Drill d'emergenza in Adana Metro

Drill d'emergenza in Adana Metro

Drill d'emergenza in Adana Metro

Sutta a coordinazione di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Adana, u Dipartimentu di a Brigata di Pompieri è u Dipartimentu di Salute è Servizii Suciali, un drill d'urgenza hè statu fattu nantu à u sistema ferroviariu.

In l'eserciziu, in u quale hà participatu quasi un centu di persone, un interventu è evacuazione hè statu realizatu in l'area chjusa di u metro per u focu, l'interruzione di l'energia è situazioni simili chì ponu accade per diverse ragioni.

In casu di un disastru pussibule, l'eserciziu per l'evacuazione di i passageri hè stata applicata in pratica. U persunale metropolitanu pusatu in vagoni hè statu evacuatu in cunfurmità cù e misure da piglià contr'à eventuali accidenti chì ponu accade in un disastru naturali chì pò accade quandu u metro entra in a linea chjusa.

Duranti l'eserciziu, u vatman hà datu una alarma d'urgenza, dopu l'electricità hè stata tagliata è a terra hè stata fatta per permette l'intervenzione di e squadre. Un eserciziu praticu hè statu realizatu utilizendu nebbia artificiale nantu à ciò chì deve fà contr'à l'accumulazione di fumu pussibule in u tunnel.

I ventilatori sò stati accesi, e linee telefoniche d'emergenza sò state aduprate, l'illuminazione hè stata attivata, i segni di uscita, i percorsi di uscita è e porte di uscita d'emergenza sò stati messi in opera.

I squadre di Cankur di u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Adana anu intervenutu ancu durante u prucessu di evacuazione. I squadre di Cankur anu evacuatu i feriti secondu u scenariu. L'ambulanze di u Dipartimentu di Salute è Servizii Suciali anu servitu ancu in l'evacuazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*