Ayancık Terminal Bridge si apre dumani

Ayancık Terminal Bridge si apre dumani

Ayancık Terminal Bridge si apre dumani

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu ch'elli anu finitu i travaglii unu dopu à l'altru in e pruvince induve u disastru di l'inundazione hè accadutu, è hà annunziatu ch'elli apriranu u Ponte Terminal Ayancık, chì hè statu finitu in 80 ghjorni, in serviziu dumani.

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà datu infurmazioni nantu à u travagliu fattu in a zona di inundazioni in a so dichjarazione scritta. Nutendu chì u più grande disastru di inundazioni è frane di l'ultimi anni hè statu sperimentatu in e regioni di Kastamonu, Bartın è Sinop, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì e ferite sò state guarite una per una.

Sottulineendu chì i ponti tempuranee sò stati custruiti in pocu tempu cù i travaglii di pavimentazione stradale in e sezioni danneggiate, i distruzzioni in tutte e rotte sò stati eliminati è u trasportu sicuru hè statu assicuratu, Karaismailoğlu hà ricurdatu chì anu apertu u Ponte Çatalzeytin, chì hè statu finitu in un record. tempu di 52 ghjorni.

U LAVORO CONTINUÀ SUL PONTE ŞEVKİ ŞENTÜRK

Nutendu chì i travaglii sò realizati in Kumluca-2, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a custruzzione di ponti cuntinueghja in Sinop Ayancık. Ricordendu chì u Ponte İkisu trà Ayancık Türkeli è u Terminal è i Ponti Şevki Şentürk in u centru di a cità di Ayancık sò stati distrutti in u disastru di l'inundazione, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Cù una lunghezza tutale di 4 metri cù 110 campate, u Terminal Bridge hà un aspettu d'arcu creendu una differenza di livellu di 0,6 metri trà i pilastri laterali è i pilastri mediani. Puderemu u ponte, chì hè statu finitu in 80 ghjorni, in serviziu dumane. U travagliu cuntinueghja nantu à u Ponte Şevki Şentürk. A custruzzione di pile bored cuntinueghja nantu à u Ponte Şevki Şentürk di 5 campate cù una lunghezza totale di 144 metri. U ponte hè previstu per esse cumpletu u 20 dicembre. U Ponte Ikisu, cù una lunghezza totale di 5 metri cù 140 campate, hè ancu previstu per esse cumpletu in marzu 2022 ".

L'OBRA DI STRADA CONTINUÀ CU PONTI

Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu: "Cumpleremu è mette in serviziu u Ponte Kavlakdibi u 10 di dicembre è u Ponte Azdavay u 30 di dicembre", è hà dichjaratu chì i travaglii stradali cuntinueghjanu in Sinop, Bartın è Kastamonu, è ancu i ponti.

Spieghendu chì diverse sezioni di a strada Ağlı-Azdavay junction-Şenpazar inseme cù a Strada Kastamonu-İnebolu è a Strada Devrekani-Çatalzeytin sò state fatte, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i travaglii di riempimentu trà Boyabat-Ayancık è a riparazione di u ponte di 4 chilometri trà İkisu è İkisu. Yenikonak cuntinueghjanu. Karaismailoğlu hà dettu: "In a nostra pruvincia di Bartın, cù a custruzzione di Kavlakdibi, Kirazlı, Kumluca-1, Kumluca-2, i travaglii di custruzzione di danni di inundazioni in a strada Kozcagiz-Kumluca-Abdipaşa cuntinueghjanu à grande velocità".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*