à a so fonte seranu trattati cù una capacità di ogni ghjornu di 130 tunnellate. A nostra facilità pruducerà biogas da i rifiuti organici in un ambiente senza ossigenu è generà 1,4 MW di energia elettrica da u biogas ottenutu. À u listessu tempu, pruduciaremu 40 tunnillati di compost biulogica per ghjornu è rendemu dispunibuli per l'usu agriculu. U 16 di nuvembre, a nostra "Emirli 2nd Stage Drinking Water Treatment Plant" serà messa in serviziu. U nostru stabilimentu serà situatu in i "Impianti di Trattamentu di l'Acqua Potabile di Ömerli". L'acqua trattata in a stallazione serà messa à a disposizione di i residenti di Istanbul per risponde à i bisogni d'acqua di u Latu Anatolicu, è ancu di Fatih, Bakırköy, Beşiktaş, Sarıyer è Zeytinburnu, cum'è l'altri impianti di Ömerli Drinking Water Treatment Facilities. . U "Strucimentu Termale di Eliminazione di Rifiuti Domestici è Produzione Energetica" cù una capacità di 26 tunnellate / ghjornu in Eyüpsultan Işıklar Mahallesi, chì apriremu ufficialmente u 3000 di nuvembre, serà capace di risponde à i bisogni elettrici di circa 85 milioni di citadini cù i so 1,4 MW. capacità di generazione di energia elettrica. Inoltre, 1.38 milioni di tunnellate di riduzzione di emissioni di CO2 equivalente serà ottenuta.

"OGNI GIORNU, RISOLVIMU UN ALTRE PROBLEMA ANGRENA"

Dichjarà chì cum'è IMM, anu preparatu a visione più cumpleta è orientata à l'omu di u paese per salvà u futuru di Istanbul è i so abitanti, İmamoğlu hà dettu: "Ogni ghjornu, risolvemu un altru prublema gangrenosa. In u scopu di a visione chì avemu annunziatu oghje; Mostremu una forte vuluntà di risolve micca solu i prublemi di clima, temperatura, acqua è rifiuti di Istanbul, ma ancu tutti i prublemi in u scopu di l'ambiente verde. A visione chì avemu annunziatu oghje hè a visione "Soluzione Verde" per Istanbul. Cum'è Istanbul, pigliamu una seria iniziativa in u scopu di a nostra visione climatica, lanciamu una campagna cumpleta di cambiamentu climaticu in a nostra cità. In cunfurmità cù sta mubilizazione ; Realizeremu 2030 prughjetti cù un budgetu tutale di 387,5 milioni d'euros, 2050 milioni finu à u 478,5 è 866 milioni finu à u 25 ", disse.

AVVISO DI GLASGOW

Ricordendu ch'ellu assisterà à l'avvenimenti COP26 di a Cunferenza di u Clima di e Nazioni Unite tenuti in Glasgow in nome di Istanbul, chì hà u scopu di esse una cità neutrale in carbonu per u 2050, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni chì sparterà i diversi studii di a cità in u campu di u cambiamentu climaticu in dui pannelli separati. Dicendu: "Preservà u clima di Istanbul, elevendu a cità in cui vivemu in una pusizioni chì pò superà e crisi climatiche hè un prublema vitale chì deve esse tenutu fora di i cunflitti pulitichi di ogni ghjornu", İmamoğlu hà dettu in u so discorsu, "Vogliu enfatizà. chì; U prublema di u clima hè un prublema urgente per u nostru paese è per Istanbul. Dunque, tutti i nostri sforzi currispondenu ancu à e dumande di dichjarà una emergenza climatica. Issu prucessu da sparteremu cù u publicu in una manera trasparente, comprensibile è aghjurnata, è da fà sta dimarchja di manera dinamica è participativa. Hè u nostru duvere à i nostri figlioli, Istanbul, Turchia è u nostru pianeta di fà a nostra parte in questu riguardu cù passi concreti è curaggiu. Hè un requisitu per esse umanu. Credu chì i mo concittadini di Istanbul agiranu cun questa cuscenza, è invitu tutte l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti à agisce inseme contr'à a crisa climatica è à esse in sulidarità in nome di Istanbul.

GRAZIE DA KILIÇDAROĞLU À İMAMOĞLU

Facendu l'ultimu discorsu di u prugramma, Kılıçdaroğlu hà dettu: "Tutti luttemu per un futuru megliu, per salvà u nostru avvene nantu à stu pianeta blu. Di sicuru, hè un fattu chì u nostru Sindaco Metropolitanu hà dettu, hà pruvatu à dà vita à Istanbul è hà pruvatu à prutege u clima è a natura di Istanbul. À st’uccasioni, ringraziu u presidente di l’IMM in presenza di tutti voi, per a so sensibilità. I nostri dui zitelli anu parlatu. L'aghju ancu guardatu cù assai cura. Et bien entendu le dinosaure qui est entré dans la salle de l'Assemblée générale de l'ONU. In verità, mi piacerebbe chì l'animazione sia mostrata in tutti i televisori. Una quistione ci hè assai impurtante: "Vai, u meteorite hè cascatu è avemu sparitu. Ma perchè portate a vostra propria morte? È perchè ùn fate micca azzione ? In fatti, a quistione hè abbastanza ghjustificata ", disse.

