U presidente Soyer Beydağ hà participatu à a festa di a castagna

U presidente Soyer Beydağ hà participatu à a festa di a castagna

U presidente Soyer Beydağ hà participatu à a festa di a castagna

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à a 2ª Festa di a Castagna di Beydağ organizata da a Municipalità di Beydağ cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Dà a bona nutizia chì riorganizzaranu u cungressu u 17 di ferraghju 2023, u centenariu di u Cungressu Economicu di Izmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu un altru travagliu assai impurtante per accumpagnà u Cungressu Economicu: l'Esposizione Naziunale di Campione. Apriremu a "Esposizione di i prudutti domestici è di i prudutti", allora cunnisciuta cum'è Exhibition National Sample, chì u nostru antenatu hà tenutu simultaneamente cù u Cungressu Economicu. Faremu questu sottu a guida di İZFAŞ. "U nostru castagnu serà unu di i prudutti più impurtanti di quella mostra", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà participatu à u 2u Festival di a castagna di Beydağ urganizata da a municipalità di Beydağ in Çomaklar Village di u distrittu di Beydağ di İzmir cù u sustegnu di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyer è a so moglia, u presidente di l'Unione Village-Koop Neptün Soyer, u deputatu CHP İzmir Mahir Polat, u guvernatore di u distrittu di Beydağ Fırat Kadiroğlu, u sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar è a so moglia Filiz Yılmazlar, u sindaco di Tire Salih Atakan Duran è a so moglia Necibe Emizel Duran, u sindaco MehÖmizel Duran, U sindaco di a municipalità Mustafa İnce, u sindaco di Gaziemir Halil Arda è a so moglia Deniz Arda, u sindaco di Torbalı Mithat Tekin, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir Ertuğrul Tugay, u presidente di a Camera di l'Agricultura di Beydağ Ünal İçmesu, rapprisentanti di partiti pulitichi, pruduttori, cooperative, organizzazioni non governative , associ è Presidenti è rapprisentanti di e camere, capi è citadini anu participatu.

Bona nutizia da Soyer nantu à u Cungressu di l'Ecunumia di Izmir

U presidente hà dichjaratu chì i castagni, chì anu un pocu costu di input è un altu rendiment quandu sò cultivati ​​in i lochi ghjusti, sò inclusi in u scopu di u prugramma di sustegnu Agriculture Izmir. Tunç SoyerEllu disse chì i prugrammi di supportu agriculu operanu in dui strati: garantia di compra è vendita. Dichjarà chì i picculi pruduttori puderanu esportà cù a fiera Terra Madre Anatolia chì si terrà in 2022, u sindaco Soyer hà datu una bona nutizia da Beydağ. Soyer hà dettu: "Urganizeremu di novu u Cungressu Economicu in Izmir u 2023 di ferraghju 17, vale à dì à u centenariu di u Cungressu Economicu. Averemu un altru travagliu assai impurtante per accumpagnà questu: a Mostra Naziunale di Campione. Apriremu a "Esposizione di i prudutti domestici è di i prudutti", allora cunnisciuta cum'è Exhibition National Sample, chì u nostru antenatu hà tenutu simultaneamente cù u Cungressu Economicu. Faremu questu sottu a guida di İZFAŞ. "U nostru castagnu serà unu di i prudutti più impurtanti di quella mostra", disse.

"Semu obligati à risolve stu prublema"

Dichjarà chì Beydağ hà una capacità di produzzione annuale di castagne di circa 5 mila tunnellate, ma hè stata affettata negativamente da a malatia di u "cancro di u ramu di castagne", u sindaco Soyer hà dettu: "A municipalità metropolitana di Izmir sustenerà i nostri pruduttori in questu prublema, cum'è prima. Vogliu ricurdà una volta chì simu determinati à cultivà è sustene a produzzione agricula cumpatibile cù u clima in Izmir. E pulitiche agricule sbagliate è u mudellu di culturi risultanti anu seccu a diga di Beydağ ieri. Oghje face malati i nostri castagni, è dumane ci custrigherà à migrà da sti terri. Tuttavia, a siccità ùn hè micca un destinu in a geografia di Izmir. Ùn hè micca solu una cunsequenza di a crisa climatica. Iè, a temperatura aumenta è u regime di precipitazione hè cambiatu, ma questu ùn hè micca u mutivu principalu di a grande seca in u bacinu di Küçük Menderes. U mutivu principalu di sta siccità hè u sustegnu di a pruduzzione agricula basata nantu à u granu di silage, una sola radica chì cunsuma 85 litri d'acqua. Se avemu cura di i nostri figlioli, avemu da cambià sta situazione. Se simu nati in Beydağ è vulemu campà in Beydağ, simu obligati à risolve stu prublema. Vogliu signalà una volta di più quì. Qualunque sia u pruduttu resistente à a siccità ... Prodotti di animali di pasture, grani, legumi, frutti chì ùn necessitanu micca acqua è piante di paisaghju... A nostra municipalità metropolitana di Izmir, in manu cù a municipalità di Beydağ, sustenerà i nostri pruduttori chì volenu cambià à sti prudutti in ogni stadiu. Perchè ùn hè micca solu una questione agricula, sta questione hè una questione d'amore per u paese è a terra, di u paese. "Una agricultura diversa hè pussibule, hè ciò chì significa".

Yılmazlar: "Intruduceremu i castagni in Beydağ"

U sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar hà dettu: "Queste terre fertili sò diventate a nostra casa. Tunç SoyerCi hè un dittu chì spessu ripete: "Una persona deve esse soddisfatta in a terra induve hè natu". Hè un dettu assai significativu è adattatu. In l'ultimi anni, u nostru populu hà avutu à lascià e so terri. Avemu pensatu cumu pudemu aiutà i nostri pruduttori. Avemu agitu cù u nostru President's Another Agriculture is Possible pulitica. Avemu urganizatu sta festa per prumove a nostra castagna. Qualchidunu di i nostri castagni sò trasfurmati in zuccheru in Bursa, è certi partenu à l'esteru. Avemu cunsideratu u nostru duvere di processà è ricunnosce questu in Beydağ. "Faremu surrisu i nostri pruduttori", disse. U pruduttore Seher Ovacık hà dettu: "Questi avvenimenti sò assai impurtanti per i picculi pruduttori cum'è noi. "Educhemu i nostri figlioli è guadagnemu soldi", disse.

U stabilimentu di a farina di castagna hè apertu

In u scopu di a festa, ci sò stati diversi avvenimenti, spettaculi di balli folklori, degustazioni di prudutti lucali, prumuzioni di pruduttori lucali è aperture. Bünyamin Süren, chì hè vinutu terzu in u megliu cumpetizione di castagne, Umut Yılmaz, chì hè vinutu secondu, è Mestan Yağcı, chì hè vinutu prima, hà vintu i pianti di castagne. U stabilimentu di a farina di castagnu hè statu apertu in u scopu di a festa di a castagna. U sindaco Soyer è a so moglia Neptün Soyer taglianu a torta fatta di farina di castagne è tastà i prudutti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*