Un primu in u mondu da l'aeroportu internaziunale di Istanbul Sabiha Gökçen

Un primu mondu da l'aeroportu internaziunale di Istanbul Sabiha Gokcen
Un primu mondu da l'aeroportu internaziunale di Istanbul Sabiha Gokcen

L'Aeroportu Internaziunale di Istanbul Sabiha Gökçen (İSG) hà utilizatu u Passenger Boarding Bridge, chì travaglia cù u Sistema di Control Remote, in una vera operazione di volu, sfondendu novi terreni in l'industria di l'aviazione mundiale.

Aghjunghjendu un anellu impurtante à i so investimenti tecnologichi intelligenti per facilità l'operazione è l'esperienza di i passageri, OHS hà furnitu u primu ponte d'imbarcu di passageri cumpletamente cuntrullatu remotamente à l'industria di l'aviazione, furnisce un ambiente di prova cù a so sperienza di campu per u sviluppu di sta tecnulugia innovativa. .

L'Aeroportu Internaziunale di Istanbul Sabiha Gökçen (İSG), unu di i principali aeroporti in Europa, hà fattu un novu terrenu in l'industria di l'aviazione mundiale utilizendu u Passenger Boarding Bridge, chì travaglia interamente cù u Sistema di Control Remote, in una vera operazione di volu.

Apertura e so porte à tecnulugii innovatori cù a so visione innovativa, ISG hà furnitu un ambiente di laboratoriu per u primu ponte d'imbarcu di passageri (RCS) di u mondu cuntrullatu remotamente, trasmettendu a so cunniscenza è a so sperienza in u campu. Cuntinuendu i so investimenti per facilità l'operazione è l'esperienza di i passageri, ISG hà cumandatu stu ponte nantu à a Linea d'Imbarcu di Passeggeri 301, chì hà permessu di sviluppà in cungiunzione cù l'innuvazione, è u 22 d'ottobre di u 2021, u primu aereo di passageru si avvicina à u ponte chì opera cù stu sistema. . Cusì, OHS hè diventatu u primu aeroportu in u mondu à aduprà sta nova tecnulugia in opera vera è in un volu cummerciale.

U scopu di migliurà i tempi di manuvra di l'aeronave è di furnisce efficienza, continuità è sicurità in e so operazioni, OHS hà cullaburatu cù a cumpagnia TK Elevator, chì furnisce servizii cù più di 5 ponti d'imbarcu di passageri in u mondu, per implementà sta tecnulugia intelligente.

Dichjarà chì OHS hà righjuntu una pusizione di punta in questu campu purtendu e tecnulugia più avanzate à l'industria di l'aviazione, u CEO di ISG Berk Albayrak hà dettu: "Continuemu à sviluppà soluzioni innovative per facilità l'esperienze di volu è di passageru. À u principiu di u 2021, avemu cooperatu cù TK Elevator è a fase di prughjettu di u Sistema di Control Remote hà iniziatu. Cù l'innuvazione cumuna, avemu sviluppatu a suluzione RCS chì riunisce l'esperienza di Sabiha Gökçen in u campu è a tecnulugia, hardware è software. Grazie à u Sistema di Control Remote, u ponte d'imbarcu hè cumandatu da a sala di cuntrollu invece di u sistema operatore convenzionale. Avemu u scopu di furnisce a massima efficienza, cunfortu è sicurità in e nostre operazioni cù stu sistema, chì permette à l'operatori di risparmià u tempu passatu da un ponte à l'altru. Cù u Sistema di Control Remote, ùn solu avemu fattu e nostre operazioni ininterrotte, ma ancu migliurà i so tempi di manuvra è capacità. Stu sistema salva u tempu di i nostri operatori è aumenta l'efficienza di u travagliu. Semu felici d'avè utilizatu u ponte d'imbarcu cuntrullatu à distanza in un aeroportu operativu per a prima volta in a nostra operazione di volu, scopre una nova terra in l'industria di l'aviazione in u mondu. Continueremu i nostri sforzi senza rallentà per ghjunghje à u più altu livellu di cumpetizione in ogni campu cù i nostri investimenti tecnologichi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*