Testi di tiru di Ramjet Propulsion GÖKHAN missile aria-aria in 2023

Testi lanciati di a propulsione Ramjet GOKHAN Air Missile Air
Testi lanciati di a propulsione Ramjet GOKHAN Air Missile Air

L'Esperti di Kaner Kurt SohbetGürcan Okumuş, Direttore di TUBITAK SAGE, chì hà participatu à a trasmissione, hà fattu dichjarazioni nantu à i prughjetti di missile aria-aria. Okumuş hà annunziatu chì hà u scopu di realizà e teste di tiru di u missile aria-aria propulsatu à ramjet GÖKHAN in 2023. U nome di GÖKHAN hè statu annunziatu per a prima volta da u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar in a ceremonia per a consegna di 3 unità di HGK-1000 à a 82a Direzzione di a Fabbrica di Mantenimentu di l'Air in Etimesgut.

Gürcan Okumuş, circa GÖKHAN: "Gökhan hè un prughjettu chì ci entusiasma veramente. Cum'è TUBITAK SAGE, avemu travagliatu intensamente nantu à i missili aria-aria è attraversu tappe difficili, ma avemu ottinutu guadagnà significativu. U fundamentu di u prughjettu GÖKHAN vene da u prughjettu GÖKTUĞ. GÖKHAN serà un missile ramjet aria-aria cù un cuntrollu di spinta assai efficace, u prugettu hà iniziatu ufficialmente è u nostru travagliu cuntinueghja. Prima, u ramjet hà da ghjunghje sin'à una certa maturità, allura avemu da purtà stu missile inseme da a terra è sparà, è quandu u missile righjunghji a maturità desiderata, avemu lanciari lu da i plataformi aerei. Pensu chì da u 2023, i colpi di prova cuminciaranu à diversi livelli. Hà fattu dichjarazioni è hà dichjaratu chì a so piattaforma prioritaria per GÖKHAN seria u F-16.

Gürcan Okumuş, 18. Network Centered Sohbets hà dettu in a nostra publicazione chì l'infrastruttura di prova necessaria per i testi di ramjet hè stata cumpletata in TÜBİTAK SAGE, "Attualmente testemu u ramjet cù a nostra propria infrastruttura di prova. Di sicuru, ci hè ancu un travagliu per esse fattu, ma postu chì avemu una infrastruttura di teste, per esempiu, avemu prubabilmente pussutu fà più di 100 teste di ignizione finu à avà. Senza sta infrastruttura, faremu questu cù mezi assai più difficili è in cundizioni caru. Turchia hà fattu un prugressu impurtante in questu puntu. Questu hè un sviluppu benvenutu ". avia fattu dichjarazioni.

Dichjarà chì GÖKDOĞAN è BOZDOĞAN ponu ancu esse aduprati cum'è missili di difesa aerea chì ponu esse lanciati da diverse piattaforme, è chì tali esempi esistenu in u mondu, Okumuş hà ancu mintuatu chì GÖKHAN hè ancu cunsideratu cum'è missile di difesa aereo ramjet-propelled.

Malgradu u fattu chì i missili di difesa aereo propulsati da ramjet sò abbastanza vechji, contru à ciò chì si pensa, hè sempre un cuncettu inusual. Unu di i primi esempi di questu hè u missile di difesa aereo ramjet 1965M9 di fabricazione sovietica, chì sò stati messi in usu in u 8. Avè una distanza massima di 55 km è una altitudine massima di 24.5 km, sti missili puderanu ghjunghje à una vitezza di 4 Mach. U 9M8, chì pò esse cunsideratu gigante in quantu à a dimensione, avia dimensioni simili à a so piattaforma di trasportatore.

Un missile modernu di difesa aerea ramjet averà una ecunumia di carburante più altu in i colpi di longa distanza, grazia à a capacità di aghjustà a spinta è ancu di accende è disattivà in paragunà à i so omologhi propulsati da raquette in un tunnellu strettu. Questu serà un plus per a gamma efficace è u rendiment cineticu terminal. Inoltre, i missili di difesa aerea ramjet ùn anu micca un tali prublema o sperimentaranu menu, paragunatu à i missili di difesa aerea alimentati da cohete, chì anu valori di prestazione cinetica di gamma più bassi di quelli in u tir aereu, per via di a velocità iniziale chì hè 0. quandu si spara da terra o superficia.

Gökdoğan è Bozdoğan entreranu in a produzzione di massa in 2022

Dichjarà chì i testi in terra di i missili d'aria GÖKDOĞAN oltre a visione è BOZDOĞAN, sviluppati in u scopu di u prughjettu GÖKTUĞ, sò stati cumpletati è chì i testi di l'aeronave cuntinueghjanu, Okumuş hà dichjaratu ch'elli anu ghjuntu à a fase finale, ma chì novi scatti di prova sò in quistione per u 2022. Hà aghjustatu chì u 2022 hè destinatu à a produzzione di massa.

Dichjarà chì l'isteria di u prughjettu di u missile aria-aria GÖKDOĞAN hè di 65 km, Gürcan Okumuş hà dichjaratu chì quandu u prugettu hè finitu, avarà un missile aria-aria cù una capacità è una gamma assai oltre stu requisitu. GÖKDOĞAN hà dichjaratu chì, se un prughjettu hè fattu per u missile aria-aria, serà capace di spinghje 2 km assai rapidamente cù i migliuramentu è i studii da fà in a Fase-100, è ancu e soluzioni per una distanza assai più longa pò esse sviluppata. cù qualchì futuru guadagnu tecnologicu.

U 7 d'aprile di u 2021, una prova di u focu hè stata realizata sottu a coordinazione di 4 aerei F-16 di u Command Air Force è l'aviò cisterna di u 10th Tanker Base Command. BOZDOĞAN, lanciatu da l'F-16, hà distruttu l'aviò di destinazione TUSAŞ ŞİMŞEK cun un colpu direttu. Cù una gamma di 25 km, BOZDOĞAN hà un pesu di 140 kg è una vitezza massima di 4 Mach.

Quandu hà dumandatu nantu à l'usu di e versioni F-16 Block 50/+ per GÖKDOĞAN è BOZDOĞAN, hà rispostu chì puderia esse usatu in SİHA è ancu in F-16 di mudelli diffirenti è chì ùn pudia micca dà dettagli nantu à l'integrazione, ma chì ci eranu suluzione diverse. Comu hè cunnisciutu, i studii cuntinueghjanu per l'usu di missili GÖKDOĞAN è BOZDOĞAN in l'Akıncı Attack Unmanned Aerial Vehicle.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*