U Pane Publicu di Ankara Piglia Nuvelle Misure A causa di e Demande Crescenti

U Pane Publicu di Ankara Piglia Nuvelle Misure A causa di e Demande Crescenti
U Pane Publicu di Ankara Piglia Nuvelle Misure A causa di e Demande Crescenti

Ankara Public Bread Factory hà da piglià novi misure da u 29 di nuvembre 2021 per risponde à a dumanda crescente per via di l'aumentu di i prezzi di u pane in u mercatu. Annunziandu chì venderà i prezzi di u pane per 1 lira è 25 centesimi finu à chì e scorte di farina esceranu, Halk Bread Factory hà fattu una dichjarazione in quantu à e misure pigliate; Hè statu dichjaratu chì a produzzione di pane di ogni ghjornu hè stata aumentata à 1 milione, l'acquistu di pane serà limitatu à 10 per prevene lagnanza, i veiculi mobili serviranu in u campu in i distretti induve a densità hè alta, è u persunale supplementu serà impiegatu sia. in a fabbrica è in i veiculi.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu chì Halk Bread Factory hà aumentatu a so capacità di produzzione per risponde à a crescente dumanda.

Informendu i citadini cù l'annunziu chì hà fattu nantu à i so cunti suciali, Yavaş hà dettu: "Avemu cuminciatu à pruduce 1 milione di pani per ghjornu aumentendu a nostra produzzione Halk Bread à a piena capacità. Venderemu ancu à i punti di vendita 435 cù i nostri forni mobili supplementari per chì nimu ùn sia vittimatu. A difficultà ecunomica hè quì. Finu à a fine di i nostri stocks, 250 grammi di pane continuanu à esse 1,25 TL ".

I VEHICULI MUBILI SERARANI IN CAMPI PER CUI I CITTADINI ÙN SPERIENU VITTIME

A Fabbrica di Pane Populare di a Municipalità Metropolitana hà pigliatu novi misure dopu chì a Càmera di Bakers di Ankara hà decisu di aumentà u prezzu di vendita di 200 grammi di pane normale in a capitale da 1,75 TL à 2,25 TL cù l'appruvazioni di l'Uffiziu di u Guvernatore di Ankara.

Annunciendu chì venderà 250 grammi di pane per 1 lira è 25 centesimi finu à chì e scorte di farina si esauriscenu malgradu l'aumentu di i costi, è chì hà aumentatu a so pruduzzione di pane ogni ghjornu à 1 milione, Halk Bread Factory implementerà e seguenti misure novi, efficaci. da u 29 di nuvembre di u 2021, per facilità l'accessu di i citadini à u pane è per impediscenu di soffre di lamentele :

  • 2 Furni Mobile serviranu in i distretti di Sincan è Keçiören, induve a densità hè alta, u luni 29 nuvembre. I panifici mobili risponderanu allora à i bisogni di pane di i citadini nantu à u campu in i distretti di Akyurt, Pursaklar, Mamak è Polatlı,
  • L'acquistu di pane serà limitatu à 10,
  • A Municipalità Metropolitana furnisce un supportu à i quartieri induve a densità hè sperimentata durante u ghjornu cù altri veiculi 3. Funcionà in u campu cù un stock di 10 mila pani per questi veiculi,
  • U persunale chì hà travagliatu in a produzzione serà temporaneamente assignatu à a fabbrica,
  • A vitezza di 6 linee, chì sò dispunibuli da e linee di produzzione in fabbrica, serà aumentata da 10 per centu, è 50 mila pane extra seranu pruduciutu per ghjornu,
  • I pussibuli ritardi in l'ore di distribuzione di pane seranu spartuti cù i chioschi istantaneamente,
  • I pruprietarii di u Buffet di Pane di u Populu informaranu i citadini per impedisce a furmazione di fila,
  • I negoziati necessarii seranu fatti per i fornitori di farina per rispettà i so cuntratti è fà spedizioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*