U primu toilette antica in l'antica sala di teatru

U primu toilette antica in l'antica sala di teatru

U primu toilette antica in l'antica sala di teatru

In u teatru di l'antica cità di Smirne si trova una latrina (wc), chì hè cunsiderata cum'è utilizata da l'artisti, induve scavi sò stati 5 anni cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Smyrna Ancient City Excavation Head Assoc. Dr. Akın Ersoy hà dettu chì, per a prima volta in u Mediterraniu, anu assistitu à un locu usatu cum'è toilette in un edifiziu di u teatru.

I scuperti ottenuti durante i scavi realizati in l'Antica Cità di Smirne di 2 anni, situata nantu à a pendenza di u distrittu Kadifekale di Izmir, cuntinueghjanu à mette in luce a vita suciale è culturale di u periodu. Una latrina (wc) hè stata truvata in u teatru di a cità antica, chì era cuperta di terra 400 500 anni fà è i scavi cuntinueghjanu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir per purtà à a luce. Smyrna Ancient City Excavation Director, Izmir Katip Celebi University Dipartimentu di Archeologia Turco-Islamica Lecturer Assoc. Dr. Akın Ersoy, cù u permessu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, hà dettu ch'elli anu scupertu scuperte inaspettate durante u travagliu realizatu in nome di l'Università İzmir Katip Çelebi è eranu entusiasti. Esprimendu chì anu scontru cù a latrina durante l'escavazione, Akın Ersoy hà dettu: "Ci sò latrinas chì servenu u publicu vicinu à i teatri chì sapemu, ma hè a prima volta per un locu cum'è questu per esse usatu cum'è toilette in l'edifiziu di scena. u teatru".

"Una prima in teatri in a regione mediterranea"

Ersoy spiegò e caratteristiche di a latrina chì anu trovu cusì: "Hè una toilette cù una sedia in forma di U, cum'è vedemu più spessu in Anatolia, chì 12-13 persone ponu aduprà inseme. L'usu di stu spaziu toilette da un gran numaru di persone hà ancu purtatu a socializazione. Pensemu chì hè stata utilizata solu da l'artisti chì travaglianu in a custruzzione di u palcuscenicu è eseguisce in u teatru. Perchè u bastimentu di scena hè chjusu à u publicu. Siccomu si trova in una zona chjusa, hè pussibule cunsiderà cum'è un "wc d'artista". Questa hè una prima per i teatri in a regione mediterranea ".
Dichjarà chì a storia di u teatru data di u II seculu aC, è chì a latrina hè stata custruita durante i grandi cambiamenti fatti in u teatru in u II seculu d.C. V seculu d.C.

Caratteristiche di latrina

Situata in u Teatru Anticu di Smyrna cù una capacità di 20 mila spettatori, a latrina hè di circa 40 centimetri di altu. Hà una struttura induve a ghjente pò pusà fiancu à fiancu à intervalli di 60 à 70 centimetri. Davanti à u bancu, ci hè un abbeveru d'acqua cù una prufundità di 8-10 centimeters, novu U-planned, cù acqua pulita chì scorri continuamente à u livellu di a terra. L'abbeveratoio di acqua pulita chì scorre in permanenza permette à e persone di esse pulite cù l'aiutu di una spugna attaccata à u bastone. I banchi di sedie sò soprattuttu in legnu, cum'è in u casu di Smirne. I buchi di toilette sò in forma di serratura chjave.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hè u principale sustenitore di i scavi in ​​l'antica cità di Smirne. Dapoi u 2012, a quantità di sustegnu datu da a Municipalità Metropolitana di Izmir à l'escavazione hà più di 12 milioni di lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*