ASPİLSAN Energy AT SAHA EXPO

Aspilsan Energy Field Expo
Aspilsan Energy Field Expo

ASPİLSAN Energy participa à SAHA EXPO, chì riunisce i giganti di l'industria di difesa in Istanbul Expo Center trà 10-13 di nuvembre, cù i so prudutti più novi. ASPİLSAN Energy lanciarà a pila di combustibile à a fiera SAHA EXPO 2021, induve parechji primi seranu ottenuti.

Esprimendu a so satisfaczione per participà à SAHA EXPO 2021, induve parechje cumpagnie naziunali è internaziunali participaranu è seranu create diverse opportunità di cuuperazione, u direttore generale di l'energia di ASPİLSAN, Ferhat Özsoy, hà continuatu e so parolle cusì: finu à a data, avemu fattu u nostru travagliu in per assicurà chì u nostru paese pò ghjunghje à i so obiettivi di tecnulugia è di energia rinnuvevuli. In questu modu, cuntinuemu a nostra attività cù un momentu crescente.

Oghje, a maiò parte di i bisogni energetichi di u mondu sò furniti da i combustibili fossili, chì anu effetti negativi nantu à l'ambiente. I gasi dannosi causati da l'usu di carburanti fossili causanu prublemi ambientali cum'è u riscaldamentu glubale, u cambiamentu climaticu, a contaminazione di l'aria è l'effettu di serra. Inoltre, hè un limitu di riserve di carburanti fossili, è queste riserve sò rapidamente sguassate cù a crescente dumanda di energia. Dunque, mentri a ricerca di fonti d'energia alternativa guadagna impurtanza, l'idrogenu si distingue trà i carburanti alternativi cù i so vantaghji impurtanti. l'idrogenu; Hè adupratu largamente in settori industriali cum'è ammonia / fertilizzanti, petrochimica / raffineria, vetru, aerospaziale è sistemi di difesa. Oghje, solu 4% di l'idrogenu, chì hà diversi metudi di produzzione, hè pruduttu cum'è pulitu (verde) in u mondu sanu. In questu sensu, in particulare cù u prucessu di pandemia di COVID-19, parechji paesi anu cuminciatu à spiegà a "Mappa di Strada di l'idrogenu" è e strategie di l'idrogenu. Diciottu paesi chì l'ecunumia cuntenenu u 70 per centu di u PIB glubale anu sviluppatu strategie dettagliate per implementà suluzioni energetiche di l'idrogenu. Trà i mira di l'UE; per riduce l'emissioni di carbonu à u 18 per centu in u 2030 includendu l'industria è e cumpagnie energetiche, è per passà à una ecunumia zero-carbon in 55. In cunsiquenza, u nostru paese hà firmatu l'Accordu Climaticu di Parigi.

ASPİLSAN Energia in Tecnulugia d'oghje è Future

ASPİLSAN Energy hè un membru di l'Alleanza Europea di l'Idrogenu Pulitu, chì include cumpagnie / università / istituti di ricerca in Europa chì sò impegnati à obiettivi climatichi senza carbonu per u 2050.

Per ottene zero emissioni di carbonu, l'idrogenu serà utilizatu micca solu per l'usi è l'electricità d'oghje, ma ancu per u calore in l'industria è cum'è carburante per u trasportu. ecunumia di l'idrogenu; Copre l'area di pruduzzione, almacenamentu, trasmissione / distribuzione è usu di l'idrogenu. In questu cuntestu; Cum'è ASPİLSAN Energy, in l'ecosistema di l'idrogenu; Operemu cù a nostra Unità R&D di Istanbul nantu à a pruduzzione (elettrolizzatore) è u cunsumu (cellule di combustibile) di l'idrogenu pulitu (verde).

Inoltre, discuteremu di suluzioni energetiche in u quadru di i sviluppi tecnologichi in u mondu è di u cambiamentu climaticu à u 15th Battery Technologies Workshop, chì organizzeremu trà u 17-2021 dicembre 6 in u nostru travagliu nantu à l'energia pulita. I pannelli informativi nantu à e cellule di batterie domestiche è naziunali, chì riduceranu a nostra dipendenza straniera, riuniscenu rapprisentanti impurtanti di istituzioni di punta in u settore è accademichi da università di punta. Cù i risultati preziosi chì esceranu da questu, u settore farà guadagnà significativu.

Dui novi prudutti da ASPİLSAN per l'energia pulita

In a so dichjarazione nantu à i prudutti sviluppati, Emre Ata, Manager di u Centru di R&D di ASPİLSAN Energy Istanbul, hà dettu: "Avemu u scopu di u sviluppu di l'elettrolizzatori.

U set di elettrodi di membrana (MET / MEA), chì hè cunsideratu cum'è u core di questi sistemi elettrolizziatori, pò esse pruduciutu in u nostru Centru R&D d'Istanbul, chì porta studii in a produzzione domestica è naziunale di stu tipu d'elettrolizzatore, chì hè pussibule di travaglià. à diverse scale. Inoltre, i catalizzatori utilizati in i strati di l'anodu è di u catodu sò sintetizzati, è u disignu di i strati di l'elettrolizer (piastra, piastra, indice) hè fattu in u locu in l'unità. I sforzi per sviluppà electrolyzers in a gamma di putenza da 500 W à 10 kW continuanu. In più di i studii elettrolizziatori di tipu PEM à u Centru R & D di Istanbul; Cuntinuemu i nostri studii di R&D nantu à l'Electrolyzers Alkali è Anioni Variable Membrane (AEM).

In a parte di cunsumu di l'ecosistema di l'idrogenu verde, ci sò pila di carburante. I sistemi di generazione di energia cunvinziunali necessitanu assai prucessi intermedi per cunvertisce l'energia chimica in u carburante in energia elettrica, è a so efficienza diminuisce in u risultatu di ogni prucessu. A funzione più distintiva chì distingue e pila di carburante da e batterie cunvinziunali hè chì ponu pruduce l'energia continuamente finu à chì u carburante hè alimentatu, senza a necessità di ricaricà. Ci sò veiculi cum'è UAV, carrelli elevatori, automobile, camion, autobus, è sistemi / prototipi integrati, portatili, distribuiti è di emergenza.

I veiculi terrestri di celle di combustibile sò diventati assai attrattivi in ​​u settore di a difesa cù e so caratteristiche cum'è una alta densità di energia, una traccia termica bassa, una longa distanza, un riempimentu rapidu è un funziunamentu quasi completamente silenziosu, è ancu in l'area civile. I veiculi di celle di carburante sò sistemi assai convenienti per allargà u periodu di serviziu micca solu in i veiculi terrestri, ma ancu in l'aria (UAV-SİHA) è i veiculi marittimi (sottomarini).

ASPİLSAN Energy cuntinueghja i so studii di sviluppu di celle di combustibile di tipu PEM in u nostru Centru R&D di Istanbul. I disinni di celle di carburante ponu esse fatti trà 50 watts è 100 kW. In più di i studii di pila di combustibile di tipu PEM in u nostru Centru R&D di Istanbul; I studii di R&D nantu à e celle di combustibile di u tipu DMFC (Direct Methanol Fuel Cell), Direct Ethanol Fuel Cell (DEFC) è Solid Oxide Fuel Cell (SOFC) cuntinueghjanu.

Grazie à i dui prudutti chì avemu lanciatu, u Centru R&D di Istanbul di ASPİLSAN Energy hà prima creatu una demo di l'ecosistema di l'idrogenu in sè stessu è cuntinueghja à travaglià per offre suluzioni à a trasfurmazioni di l'idrogenu verde in u nostru paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*