Ankara Polatli City Pass è Kartaltepe Koprulu Junction apertu à u trafficu

Ankara Polatli City Pass è Kartaltepe Koprulu Junction apertu à u trafficu

Ankara Polatli City Pass è Kartaltepe Koprulu Junction apertu à u trafficu

Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Ankara - Polatlı - Prughjettu di strada Sivrihisar cù u corridore D-200 Est-Ovest, chì cunnetta Ankara à punente è a Regione Egea à l'Anatolia Centrale, l'Anatolia Orientale è u Mar Neru, per migliurà a qualità è serviziu cunfortu. Ellu disse chì facianu u travagliu. Enfatizendu chì assicuranu u flussu ininterrottu di u trafficu di transitu, Karaismailoğlu hà nutatu chì cù e migliure è e novi pruduzzione, un totale di 131 milioni di TL seranu salvati annu.

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a ceremonia di apertura di Ankara-Polatlı City Crossing è Kartaltepe Köprülü Junction; "Ùn duvemu micca scurdà di e difficultà chì a nostra Republica, per a quale avemu preparatu per celebrà u so 2023 anniversariu in u 100, hè stata vinta. Unu di i fundamenti più forti di a nostra indipendenza naziunale è di a lotta naziunale hè statu postu quì. In questa occasione, commemorate Gazi Mustafa Kemal Atatürk, in particulare i so cumpagni d'arme, i nostri suldati eroici è tutti i nostri martiri cun rispettu, gratitudine è misericordia, mentre chì ci hè un ghjornu prima di u 10 di nuvembre.

Nutendu chì anu finitu i travaglii di custruzzione di Polatlı City Crossing è Kartaltepe Köprülü Junction, chì facilità u flussu di trafficu in a regione, Karaismailoğlu hà dettu chì Köprülü Junction cuntribuisce à l'entrata è uscita sicura è còmoda di i citadini chì vivenu in Polatlı. centru distrittu.

TRAVAILU PER CONNESSE TURCHIA À U MONDU, NON À U MONDU

Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Continuemu à serve u nostru paese è a nazione ghjornu è notte, indipendentemente da neve o invernu. Dapoi u 2002, avemu fattu grandi cose sottu a guida di u nostru presidente, è continueremu à fà. Avemu travagliatu cù determinazione è devozione per fà u nostru paese una di e 10 ecunumie più grande di u mondu per una Turchia grande è putente. Nunda ci hà rallentatu finu à avà. Ùn rallentarà dopu. Perchè, per prutege a nostra indipendenza naziunale, simu implementendu e mosse di l'ecunumia naziunale una dopu l'altra per a Nova Turchia chì guidà u mondu di u futuru. Cum'è u ministeru chì hà custruitu l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di u nostru paese, avemu travagliatu per cunnette u mondu à Turchia, micca Turchia à u mondu. Prima di u 2003, avemu aumentatu i nostri 6 chilometri esistenti di rete stradale divisa à più di 100 chilometri. Avemu attraversatu muntagne impraticabili cù tunnelli è valli cù ponti. Avemu aumentatu a nostra lunghezza totale di u tunnel da 28 chilometri à 402 chilometri. Cuntinuemu i nostri travaglii chì metteranu in luce l'avvene di u nostru paese, portanu u nostru paese à u futuru, parechji prughjetti chì purteranu u nostru paese à u futuru, è travaglii chì tornanu à a nostra nazione cum'è travagliu, alimentazione è prosperità ".

AMU MIGLIORU U CORRIDOR EST-WEST PER FORNE SERVIZI DI QUALITÀ È CONFORTEVOLU

Dichjarà chì Polatlı City Crossing è Kartaltepe Köprülü Junction sò unu di i prughjetti impurtanti chì sò stati implementati, Karaismailoğlu hà dettu: "A cunnessione di Ankara cù İzmir è a Regione Egea hè furnita via l'Autostrada Statale D-200, chì include ancu Polatlı. traversata. L'attività di a Zona Industriale Organizzata di Başkent, a Zona Industriale Organizzata di Anadolu, a 2a è a 3a Zona Industriale Organizzata di Ankara, chì sò cresciute rapidamente in l'ultimi anni, aumentanu a densità di u trafficu regiunale ghjornu per ghjornu. U valore mediu annuale di u trafficu di ogni ghjornu di e sezioni induve a strada hè a più trafficata hè vicinu à 50 mila è questu numeru aumenta ogni ghjornu. Per quessa, avemu realizatu travaglii di migliuramentu per u corridore D-200 Est-Ovest, chì cunnetta Ankara à punente è a Regione Egea à l'Anatolia Centrale, l'Anatolia Orientale è u Mari Neru, per furnisce un serviziu di qualità è cunfortu.

