Prima Reunione Tenuta per u Pianu Maestru di Smart Cities

Prima Reunione Tenuta per u Pianu Maestru di Smart Cities

Prima Reunione Tenuta per u Pianu Maestru di Smart Cities

A prima riunione per u prugettu, chì portarà a cità à i livelli più alti in a reta di Smart Cities, cù u sustegnu di cuncessione di 750 mila dollari in u scopu di u "Gaziantep Smart City Master Plan" per esse implementatu in cooperazione cù Gaziantep Metropolitana. Municipality (GBB), USA Trade and Development Agency (USTDA), hè presiedutu da u Sicritariu Generale Sezer Cihan, in a Sala di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana.

In u prugramma di cuncessione realizatu cumuna da u Dipartimentu di Trattamentu di l'Informazione di a Municipalità Metropolitana è u Dipartimentu di Relazioni Estere; Mentre i dirigenti di a cumpagnia di u prughjettu di u capu McKinsey presentanu u prucessu di preparazione di a strada, i dipartimenti pertinenti chì participanu à a riunione trasmettenu e so aspettative da u prugettu. McKinsey, chì hè incaricatu di a strategia di cità intelligente di GBB, guidà l'Assistenza Tecnica.

L'ugettivi principali di l'Assistenza Tecnica sò; Per capisce l'attuale attività di Smart City in Turchia è Gaziantep, per esaminà e risorse, l'infrastruttura IT, i bisogni basi è e priorità politiche di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, per creà a visione Smart City di Gaziantep orientata à i citadini, per identificà è priorità l'applicazioni d'usu principali in u aree di suluzione, mappatura è mudellu di guvernanza, valutà i bisogni tecnologichi, preparanu a mappa finanziaria di 5 anni è esaminendu l'impatti potenziali quantitativi è qualitativi, è identificà e cumpagnie IT di i Stati Uniti per collaborà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*