U Trattamentu di Vaccina furnisce Confortu Significativu à i Pacienti Allergii

U Trattamentu di Vaccina furnisce Confortu Significativu à i Pacienti Allergii
U Trattamentu di Vaccina furnisce Confortu Significativu à i Pacienti Allergii

E malatie allergii, chì reducennu assai a qualità di vita, ponu esse in minaccia di vita in certi casi. Hè impurtante chì questi disordini ponu esse trattati in modu permanente, invece di suprimi. A terapia di vaccinazione allergenu, chì hè aduprata soprattuttu in a rinite allergique, chì accumpagna l'asma è l'allergii di l'api, hè cunsideratu cum'è u solu metudu di trattamentu chì cambia u cursu di a malatia affettendu u sistema immune. I Pacienti chì anu cumpletu a so vaccinazione allergenu regularmente per almenu 3 anni generalmente sperimentanu un periodu còmode in termini di malatie allergii per 10-15 anni. Memorial Ankara Hospital, Dipartimentu di Malattie Allergii Prof. Dr. Adile Berna Dursun hà datu infurmazioni nantu à u trattamentu di a vacuna (immunoterapia) in e malatie allergii.

Hè determinatu da e teste chì a persona hè allergica à quale sustanza.

In u risultatu di una risposta anormali di u sistema immune quandu a persona scontra ogni sustanza esterna chì ùn hè micca nurmale dannusu; L'apparizione di sintomi cum'è secrezione in l'ochji, prurito, starnuti, secrezione-prurito-congestione in u nasu, mancanza di respirazione, sibila, cramps-nausea in l'abdomen, diarrea, svenimenti, cattive sensazioni, prurito, rashes, gonfiori indicanu un malatie allergique causata da allergens. Per determinà obiettivamente quale allergenu hè sensibile, i testi di a pelle sò realizati cù allergens chì ponu esse ligati à i sintomi descritti da e persone. In ogni casu, in i casi induve a prova di l'allergii di a pelle ùn pò esse realizatu per diversi motivi, l'allergenu rispunsevuli hè pruvatu à esse determinatu da teste di sangue.

U trattamentu di a vacuna di l'allergii pò esse applicatu per allergii incontrollati

I testi allergii di a pelle, l'applicazione è l'interpretazione di e quali necessitanu una sperienza clinica, deve esse realizatu da specialisti in allergii. In casu chì i risultati di a prova è e lagnanze di u paci coincidenu, a malatia hè cuntrullata cù misure preventive è trattamentu medico. Se u livellu desideratu di cuntrollu ùn pò micca esse rializatu cù i metudi di prevenzione è i trattamenti medichi di malatie allergii, o se i pazienti ùn volenu micca aduprà trattamentu medico regularmente longu, u trattamentu di vaccinazione allergii (immunoterapia) pò esse applicatu.

Cù trattamentu di vaccinazione allergii, u sistema immune hè gradualmente abituatu à l'allergenu

A vacuna allergii hè un metudu di trattamentu chì permette à u sistema immune di abituà à questu allergenu dandu a sustanza à u paci à certi intervalli è in dosi crescente. In questu modu, a sustanza chì provoca a malatia hè ancu usata in u trattamentu di a malatia.

Hè usatu in parechje cundizioni allergii.

A rinite allergique (rinitis allergique), l'asma chì accumpagna a rinitis allergique è l'allergii di l'api sò e malatie chì sò soprattuttu trattate cù vaccini. In queste malatie, i vaccini sò più spessu fatti cù l'acaru di u polu di casa, u polline, l'allergeni di u gattu è l'api, ma ponu ancu esse amministrati cù diversi allergeni, cum'è lattice individuale o fungus di muffa.

U prucessu di trattamentu pò varià secondu u prublema allergii.

U trattamentu di a vacuna deve esse cuminciatu quandu u paci hè relativamente sanu è a malatia ùn hè micca attiva. Ancu u periodu iniziale di trattamentu varieghja trà 6-16 simane; Stu prucessu hè adattatu secondu l'allergenu sceltu, e malatie accumpagnate di a persona è u statutu di u sistema immune. Deve esse appiicatu una volta à settimana in u periodu iniziale di u trattamentu di a vacuna è una volta à u mese per 3 anni in u periodu di continuazione. Ancu s'è stu trattamentu hè generalmente appiicatu in a forma di una agulla in u bracciu, ci sò ancu varietà chì ponu esse pigliate per via orale in forma di gocce o pasticchi.

L'osservazione è u seguimentu dopu a vaccinazione hè impurtante

Dopu ogni amministrazione di vaccina, u paziente deve esse osservatu in l'ambienti di l'uspidale per una meza ora. Effetti cum'è rossu è pruritu pò esse spessu vistu in u situ di iniezione. U paci ùn hà micca restrizioni à l'altru di u travagliu pisanti è micca di fà sport in u ghjornu di a vaccinazione, è a ghjente pò cuntinuà a so vita di ogni ghjornu.

Attenti à a continuità di u trattamentu!

L'interruzione di l'immunoterapia prima di 3 anni provoca trattamentu incompletu. Questu pò causà più dannu chè bè è rende u paziente più allergii. Per quessa, a vacuna deve esse amministrata per 3 anni. In casi assai rari, soprattuttu in casi cum'è l'allergii di l'api, stu periodu di trattamentu pò esse allargatu finu à 5 anni. Ancu in certi pazienti cun cundizioni speciali, u trattamentu di a vacuna pò durà una vita.

U trattamentu deve esse applicatu da i medichi specialisti in allergii.

A vaccinazione hà ancu risichi. Per quessa, u trattamentu deve esse decisu è applicatu da i medichi cun sapè allergii. Se u specialista ùn piglia micca a decisione ghjusta, i trattamenti sbagliati per esse appiicati ponu purtà à l'insensibilità di u trattamentu, a diminuzione di l'efficacità è l'effetti secundarii chì ponu risultatu in a morte.

A medicazione ùn deve esse interrotta per i primi 6 mesi.

In i primi 6 mesi di u trattamentu di a vacuna, chì pò esse appiicata à tutti i gruppi d'età, i pazienti anu da aduprà regularmente i medicazione allergii. I Pacienti chì sò diagnosticati cù una altra malatìa è avè bisognu di usà medicazione durante u prucessu di vaccinazione anu da esse definitu à i so medichi di sta situazione. Perchè alcune droghe ponu causà interazzioni diffirenti durante u trattamentu di a vacuna. In ogni casu, u cancer attivu, i malati di reumatologia attiva è e donne incinte sò in u gruppu chì ùn deve micca esse datu trattamentu di vaccinazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*