Avemu furnitu SERVIZI DI QUALITÀ È CONFORTEVOLU PER U CORRIDOR D-200 EST-WEST

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii realizati in u scopu di u prugettu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà nutatu chì anu rinnuvatu a sezione di 52 chilometri di l'Autostrada Ankara Ankara, Eskişehir Road Junction à l'entrata Polatlı, è u Passu di a cità di Polatlı di 6,5 chilometri. , cù un totale di 3 corsie, 3 round è 6 arrivi. Sottulineendu chì a sezione di 57,5 ​​chilometri trà l'uscita Polatlı è Sivrihisar Junction hè stata rinnuvata cum'è un revestimentu di mistura calda bituminosa, per un totale di 2 chilometri in 2 partenze, 4 arrivi, 116 corsie, Karaismailoğlu hà dettu: "In più, in u scopu di l'opere; Avemu custruitu un ponte supplementu à Alagöz Junction in a prima sezione di 52 chilometri. In u Polatlı City Crossing di 6,5 chilometri, avemu stabilitu un canali di drenaggiu di prevenzione d'inundazioni unilaterali di 5,3 chilometri in forma di un culvert di scatula è una strada laterale di corsia 4 × 2 di 1 chilometri. Avemu finitu l'interscambio Kartaltepe Köprülü di 44 metri. Avemu demolitu è ​​ricustruitu i ponti dritti Sakarya, DDY-60 è DDY-1, ognunu di 2 metri di lunghezza. In a seconda sezione di 57,5 ​​chilometri, avemu custruitu 24 chilometri di corsi d'arrampicata ", disse.

Cù u prugettu; Nutendu chì u corridore D-200 Est-Ovest furnisce un serviziu di qualità è cunfortu, Karaismailoğlu hà spiegatu chì anu migliuratu i punti d'accessu à a strada principale cù l'arrangiamenti di a strada laterale è assicuratu u flussu ininterrottu di u trafficu di transitu. Esprimendu chì anu facilitatu u transitu di Polatlı, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu eliminatu i ritardi in u trafficu di transitu chì passa per a regione. Cù Kartaltepe Köprülü Junction, avemu furnitu un accessu faciule à u Monumentu Kartaltepe Mehmetçik è u Museu Panoramicu.

QUESTI SOLDI SALVATI STA ORA IN A VOLTA DI NOSTRE STATI, IN TASCHE DI NOSTRE POPLU

Karaismailoğlu hà dettu: "Cumu i guverni di u Partitu AK, u nostru approcciu di 'People First' si trova in u core di a nostra conversazione cù a nostra nazione per tutti questi anni.

"Una parte inseparabile di l'omu hè, sicuru, a natura, l'ambiente è un "mondu vivible". Cù e migliure è e novi pruduzzione nantu à Ankara - Polatlı - Sivrihisar Road, salveremu 45,7 milioni di TL da u tempu è 85,3 milioni di TL da carburante, per un totale di 131 milioni di TL annu. Riduceremu ancu l'emissioni di carbone da u trafficu di 34 200 tunnellate. Issi soldi salvati fermanu avà in a volta di u nostru statu, in i sacchetti di u nostru populu. I nostri investimenti continuanu à esse un "respiru" per a natura è per a nostra nazione. Agiremu cun cuscenza verde è ambientale in i nostri piani futuri, prughjetti è invenzioni ".

