A Parte di Ferrovie in Investimenti serà di 2023 per centu in 63.4

A Parte di Ferrovie in Investimenti serà di 2023 per centu in 63.4

A Parte di Ferrovie in Investimenti serà di 2023 per centu in 63.4

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà annunziatu chì l'appropriazione di u bilanciu tutale di u Ministeru, a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile, a Direzzione Generale di l'Autostrade è a Tecnulugia di l'Informazione è l'Autorità di Comunicazione per 2021 hè prevista à circa 71 miliardi TL.

Karaismailoğlu hà dettu: "L'autostrada hè u primu postu cù una parte di 61 per centu in e nostre spese d'investimentu", è aghjunse: "Avemu aumentatu a parte di e ferrovie in investimenti, chì era di 2013 per centu in 33, à 2021 per centu in 48. Questa tarifa serà di 2023% in 63,4. Hè estremamente impurtante per noi chì l'investimenti ponu esse cumpletati più rapidamente è offerti à u serviziu di i nostri citadini. Per quessa, valutemu ancu e fonti di finanziamentu alternativu. Per quessa, avemu ancu mobilizatu u dinamisimu di u settore privatu. Cusì, avemu principiatu u prughjettu di Cuuperazione Public-Private vale 301,7 miliardi TL in totale. 82% di sti investimenti sò stati cumpletati. Avemu u scopu di purtà un investimentu supplementu di 30,3 miliardi TL à u nostru paese cù i prughjetti di Cooperazione di u Settore Pùblicu Privatu chì sò in custruzzione. Ci sò 481 prughjetti in a nostra cartera d'investimentu. A dimensione tutale di sti prughjetti hè 743 miliardi TL. Avemu ottenutu una realizazione di cash di circa 415 miliardi di dollari in questu ", disse.

AMU INVESTITI UN TOTALE DI 19 MILIARDI TL IN FERROVII IN L'ULTIMI 220,7 ANNI

Fornendu infurmazioni nantu à l'investimenti ferroviari, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu:

"Avemu principiatu una nova svolta in e ferrovie, chì sò state trascurate per più di una mità di seculu, in modu chì l'uppurtunità furnite da a situazione geografica di u nostru paese, chì face cum'è un ponte trà l'Asia è l'Europa, ponu turnà in ecunumia è vantaghji cummirciali. Per furnisce u trasportu multimodale, e nostre ferrovie sò state trattate cù una nova cunniscenza. Cunnettemu e nostre ferrovie à porti è aeroporti. Cù i nostri prughjetti, facemu u trasportu ferroviariu micca solu nantu à a linea est-ovest, ma ancu trà e nostre coste nord-sud cuntribuiscenu à l'ecunumia. In l'ultimi 19 anni, avemu investitu un totale di 220,7 miliardi TL in ferrovie. Avemu introduttu u nostru paese à a gestione YHT. Avemu custruitu milla 213 chilometri di linea YHT. Avemu aumentatu a nostra rete ferroviaria à 17 chilometri cun un aumentu di 12 per centu. 803 per centu di e nostre linee signalate per aumentà l'efficienza è a sicurità in a ferrovia; Per d 'altra banda, avemu aumentatu e nostre linee elettriche da 172 per centu. Malgradu l'epidemie in 180, ùn ci hè statu micca calatu in u trasportu domesticu di merci per ferrovia. Inoltre, prevedemu un aumentu significativu di u trasportu internaziunale per via di u vantaghju di u "trasportu senza cuntattu".

U NOSTRE OBJECTU DI PORTA CARICHE SUL NOSTRE FERROVII PER 2021, 36,11 MILIONI DI TUNNELLATI

Attraversu l'attenzione à a strada di u Corridor Mediu chì passa per a Turchia è cunnetta i paesi di l'Estremo Oriente, in particulare a Cina, à u Cuntinente Europeu, Karaismailoğlu hà dettu chì cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars messa in serviziu, a pussibilità di utilizà u 'Corridor Mediu. "In modu efficace in u trafficu di merci ferroviarie trà Cina è Europa. Ellu disse chì era fora.

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Hè andatu in a storia cum'è u primu trenu di merci chì andava da a Cina à l'Europa attraversu a Strada di a Seta di Ferru Baku-Tbilisi-Kars è ghjunse in Europa cù Marmaray. A pista di 11 mila 483 chilometri Cina-Turchia hè finita in 12 ghjorni. In l'anni dopu, avemu travagliatu per trasfurmà u 5 per centu di u trenu annu di 30 mila blocchi in Europa via Cina-Russia (Siberia), chì hè designatu cum'è a linea di u nordu, in Turchia. Avemu u scopu di operà 500 blocchi di treni annu da u Corridor Mediu è a strada BTK, è di riduce u tempu tutale di crociera di 12 ghjorni trà Cina è Turchia à 10 ghjorni. U nostru scopu di trasportu merci in e nostre ferrovie per u 2021 hè di 36,11 milioni di tunnellate ", disse.

