AKUT hà participatu à a gestione di u più grande esercitu d'Europa

AKUT hà participatu à a gestione di u più grande esercitu d'Europa
AKUT hà participatu à a gestione di u più grande esercitu d'Europa

U più grande di l'avvenimenti di "Esercitu di campu EU-Modex" finu à a data hè stata cun successu in Tekirdağ trà l'11 è u 14 di nuvembre 2021, ospitatu da AKUT è AFAD. 378 da Francia, Austria, Spagna, Italia, Bulgaria è Grecia anu participatu à l'eserciziu, in quale AKUT hà ancu participatu à a squadra di gestione è a gestione di u campu; Un totale di 1337 persone, cumprese 1715 persone da Turchia, anu participatu. AKUT hà participatu à l'esercitu cù un totale di 13 squadre è 100 vuluntarii da Bursa, Denizli, Manisa, Kuşadası, İzmir, Marmaris, Peninsula, Ankara, Afyonkarahisar, İstanbul, Eskişehir, Kocaeli è Tekirdağ. U Ministru di l'Interior Süleyman Soylu hà ancu assistitu à l'avvenimentu, chì hè stata per a prima volta in u nostru paese, è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'esercitu è ​​​​u travagliu fattu da u presidente di u Cunsigliu di AKUT, Recep Şalcı. L'eserciziu hè finitu cù a cerimonia di chiusura, induve u guvernatore di Tekirdağ Aziz Yıldırım hà presentatu à e squadre participanti i so certificati.

AKUT, a prima urganizazione non governativa di ricerca è salvezza di u nostru paese; Essendu a prima urganizazione turca à esse accreditata in u scopu di INSARAG in l'ONU, essendu a prima squadra turca di ricerca è salvata à entra in u Pool di Proteczione Civile Europea (ECPP) in u scopu di u Meccanisimu Europeu di Proteczione Civile di a Cummissione di l'UE, è essendu u partner di u cunsorziu chì urganizeghja l'esercizii "EU-ModEx" hà aghjustatu un novu à u so successu.

U più grande eserciziu finu à a data, cù 7 participanti da 1715 paesi.

AKUT hè stata tenuta in Tekirdağ trà l'11-14 di nuvembre 2021, cù a participazione di 378 persone da Francia, Austria, Spagna, Italia, Bulgaria, Grecia è 1337 persone da Turchia, in totale 1715 persone, chì sò incluse in u Meccanisimu Europeu di Proteczione Civile. U più grande di l'Esercitu di Campu EU-Modex finu à a data, chì hè statu tenutu cù u scopu di guadagnà spirienza agiscenu cumune in squadre di ricerca è salvata in attività di ricerca è salvata è di risposta medica dopu disastri è terremoti; ospitu è ​​hà ancu participatu à a squadra di gestione è a gestione di u campu.

U Ministru di l'Interior Süleyman Soylu è u guvernatore di Tekirdağ Aziz Yıldırım anu participatu ancu.

L'eserciziu, chì hè accadutu in u scenariu di terrimotu di magnitudine 7,4 è durò per 3 ghjorni, hè statu realizatu in i zoni di salvezza da i piani alti, risposta à u focu da u mare, salvata da una gru, accidente di trasportu, ricerca d'acqua persa, medica. salvata, è evacuazione medica in elicottero. L'eserciziu, in quale u Ministru di l'Affari Interni Süleyman Soylu hà ancu participatu è hà ricevutu infurmazioni nantu à u travagliu realizatu da u presidente di u Cunsigliu di AKUT, Recep Şalcı; Hè finita cù a cerimonia di chiusura in a quale u guvernatore di Tekirdağ Aziz Yıldırım hà presentatu i certificati à e squadre chì participanu à l'esercitu.

AKUT hà participatu à l'esercitu cù un totale di 13 squadre è 100 vuluntarii da Bursa, Denizli, Manisa, Kuşadası, İzmir, Marmaris, Peninsula, Ankara, Afyonkarahisar, İstanbul, Eskişehir, Kocaeli è Tekirdağ. Durante l'eserciziu, a squadra operativa di AKUT, travagliendu in 4 diversi campi di detriti secondu u scenariu, cù i so vuluntarii disciplinati è dedicati è i cani di ricerca è salvata Bob è Athamaz; Hà consegnatu i corpi di 4 vittime di u terrimotu è 1 citadinu à e squadre mediche traversendu e piste difficili preparate. Vuluntarii AKUT sperimentati in a gestione di l'eserciziu distribuiscenu è seguitanu i scenarii chì devenu esse implementati à e squadre naziunali è internaziunali; I vuluntarii AKUT in a gestione di u campu anu realizatu compiti manageriali cum'è cuntrollà a sicurezza di u travagliu di l'area di travagliu è di e squadre, rappurtate e situazioni di malfunzionamentu, assicurendu chì i scenarii di l'eserciziu sò realizati cum'è determinatu è curretti se ci hè una deviazione da u scenariu.

Gerard Guerin, rappresentante di a Cummissione UE: "Sò sicuru chì a ghjente si ricurdarà di stu esercitu successu ancu anni dopu".

In una dichjarazione fatta da u Rappresentante di a Cummissione di l'UE Gerard Guerin, "Ancu anni dopu, sò sicuru chì quandu a ghjente guarda in daretu, si ricurdaranu di stu esercitu ModEx cum'è l'iniziu di un travagliu fruttu, di sulidarità è di cooperazione trà AKUT, AFAD è a Proteczione Civile Europea. Meccanismu. Semu felici di realizà cun successu u più grande ModEx di l'UE finu à a data in Tekirdag Turchia. Vulemu ringrazià i dirigenti è i vuluntarii di AKUT è AFAD per i so sforzi cumuni. Cù questu esercitu, avemu rinfurzatu ancu u Meccanisimu di Proteczione Civile di l'UE ". si dicia.

Presidente di AKUT Recep Şalcı: "Stu successu hè u successu di una tradizione di un quartu di seculu".

U presidente di AKUT, Recep Şalcı, hà dichjaratu chì u successu chì anu dimustratu davanti à a Cummissione di l'ONU è a UE cum'è AKUT hè u pruduttu di e so tradizioni di un quartu di seculu; "Semu giustamente fieri di coglie unu di i frutti più impurtanti di stu sforzu, cù u più grande esercitu mai realizatu in Turchia. Avemu rinfurzatu u prestigiu internaziunale di AKUT è u nostru paese travagliendu in armunia cù squadre straniere in un ambiente di pratica internaziunale. Inseme cù AFAD, avemu accoltu successu l'eserciziu EU ModEx, in quale u nostru Ministru di l'Interior, u Signore Süleyman Soylu hà participatu, per 4 ghjorni. Avemu datu à u nostru Ministru infurmazioni detallate nantu à l'esercitu. Per a prima volta cù AKUT, à ModEx, induve una ONG custituita interamente da vuluntarii hè un cumpagnu di cunsorziu; dinò grazie à AKUT, avemu realizatu u più grande esercitu ModEx urganizatu da un cumpagnu in u so paese. Cum'è a prima urganizazione in Turchia accreditata da l'ONU è l'UE, l'azzioni cum'è a rapprisintà successu di u nostru paese in i disastri à l'esteru è a participazione à a gestione di un eserciziu internaziunale sò tappe di successu assai impurtanti. Cum'è tutti i nostri successi, l'architettu di stu successu sò i nostri preziosi vuluntarii ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*