İmamoğlu Parla à u Summit B40: "Semu quì per turnà una pagina nova"

İmamoğlu Parla à u Summit B40: "Semu quì per turnà una pagina nova"
İmamoğlu Parla à u Summit B40: "Semu quì per turnà una pagina nova"

Sindaci di i paesi Balcani, Presidente IMM Ekrem İmamoğluS'hè scontru in Istanbul à a chjama di . U "B40 Balkan Mayors Summit", urganizatu da IMM per a prima volta in a storia di l'istituzione, hà iniziatu cù a participazione di i merri di 11 cità da 24 paesi. Facendu u discorsu di apertura di u summit, İmamoğlu hà dettu: "Durante decennii, a parolla "Balcani" o "Balcanizazione" hè stata aduprata in a literatura internaziunale; Hè stata aduprata per discrìviri divisioni etniche, disputi cunfini è cunflitti. Tuttavia, simu quì oghje per apre una nova pagina per a nostra regione ". Enfatizendu chì i prublemi vitali cum'è i prublemi ambientali, u clima è a crisi di rifuggiati chì u mondu hè affruntatu sò prublemi globali chì vanu oltre e fruntiere di u paese, İmamoğlu hà dettu: "Semu inseme oghje perchè sapemu chì a suluzione à questi prublemi maiò hè pussibule. attraversu a cooperazione regiunale è a sulidarità ".

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà convocatu u "B11 Balkan Mayors Summit", chì durà 24 ghjorni trà u 29 è u 30 di nuvembre, riunendu i sindaci di 2 cità da 40 paesi. In ordine alfabeticu; Sindaco di Atene Kostas Bakoyannis, Sindaco di Belgrad Zoran Radojičić, Sindaco di Durres Emiriana Sako, Sindaco di Edirne Recep Gürkan, Sindaco di Kardzhali Hasan Azis, Sindaco di Kırklareli Mehmet Siyam sectoroğlu, Sindaco di Kotor Vladimir Jokić, Sindaco di Laktasi Miroslav Bojić, Sindaco di Lesbos Stratis Kytelis, Sindaco di Patras Konstantinos Peletidis, Sindaco di Potgorica Ivan Vuković, Sindaco di Sarayevo Benjamina Karić, Sindaco di Skopje Danela Arsovska, Sindaco di Split Ivica Puljak, Sindaco di Tekirdağ Metropolitan Kadir Albayrak, Sindaco di Salonicco Konstantinos Zervas, Tirana Erion Veliaj è u sindaco di Trikala Dimitris Papastergiou anu assistitu.

"INSEME AMU SOGNU PER TANTU TEMPU"

U presidente di l'IMM, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a cima Ekrem İmamoğlusalutò i so invitati in inglese. In a parte inglese di u so discorsu, İmamoğlu hà dettu: "Questa riunione hè essenzialmente una unione chì avemu sunniatu per un bellu pezzu. Prima di tuttu, vogliu ringrazià tutti per sparte stu sognu cun noi in Istanbul oghje. Oghji facemu un iniziu storicu inseme, s’è no riescemu à mantene sta unità in u periodu chì vene, pudemu custruisce un mudellu d’ispirazione micca solu per a geugraffia balcanica, ma ancu per l’Europa sana è u mondu sanu. A lingua cumuna di a nostra riunione hè l'inglese. Ma in questa prima reunione chì avemu tenutu in Istanbul, offremu infrastruttura di traduzzione simultanea per quasi ogni lingua balcanica, perchè u presidente pò parlà in inglese è u presidente pò parlà in a so lingua nativa s'ellu vole. Fararaghju ancu a prossima parte di u mo discorsu in a mo lingua nativa è in turcu.

"INSEME NE SCONTU PER COSTRUIRE UN FUTURU MEGLIU"

Commemorando quelli chì anu persu a vita in l'accidentu di l'autobus in Bulgaria a settimana passata, İmamoğlu hà dettu: "Stu tragicu avvenimentu era un ricordu di quantu simu vicini in a felicità è u dolore, ancu s'ellu ci sò cunfini trà noi. Offre e mio condolenze à tutti quelli chì anu persu i so parenti in Bulgaria, Macedònia di u Nordu è Turchia. "Oghje, cum'è 24 municipalità di i Balcani, simu inseme per creà un novu terrenu di cooperazione è sviluppà una nova visione per u futuru di e nostre cità è di a nostra regione", disse İmamoğlu.

"Durante decennii, a parolla "Balcani" o "Balcanizazione" hè stata aduprata in a literatura internaziunale; Hè stata aduprata per discrìviri divisioni etniche, disputi cunfini è cunflitti. Tuttavia, simu quì oghje per apre una nova pagina per a nostra regione. Avemu riunitu per custruisce una cooperazione più forte è un futuru megliu inseme. Cari Sindaci chì anu assistitu à sta riunione, ùn solu servenu e so cità oghje, ma rendenu ancu un serviziu impurtante per u futuru demucraticu di i Balcani in Auropa. Cum'è i guverni lucali, i prublemi vitali cum'è i prublemi ambientali è climatichi, a crisa di i rifuggiati, a gestione di l'energia è l'aspirazione per più demucrazia sò prublemi globali chì vanu oltre e fruntiere di u paese.

