Trà Ankara è Sivas cade in 2 ore cù YHT! 95% Prugressu Ottenutu

Trà Ankara è Sivas cade in 2 ore cù YHT! 95% Prugressu Ottenutu

Trà Ankara è Sivas cade in 2 ore cù YHT! 95% Prugressu Ottenutu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà annunziatu chì u 95 per centu di u prugressu fisicu hè statu ottenutu in i travaglii di l'infrastruttura di a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas. Quandu u prugettu hè finitu, u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara è Sivas diminuirà da 12 ore à 2 ore.

Fornendu infurmazioni nantu à e linee di Trenu à Alta Velocità (YHT), u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà dettu: "U 95% di u prugressu fisicu hè statu ottenutu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura di a linea Ankara-Sivas YHT. Karaismailoğlu hà annunziatu chì e teste di carica sò iniziate in a sezione Balıseyh-Yerköy-Sivas è quandu u prugettu hè finitu, u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara è Sivas diminuirà da 12 ore à 2 ore.

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu fattu u 47 per centu di prugressu fisicu in i travaglii infrastrutturali di a linea di treni d'Alta Velocità Ankara-İzmir, aghjustendu chì riduceranu u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara è İzmir da 14 ore à 3,5 ore, quandu A linea hè finita, circa 525 milioni di passageri è 13,5 milioni di tunnellate di carica annu à una distanza di chilometri 90. Ellu disse chì vulianu spustà.

Indittendu chì integraranu una volta di più i dui cuntinenti cù u trasportu ferroviariu Yavuz Sultan Selim Bridge, chì hà più di un valore criticu in termini di ecunumia per a Turchia, Karaismailoğlu hà dettu chì continuanu à migliurà a capacità di trasportu di passageri è carichi di e ferrovie. ininterrottamente, in più di e linee di Trenu d'Alta Velocità, è ancu di e linee cunvinziunali, anu sottolineatu chì anu aumentatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*