Da i rifiuti à l'esposizione d'arte incontra i capitalisti

Da i rifiuti à l'esposizione d'arte incontra i capitalisti

Da i rifiuti à l'esposizione d'arte incontra i capitalisti

Per attirà l'attenzione à a contaminazione ambientale è u riciclamentu, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà riunitu a mostra preparata da i formatori BELMEK chì utilizanu materiali di scarti durante a "Settimana Europea di Riduzzione di Rifiuti 21-28 Novembre". A mostra, ospitata da u Dipartimentu di Estetica Urbana, resta aperta à u Metro di Kızılay finu à u 26 di nuvembre.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à dà priorità à i prughjetti di riciclamentu in a lotta contru a contaminazione ambientale.

In u scopu di a "Settimana Europea di Riduzzione di i Rifiuti 21-28 di nuvembre", a "Esposizione di l'Atelier di Upcycling", ospitata da u Dipartimentu di Estetica Urbana, in u Metro di a Mezzaluna Rossa, hà riunitu l'opere prodotte da i rifiuti cù i citadini di a cità. Capitale.

I MAESTRI MAESTRI DI BELMEK VANNO I RIFIUTI IN OPERE D'ARTE

Utilizendu i rifiuti raccolti in l'Upcycling Workshop, i maestri formatori BELMEK anu trasfurmatu questi materiali in opere d'arti.

Selami Aktepe, Capu di u Dipartimentu di Estetica Urbana, chì hà assistitu à l'apertura di a mostra, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di i prughjetti sensibili à l'ambiente è a salute umana, è hà dettu:

"Avemu iniziatu un prughjettu di upcycling cum'è parte di a Settimana Europea di Mitigazione. Semu inseme in un prughjettu impurtante urganizatu da BELMEK è u Dipartimentu di Estetica Urbana. Pudemu chjamà stu prughjettu "da i rifiuti à l'arti". L'impurtanza di tali esibizioni è attività artistiche vene à u palcuscenicu ancu di più per riciclà i rifiuti dannosi per l'ambiente è a salute umana è per sensibilizà. Per quessa, vulemu ringrazià i nostri amichi chì anu cuntribuitu à u prugettu preparendu prudutti per questa mostra ".

Ali Bozkurt, Capu di u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali, chì hà esaminatu l'opere di i maestri furmatori BELMEK, hà dettu: "Questa mostra hè custituita da prudutti decorattivi fatti da i maestri furmatori BELMEK da materiali chì sò completamente ghjittati o chì seranu ghjittati. A mostra, chì resta aperta per una settimana, participà ancu à u prughjettu di l'Unione Europea Internaziunale, è u travagliu in questa direzzione cuntinueghja ".

L'ESPOSIZIONE HA PUNTA DI SENSIBILIZZA PER A TRASFORMAZIONE AVANZATA

In u scopu di u prugettu, i rifiuti grossi in i magazzini di a Municipalità Metropolitana sò stati riparati è riutilizati da i maestri furmatori in diverse branche, cum'è pittura di legnu, rilievu, patchwork, carpinteria è artigianato in corsi BELMEK in 6 regioni.

L'amatori d'arte di Başkent, chì sò venuti à visità a mostra di l'attellu di upcycling, chì resterà aperta finu à u 26 di nuvembre, anu spressu i so pinsamenti cù queste parolle:

-Bahire Tekin: "Hè una attività assai bona. Vulemu implementà u riciclamentu di più è questu hè un esempiu per noi. Era una bona mostra per sensibilizà. Bravo à quelli chì anu cuntribuitu ".

-Orhan Arıkan: "U riciclamentu è a diffusione hè assai impurtante in quantu à creà una cuscenza ambientale. Apprezzu e persone chì portanu questi materiali à questu livellu. Aumentà queste mostre incuraghjerà a ghjente ancu di più. Vogliu sprime a mo gratitudine à tutti quelli chì anu travagliatu annantu à questu tema ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*