Airbus Prughjetta A dumanda di 2040 Novi Aviò Passeggeri è Carichi per u 39

Airbus Prughjetta A dumanda di 2040 Novi Aviò Passeggeri è Carichi per u 39

Airbus Prughjetta A dumanda di 2040 Novi Aviò Passeggeri è Carichi per u 39

In i prossimi 20 anni, Airbus predice chì a dumanda di trasportu aereu passerà da a crescita di a flotta à a ritirata accelerata di l'aeronautica invechjata è menu efficiente di carburante, chì si traduce in una dumanda per circa 39.000 aerei di passeggeri è di carica di nova generazione, 15.250 di i quali saranu per i prossimi 2040 anni. rimpiazzà quelli esistenti. predice. In u risultatu, da u 13, a maiò parte di l'aviò cummirciali in funziunamentu avarà tecnulugii di a nova generazione (circa 2% oghje), chì aumenterà significativamente l'efficienza di CO4 di e flotte di l'aviò cummerciale di u mondu. I benefici ecunomichi di l'aviazione si estendenu oltre l'industria, cuntribuiscenu à circa 90% à u PIB glubale annuale è impieganu circa XNUMX milioni di persone in u mondu.

Malgradu quasi dui anni di crescita persa durante a pandemia, i figuri di u trafficu sò stati un indicatore di resistenza, è a crescita annuale di 3,9% serà restaurata, guidata da l'espansione di l'economie è u cummerciu in u mondu, cumpresu u turismu. U numaru di e classi media più prubabile di vola aumenterà di 2 miliardi per ghjunghje à u 63% di a pupulazione di u mondu. A crescita di u trafficu più veloce serà in Asia, cù u mercatu domesticu cinese essendu u più grande.

Di a dumanda di novi aerei, 29.700 seranu da i picculi aerei cum'è l'A220 è l'A320 Families, è 5.300 da a categuria di l'aviò mediu cum'è l'A321XLR è A330neo. In u segmentu di corpu largu coperto da l'A350, circa 2040 spedizioni sò previste per u 4.000.

A dumanda di carica alimentata da e-commerce hè custituita da una crescita annuale prevista di 4,7% in u trasportu espresso è una crescita di 75% in a carica generale (rappresentendu circa 2,7% di u mercatu). In generale, circa 20 aerei cargo seranu necessarii in i prossimi 880 anni, di i quali 2.440 seranu di novu custruiti.

Parallelamente à a crescita, l'operazioni di l'aeronautica sempre più efficiente in u mondu aumentanu a necessità di servizii di l'aviazione cummerciale, cumprese mantenimentu, furmazione, aghjurnamenti, operazioni di volu, smantellamentu è riciclamentu. Questa crescita si avvicina à i livelli di previsione pre-pandemica di Airbus, chì includenu ghjunghje à un valore cumulativu di circa $ 20 trilioni in i prossimi 4,8 anni. Mentre una calata indotta da Covid di circa 2020% cuntinueghja in 2025-20, u mercatu di i servizii hè in ripresa è hè stimatu chì più di 20 novi piloti è più di 550.000 tecnichi altamente qualificati seranu necessarii in i prossimi 710.000 anni. Mentre u mantenimentu resta u segmentu di servizii principali, una crescita significativa hè ancu prevista in u volu, l'operazioni in terra è i servizii sustinibili.

Christian Scherer, presidente è direttore cummerciale di Airbus International, hà dettu: "Cumu l'ecunumia è u trasportu aereu maturanu, vedemu a dumanda guidata da a sostituzione piuttostu chè a crescita. A mudificazione hè u mutore più impurtante oghje per a decarbonizazione. U mondu aspetta un volu più sustinibili, è questu serà pussibule in u cortu termini cù l'intruduzioni di l'aviò più mudernu. Impulsà questi aerei novi è efficaci cù Carburanti per l'Aviazione Sostenibile (SAF) hè u prossimu grande passu. "Semu fieri chì, prima di implementà ZEROe da u 2035, tutti i nostri aerei (A220, A320neo Family, A330neo è A350) sò digià certificati per vola cù un mischju di 2030% SAF, righjunghjendu u 100% per u 50."

L'industria di l'aviazione glubale hà digià fattu enormi guadagni di efficienza, cù una riduzione di 1990% in emissioni di CO2 in u mondu dapoi u 53. A gamma di prudutti d'Airbus cuntribuisce à questu guadagnu offrendu almenu 20% di efficienza di CO2 cumparatu cù l'aviò di generazione precedente. Data l'innuvazione cuntinua, i miglioramenti di u produttu, i miglioramenti operativi è l'opzioni basate in u mercatu, Airbus sustene l'obiettivu di l'industria di u trasportu aereu di ottene emissioni nette di carbonu zero per u 2050.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*