PUNTEMU DI AUMENTA A PARTE DI FERROVII IN U TRANSPORTU DI MERCI À 10 PERCENT

Sottulineendu chì anu righjuntu u 4 per centu di a pupulazione di u paese cù u trasportu YHT in "13 pruvince in 44 destinazioni", Karaismailoğlu hà dettu chì u numeru tutale di viaghji hà superatu 58,6 milioni. Enfatizendu chì cù a mobilizazione ferroviaria iniziata dopu à u 2003, anu custruitu un totale di 213 mila 2 chilometri di novi linee, 115 chilometri di quale sò YHT, è oghje operanu nantu à una rete ferroviaria di 12 mila 803 chilometri, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Semu quelli chì anu abbracciatu a visione di a Republica di" tesse a nostra patria cù e rete di ferru ". In u scopu di i studii di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, avemu u scopu di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di merci da u 5 per centu à u 10 per centu in u primu locu. Inoltre, avemu travagliatu per riduce i costi di trasportu. U cumpunente più impurtante di a nostra mossa ferroviaria hè di sviluppà a nostra reta di treni d'alta velocità, induve u trasportu di carichi è di passageri pò esse realizatu economicamente è rapidamente. In questu cuntestu, 4mila 364 chilometri di a linea, chì hè in custruzzione, hè custituitu da 4mila 7 chilometri di treni d'alta velocità è 357 chilometri di linee cunvinziunali. Priuritàmu i nostri prughjetti in cunfurmità cù e nostre proiezioni di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica è cuntinuemu u nostru travagliu senza interruzzione. Di sti linii, avemu ottenutu 95 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura di a linea Ankara-Sivas YHT. Avemu cuminciatu à carica i testi in a sezione Balıseyh-Yerköy-Sivas. Quandu u prugettu hè finitu, u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara è Sivas diminuirà da 12 ore à 2 ore. Un altru prughjettu impurtante hè a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir. Avemu fattu un prugressu fisicu di 47 per centu in i travaglii di infrastruttura. Riduceremu u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara è İzmir da 14 ore à 3,5 ore. Quandu hè finitu, avemu u scopu di trasportà circa 525 milioni di passageri è 13,5 milioni di tunnellate di carica annu per una distanza di 90 chilometri. Halkalı-U Prughjettu di u Trenu Kapikule High Speed ​​​​custituisce unu di i ligami più impurtanti chì formanu a cunnessione europea di a parte di a strada di a Ferrovia di a Seta chì passa per u nostru paese. Cù u prugettu; Halkalı- U tempu di viaghju di u passageru trà Kapikule (Edirne) serà aumentatu da 4 ore à 1 ora è 20 minuti; Avemu u scopu di riduce u tempu di trasportu di carica da 6,5 ​​ore à 2 ore è 20 minuti ".

Esprimendu chì u prugettu hè custituitu da trè sezioni, Karaismailoğlu hà dettu chì u chilometru 229 Halkalı-A prima fasa di u prughjettu Kapikule, chì hè 153 chilometri longu ÇerkezköyEllu disse chì anu cuminciatu a custruzzione di a sezione Kapikule è ottinutu 48 per centu di prugressu fisicu. "I 67 chilometri Ispartakule-Çerkezköy U prucessu di offerta cuntinueghja in u settore; 9 chilometri Halkalı"Avemu iniziatu i travaglii di custruzzione in a sezione Ispartakule ", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, è hà nutatu chì anu ottinutu un prugressu di 82 per centu in i travaglii infrastrutturali di a linea di treni à alta velocità Bursa-Yenişehir-Osmaneli. Sottulineendu chì anu iniziatu a custruzzione di a superstruttura di a linea di trenu à alta velocità Bursa-Yenişehir-Osmaneli di 106 chilometri in cunnessione cù a linea YHT Ankara-Istanbul, Karaismailoğlu hà dettu chì quandu u prugettu hè finitu, sia Ankara-Bursa sia Bursa- Istanbul sarà di circa 2 ore è 15 minuti. Karaismailoğlu, affirmannu chì facenu i testi finali trà Konya è Karaman, hà annunziatu chì apriranu a linea per u funziunamentu prestu.

Aumentemu a capacità di trasportu di passeggeri è di carica di e nostre ferrovie

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu ottenutu u 83 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura trà Karaman è Ulukışla, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Cù l'apertura di a linea, a distanza trà Konya è Adana, chì hè di circa 6 ore, diminuirà à 2 ore è 20 minuti. Cumpiteremu u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Aksaray-Ulukışla-Yenice, cù una lunghezza tutale di 192 chilometri, attraversu un finanziamentu esternu. Cusì, a capacità necessaria in l'assi nordu-sud di u nostru corridor principale di merci serà furnita. U nostru travagliu febbrile cuntinueghja nantu à a nostra linea di treni d'alta velocità da Mersin à Gaziantep. U nostru travagliu di custruzzione in u prugettu, chì hà una lunghezza di 312 chilometri, procede in 6 sezioni. Cù u nostru prughjettu, chì hè previstu per esse cumpletu in u 2024, u tempu di viaghju trà Adana è Gaziantep diminuirà da 6,5 ​​ore à 2 ore è 15 minuti. Adapazarı-Gebze-YSS Bridge-Istanbul Airport- Halkalı Pudemu ancu assai enfasi in u nostru Prughjettu di Trenu à Alta Velocità. U ponte Yavuz Sultan Selim, chì hà più di un valore ecunomicu criticu per a Turchia, integrarà di novu i dui cuntinenti cù u trasportu ferroviariu. Cù a nostra linea di trenu Yerköy-Kayseri High Speed ​​​​, includemu 1,5 milioni di citadini di Kayseri nantu à a linea YHT. Kayseri, unu di i centri cummerciale impurtanti di l'Anatolia Centrale, riceverà a so parte da a mobilizazione YHT. In più di e nostre linee di treni d'alta velocità, cuntinuemu à travaglià per migliurà ancu e nostre linee cunvinziunali. In questu modu, aumentemu a capacità di trasportu di passageri è carichi di e nostre ferrovie. I nostri studii di u prughjettu di studiu cuntinueghjanu nantu à e rotte chì avemu determinatu tenendu in contu a densità di trasportu è di passageri ferroviari. Avemu finitu i travaglii di u prughjettu di l'indagine per un totale di 3 mila 957 chilometri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*