Volkswagen diventa parteneru strategicu di EIT InnoEnergy

Volkswagen diventa parteneru strategicu di EIT InnoEnergy
Volkswagen diventa parteneru strategicu di EIT InnoEnergy

EIT InnoEnergy è Volkswagen AG, u più grande investitore tecnologicu di l'Europa, anu annunziatu un partenariatu strategicu. Jens Wiese, Vicepresidente di Investimenti, Acquisizione, Fusione è Relazioni di Partenariatu in Volkswagen, hà dettu: "Avemu bisognu di una larga gamma di innovazioni per decarbonizà l'industria logistica. Per ottene questu, in u futuru, in più di e nostre attività, avemu bisognu di cullaburà più cù e start-ups. A cullaburazione cù EIT InnoEnergy ci aiuterà à truvà e cumpagnie più promettenti da tutti i settori di a transizione energetica, è pudemu allora capaci di sti cumpagnie per scala i so mudelli di cummerciale ".

Diego Pavia, CEO di EIT InnoEnergy, hà aghjustatu: "L'industria di a logistica attraversa una di e so più grandi trasfurmazioni di sempre. L'imprese di l'automobile sò affruntate à una scelta: "Gestisce sta trasfurmazioni o esse guidati". Volkswagen hà pigliatu l'oppurtunità di prevene stu cambiamentu è di furmà. Dunque, cum'è un novu azionista, simu ancu più fieri di avè Volkswagen trà noi è di piglià a nostra cooperazione à u prossimu livellu. Fighjendu e nostre 300 cumpagnie di cartera da tutti i settori di l'energia sustenibile, Volkswagen hà un grande putenziale è uniscemu e forze per accelerà a decarbonizazione di u settore di u trasportu ".

Volkswagen è EIT InnoEnergy sò previsti di cooperà per almenu cinque anni. EIT InnoEnergy è Volkswagen, chì sò ancu implicati in a European Battery Alliance (EBA), sò attivamente implicati in u sviluppu di una industria europea di batterie aperta à a cumpetizione internaziunale. A so cuntribuzione annuale à u PIB hè prevista per ghjunghje à 2025 miliardi € da u 250, creendu quattru milioni di opportunità di travagliu dirette è indirette. E duie cumpagnie sparte ancu a listessa visione cum'è l'investituri in u pruduttore svedese d'acciaio verde H2 Green Steel è a cumpagnia di batterie svedese Northvolt. Inoltre, à u "Giornu di l'energia" tenutu in marzu scorsu, Volkswagen hà annunziatu chì stabiliscerà sei fabbriche à grande scala cù una pruduzzione tutale di 2030 gigawatt-ora in Europa in u 240, inseme cù i partenariati chì hà stabilitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*