Ricordendu chì anu determinatu u Pianu d'Azione di Riconciliazione Verda, Karaismailoğlu hà spiegatu chì anu destinatu à u Trasportu Intelligente Sostenibile cum'è un requisitu di u pianu. In u scopu di stu scopu; Enfatizendu chì anu da sviluppà trasporti sustinibili è intelligenti, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì cumpiendu pratiche marittimi verdi è portu verdi. Sottulineendu chì svilupperanu ancu u trasportu ferroviariu è riduceranu u cunsumu di carburante è l'emissioni, Karaismailoğlu hà dettu: "Ampliemu l'usu di i veiculi di micro-mobilità. In parallelu cù sviluppi glubale; Riduceremu i tempi di viaghju in u trasportu. Useremu e capacità stradali esistenti in modu efficace è efficiente. Cuntribuisceremu à l'ecunumia di u paese furnisce l'efficienza energetica ", disse.

CHE I SCRITTORI DI A LETTERA DIVENTENU A SO PROPRIA AFFARI, ANCHE SEGUI CUSI IMPUGNI SBAGLIATI

"U sole ùn hè micca cupertu di fangu. Sapemu bè chì ogni investimentu chì facemu è ogni prughjettu chì realicemu trova u so postu ", hà dettu Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, è hà continuatu e so parolle cusì:

"Da una banda, noi, chì vedemu u serviziu à u publicu cum'è un serviziu à a diritta, è da l'altra banda, quelli chì trascinanu Ankara, Istanbul è Izmir in u vortice di fallimentu cù quadri senza qualificazione. Cù u sustegnu è a vulintà di u nostru populu, pruduciamu prughjetti chì purteranu Turchia in u futuru è ghjunghje à i so scopi, è da l'altra banda, quelli chì minaccianu quelli chì sottumettenu sti prughjetti di successu è investitori. Da una banda, noi, chì strive à salvà u Bosphorus da ogni tipu di disastri, da l'altra banda, ùn sanu micca scrive lettere à putenzi stranieri, disregarding a salvezza di a vita di milioni in u circondu u Bosphorus. Turchia hè un paese cumplettamente indipendente, ognunu deve scrive in un angulu di a so mente. Quelli chì anu scrittu sta lettera duveranu cura di a so propria attività prima di trattà cun tali cose sbagliate. Nè in Ankara nè in Istanbul per 2,5 anni, è in Izmir per 30 anni, ùn pudete micca scuntrà un unicu prughjettu chì i nostri citadini dicenu chì anu fattu, per furtuna. In ogni casu, mentre travagliemu duramente per u nostru paese, ùn valoremu micca e polemiche di ogni ghjornu. Ùn avemu micca tempu per questu, nè vulemu. Avvisemu i ladri di u travagliu, quelli chì sò avidità di u putere è cooperanu cù ogni tipu di focu bruttu; Di sicuru, a nostra ghjente vede assai bè quelli chì portanu l’acqua è quelli chì rompenu a brocca. Seguimu da vicinu à quelli chì ùn servenu micca e cità chì li sò affidate, chì causanu soffrenze à u so populu è chì volenu traslassà i tempi.

L'ATTIVITÀ DI TURISMU, CUMMERCIALE È PRODUZIONE DI A CITTA SURGARANU À NIVELLI SUPERIORI

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, cum'è i fiumi aghjunghjenu a vita à i lochi chì passanu, ogni strada nova custruita, cum'è i fiumi, aghjusta a vita à l'impieghi, a produzzione, u cummerciu, a cultura è l'arti di i lochi chì passanu, è hà cunclusu e so parolle cusì:

"Quandu tutti i nostri prughjetti in corso, cum'è quelli chì avemu finitu, venenu à a vita; Ankara Polatlı, chì porta i ricordi unichi è l'eroisimu di a Guerra di l'Indipendenza è di a Battaglia Pitched di Sakarya, aumenterà u numeru di visitatori cù a reta di trasportu in sviluppu. L'attività di u turismu, di u cummerciu è di a produzzione di a cità suscitarà à livelli ancu più alti. Continueremu à travaglià incansablemente per Polatlı, per Ankara, per a Turchia, per a nazione. Sottu a dirigenza di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, continueremu à implementà i nostri investimenti unu per unu cù passi fermi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*