AŞTİ Incontra l'Art

AŞTİ Incontra l'Art
AŞTİ Incontra l'Art

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à riunisce i citadini di a Capitale cù attività artistiche in ogni mediu. BUGSAŞ riunirà migliaia di passageri chì arrivanu è partenu da l'Ankara Intercity Bus Terminal (AŞTİ) cù drammi chì saranu messi in scena da attori affiliati à Ankara Art Center in tuttu u Novembre.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua u so sustegnu à l'arti è l'artisti.

Cuntinuendu i so sforzi per fà a capitale a capitale di l'arte, a Municipalità Metropolitana hà apertu e porte di l'Ankara Intercity Bus Terminal (AŞTİ) à i ghjucatori di l'Ankara Art Center (ASM), induve migliaia di passageri venenu è vanu ogni ghjornu.

UN JOCU OGNI SETTIMANA

In cuuperazione cù BUGSAŞ, unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana, è ASM, i passageri chì arrivanu è partenu da AŞTİ seranu riuniti cù un teatru di strada una volta à settimana in tuttu u Novembre.

Dichjarà chì un novu culore vene à AŞTİ cù i drammi in scena è chì anu u scopu di incuragisce l'attività artistiche, u presidente di u Cunsigliu di BUGSAS, Mustafa Koç, hà fattu e valutazioni seguenti:

"Avemu cuminciatu a pratica di teatru di strada per AŞTİ, a capitale di a cultura è l'arte, a porta di Ankara in Anatolia, per scuntrà l'arte. L'artisti di u Centru d'Arte d'Ankara realizanu drammi brevi una volta à settimana. Vulemu cuntinuà u cambiamentu in AŞTİ cù tocchi artistici. AŞTİ face avà passi fermi per diventà una stazione d'autobus moderna degna di a Capitale di a Republica. À a fine di l'opere, cuntinuemu in parallelu cù a rinuvazione, presenteremu una stazione di autobus degna di u 100 anniversariu di a nostra Republica à Ankara. Travagliemu spalla à spalla cù i nostri cummercianti è l'impiegati AŞTİ per distrughje i preghjudizii esistenti è custruisce una nova stazione d'autobus.

U direttore artisticu di u Centru d'Arte di Ankara, Bülent Durmaz, hà dichjaratu ch'elli anu participatu à stu prughjettu per popularizà u teatru è hà dettu: "Invecemu novi terreni in Turchia cù a Municipalità Metropolitana. Organizemu diversi ghjochi ogni settimana per sensibilizà l'arti è motivà i nostri invitati chì venenu in AŞTİ. Dicendu "L'arte hè in ogni locu in Ankara", avemu u scopu di spedinu a ghjente cù l'arte è di salutà cù l'arti. Cuntinuemu queste attività cù l'interessu è a pertinenza di u presidente Mansur. Avemu u scopu di riunisce i passageri cù l'arti cù Hacivat è Karagöz, pantomime, opere di media, spettaculi di pupi è spettaculi di ballu.

I PASSAGGERI È L'ARTISTI SONU INSIEME

L'ospiti lucali è stranieri, da 7 à 70, chì anu vistu cù interesse i drammi chì cuminciaru à esse messi in scena in AŞTİ, anu manifestatu a so satisfaczione cù e seguenti parolle:

- Murat Altinkaynak : "Aghju trovu u ghjocu assai bellu è interessante. Vogliu a continuazione di tali pratiche di a Municipalità Metropolitana di Ankara ".

- Muslum Ergin: "Hè una grande idea di mette in scena una scena di teatru in AŞTİ. Vulemu chì organizzazioni cusì boni cuntinueghjanu ".

- Kadir Kardas: "Hè un ghjocu assai bellu è divertente. I zitelli eranu ancu assai felici ".

-Coskun Gurbuz: "Hè un ghjocu bellu è divertente. Saria fantasticu se sti ghjochi eranu ghjucati ogni settimana. Almenu quelli chì venenu quì è aspettanu l'autobus ùn si stancheranu micca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*