KILIÇDAROĞLU: "PER CONTINUÀ A LOTTA COMMU CONTRA U PROBLEMA GLOBAL"

Indittendu chì a crisa climatica hè un prublema glubale, Kılıçdaroğlu hà dettu: "Per quessa, a lotta deve esse cuntinuata inseme. Sò chì micca solu i stati, ma ancu l'urganisazioni internaziunali fora di i stati facenu grandi sforzi in questu sensu. Ma quantu successu sò questi sforzi? Questu deve esse interrugatu in qualchì modu. Quandu dite "prublemu cumuni"; Di sicuru, ci sò paesi sviluppati è ci sò paesi in via di sviluppu. In a lotta contru a crisa, a rispunsabilità di i paesi sviluppati hè assai più grande. Se vulemu finisce i carburanti fossili, allora i paesi sviluppati è i fondi internaziunali chì anu creatu devenu esse trasferiti à i paesi in via di sviluppu è certe cundizioni devenu esse cumpletu. In un certu periudu di tempu, sta lotta deve esse cummattuta, survegliata è finita. Se questu pò esse fattu, se un sforzu concertatu pò esse fattu, a terra continuarà à esse u pianeta blu. Altrimenti, averemu purtatu a nostra propria morte ", hà avvistatu.

CHIAMATA PÀ “LOTTA CUMUNA” À I PAESI MEDITERRANEI

Kılıçdaroğlu hà dettu chì a zona chì serà più affettata da u cambiamentu climaticu hè a cintura mediterranea, hà dettu: "Avemu vistu cumu a cintura hè stata affettata in l'ultimi incendi forestali. In u bacinu di u Mediterraniu, da a Spagna à a Turchia, ci sò stati incendi di furesta straordinaria. Parechje criaturi sò morti. In fatti, tutti sapemu bè cumu e fureste eliminanu u diossidu di carbonu è aumentanu l'ossigenu. A prutezzione di e fureste significa veramente prutege u pianeta blu in un sensu. In stu cuntestu, parlendu d’urganisazioni internaziunali, i paesi di u Mediterraniu duveranu ancu s’uniscenu è dimustrà a sulidarità in a lotta contru à a crisa climatica. Ci hè un focu in Italia ? Da quì, duvemu ancu sustene per estinguellu. Era in Turchia ? A Grecia ci deve sustene. Per quessa, per prevene a crisa climatica in u Mediterraniu, i paesi di u Mediterraniu duveranu unisce è si mette un scopu cumuni. Ci vole ancu fà sforzi per questu ", disse.

"U PIÙ COMFORT, SIGNOR PRESIDENTE"

"U nostru presidente, Ekrem, hà dettu cose boni. M'hà dettu ciò chì aghju fattu per a lotta. Kılıçdaroğlu spiegò i scopi "è cuncludi u so discorsu cù e seguenti parolle:

"Queste sò cose estremamente belle. L'altri merri duveranu fà u listessu sforzu. Perchè l'unità hè forza. Ci hè una crisa. Hè a crisa di Istanbul? Innò. Turchia ? Innò. u Mediterraniu ? Innò. A crisa di u mondu. U futuru di l'umanità. Hè ancu u futuru di tutti i viventi fora di noi. Allora, ognunu di noi pò ottene boni risultati, tenendu una fine di sta lotta è finisce cù successu in un certu periodu di tempu. Questu hè veramente impurtante. Hà parlatu ancu di Kanal Istanbul, u Signore presidente. Signor Presidente, ùn vi preoccupate micca. Nimu hà da cumprà l'offerta Kanal Istanbul. S'ellu face, pagherà un prezzu pesante. S'è qualcunu hè compru un tender chì hè statu apertu per tradisce sta geugrafia, sia da l'internu sia da l'esternu, è in un mondu induve a crisa climatica hè cusì largamente parlata, s'è vo avete sempre cuntinuà à tradisce Istanbul è u tender serà apertu, quellu chì hè intrutu in quella offerta pagherà un prezzu pesante. Vogliu chì tutti sapianu questu. Dunque, nimu entrerà in questa offerta. Riposa in pace, signore presidente".

Vicepresidente di u Gruppu Parlamentariu CHP Engin Altay, Vicepresidente di CHP Seyit Torun, Vicepresidente di u Partitu IYI Arzu Önşen, Vicepresidente di u Partitu Saadet Bülent Kaya, u presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu, u presidente provinciale di u partitu IYI Istanbul Buğra Kavuncu, i sindaci di u distrittu di deputati è i diplomati stranieri. eranu trà i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*