"A SOLUZIONE DI GRANDI PROBLEMI hè pussibile cù a cooperazione regiunale"

Enfatizendu chì ogni prublema in una cità diventa un prublema cumuni ancu per l'altri cità, İmamoğlu hà dettu: "Semu inseme oghje cum'è sapemu chì a suluzione à questi prublemi maiò hè pussibule attraversu a cooperazione è a sulidarità regiunale. In questu cuntestu, facemu u primu passu per sviluppà a "B40 Balkan Cities Network", chì prupunemu cum'è una forte iniziativa regiunale è forme cun voi. Dichjarà chì hà scontru cù i sindaci di Atene è Tirana in i ghjorni passati, İmamoğlu hà ricurdatu chì hà fattu una visita à Sarajevo pocu dopu à u so postu. Dicendu: "Vogliu scuntrà cù i nostri altri presidenti cù diverse opportunità è custruisce ponti d'amicizia trà e nostre cità in u prossimu periodu", İmamoğlu hà dettu: "Credu chì a Rete B40 serà una piattaforma assai impurtante per ottene scopi cumuni inseme. , induve tutte e cità di i Balcani sò rapprisentate à un livellu uguale è amichevule ", disse.

"U MODELLU DI DEMOCRAZIA PLULAR DI L'UE HÈ UN IDEALE PER TUTTI NOI"

İmamoğlu hà dichjaratu chì l'ugettivi di a "B40 Balkan Cities Network" sò "creà megliu opportunità di cooperazione cù l'aiutu di i guverni lucali; Cuntribuisce regionalmente à a visione è i valori europei di i Balcani; per stabilisce un avvene megliu inseme trasferendu idee novi è boni esempi nantu à l'urbanismu; sulidarità di fronte à e sfide maiò è glubale cum'è a crisa di i rifuggiati è u Covid-19; U scopu di rinfurzà a pace è a fratellanza trà e nostre sucetà ». Dicendu: "Hè ovvi chì l'Europa parte da Istanbul è i Balcani, cum'è u sole chì sorge da l'est hè un fattu simplice", İmamoğlu hà dettu, "U mudellu di demucrazia multinaziunale, multi-identità è pluralista rapprisintatu da l'Unione Europea hè un ideale per tutti noi. I diritti umani, u statu di dirittu, una cultura di cumprumissu è libertà sò scopi cumuni per milioni di persone chì campanu in e nostre cità. Questi scopi cumuni sò u fundamentu di a reta B40. A mo cridenza hè chì; A "Rete B40" chì avemu principiatu oghje serà ancu una reta di pace è demucrazia trà e cità balcaniche.

CHIAMA "JOIN THE B40" À E CITTÀ BALCANI

Enfatizendu chì i cuncetti di pluralisimu, ugualità di genere, ghjustizia è statu di dirittu sò impurtanti per i guverni lucali quant'è per i paesi, İmamoğlu hà dettu: "Credu di cori in a sinergia di i Balcani è in e cumpetenze organizzative chì e cità balcaniche dimustraranu. . Perchè cù a so struttura multiculturale, a diversità è u dinamisimu di e risorse umane, a regione Balcani hà pigliatu assai roli di playmaker. Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a Republica di Turchia, hè un preziosu mudellu per noi cum'è un zitellu impurtante di i Balcani ". Ringraziendu tutte e persone, l'istituzioni è l'urganisazioni chì anu cuntribuitu à a realizazione di a cima, İmamoğlu hà dettu: "Invitu tutte e municipalità di i Balcani à unisce à u 'B40' per chì sta piattaforma impurtante chì avemu principiatu oghje diventerà assai più forte. Mi aspettu chì incuraghjite i vostri amichi da u sindaco in i vostri paesi è i vostri culleghi in altri paesi à unisce à sta reta ".

VISITA DI CITTA’ À I SINDACI

Dopu à u discorsu di İmamoğlu, i sindaci participanti anu pigliatu a parolla in ordine alfabeticu è sparte i so missaghji nantu à e zone induve puderanu travaglià inseme nantu à prublemi cumuni. À u summit, dopu à i discorsi di apertura, si terrà un panel nantu à "Stabbilimentu di una piattaforma cumuna trà e cità balcaniche". Dopu à u pannellu, i sindaci participanti, sottu a guida di İmamoğlu, visiteranu a "Impianto di incinerazione di rifiuti è impianti di biometanizazione" in Kemerburgaz, chì hè stata aperta recentemente, è sperimentanu a linea di Tram Eminönü-Alibeyköy. A cima duverà dumane cù diverse attività.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*