U presidente Soyer Spiega una altra Visione Possibile Agricola in Glasgow

U presidente Soyer hà spiegatu una altra visione di l'agricultura in Glasgow
U presidente Soyer hà spiegatu una altra visione di l'agricultura in Glasgow

Membru di u Cunsigliu di l'Unione Mondiale di i Municipi, Sustainable Cities Network Global Board Member è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerHà parlatu à u Cunsigliu di a cità di Glasgow cum'è parte di a 26a Conferenza di i Partiti di l'ONU nantu à u cambiamentu climaticu (COP26). U presidente Soyer hà parlatu di u so travagliu in İzmir cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile". Soyer assisterà ancu oghje à u Summit Legislativu Scozzese GLOBE COP26 in Edimburgo.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerGlasgow Food and Climate Declaration: On Food and Climate in COP26, induve si n'andò in u Regnu Unitu per fà diversi cuntatti, per assistisce à a 26a Conferenza di i Partiti di l'ONU nantu à u cambiamentu climaticu (COP26) in Glasgow è per parlà in quattru sessioni chì rapprisentanu Izmir. Hà fattu un discorsu à l'avvenimentu "Celebrazione di u Leadership Local". U sindaco Soyer hà parlatu di u so travagliu cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule" in Izmir à u Cunsigliu di a cità di Glasgow. À a ceremonia assistita da u sindaco di Glasgow Susan Aitken, u ministru di l'urbanizazione scozzese Shona Robison hà presentatu à u sindaco Soyer un certificatu di participazione.

Lutte contre la sécheresse et la pauvreté

Parlendu à l'avvenimentu urganizatu da Feeding Scotland (Nourish Scotland), Panel Internaziunale di Esperti di Sistemi Alimentari Sostenibile (IPES-Food), Sustainable Cities Network (ICLEI) è C40, in cullaburazione cù u guvernu scozzese è i partenarii di a Dichjarazione di Glasgow, u presidente Soyer hà dettu: "Semu un altru In linea cù a nostra Visione di l'Agricoltura hè Possibile, avemu u scopu di luttà contra a miseria è sustene sistemi alimentari resistenti à u clima è cittadinanza uguale". Soyer hà dettu: "Cù sta pulitica, avemu focu annantu à dui prublemi principali; a siccità, chì hè un riflessu direttu di a miseria è a crisa climatica in İzmir. In u scopu di cumbattimentu di a siccità, demu a priorità à i prudutti agriculi alimentati da l'acqua di piovana, chì o ùn anu micca bisognu di irrigazione o ponu cresce cù irrigazione bassa. Prumuvemu prudutti strategichi chì sò sostenibili in e cundizioni climatichi di İzmir. In questu modu, avemu u scopu di riduce a quantità di l'acqua utilizata in l'irrigazione agricula da almenu 50 per centu plantendu a cultura ghjustu in u locu ghjustu, cù a pianificazione di bacinu. Sostemu ancu questu per prumove e tecniche muderne invece di l'irrigazione salvatica. In a lotta contr'à a miseria, sustenemu l'agricultura cum'è un prucessu chì parte da u stadiu di a sementa è si estende finu à u cunsumadore finale è cumprendi tutti l'anelli di u settore agriculu. Questa nova pulitica copre un prucessu multidimensionale da a pianificazione à u mudellu di produttu in agricultura, logistica, marca, vendita, esportazione è attività di furmazione.

A visione per l'alimentu resistente à u clima

U presidente Soyer hà ancu parlatu di dui prughjetti impurtanti chì anu implementatu in İzmir in u scopu di a visione di l'alimentariu resistente à u clima. Enfatizendu chì sottu u nome di l'Epiceria di u Populu, e cooperative di sviluppu agriculu è di pruduzzione ponu cummercializà i so prudutti è creà una zona di vendita cumuna induve i citadini ponu ghjunghje à cibi sani, assequibili è ghjusti, Soyer hà spiegatu chì riuniscenu paisani è agricultori di tuttu Izmir regularmente ogni ghjornu. settimana, senza intermediari, attraversu i mercati pruduttori lucali. . Soyer hà dettu: "In questu modu, sustenemu tramindui i pruduttori lucali è permettenu à i cunsumatori di avè prudutti sani è ecunomichi. U mutivu perchè sti dui prughjetti sò cusì vitali hè chì pudemu aiutà i nostri citadini à sceglie di esse resistenti à u clima à ogni passu. Puderanu pruduce è cunsumà alimenti resistenti à u clima ", disse.

Invitu da u presidente Soyer à Terra Madre Anatolia in 2022 in İzmir

Dichjarà chì rinfurzà l'imprese chjuche cù ugguali opportunità cù a so visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", Soyer hà dettu: "I nostri pulitichi anu ancu scopu di assicurà a stabilità di benessere per i nostri agricultori. Questu, sicuru, assicura chì u cunsumadore hà accessu à un alimentu sanu è sustinibili, à prezzu. A Municipalità Metropolitana di Izmir ùn solu crea opportunità di mercatu per i agricultori, ma mette ancu garanzii di vendita in a so agenda. U nostru scopu più impurtante in a garanzia di vendita hè di furnisce l'esportazione. E fiere urganizate da İZFAŞ permettenu à i pruduttori è i agricultori di ghjunghje à i cumpratori di tuttu u mondu ". U presidente Soyer hà fattu una chjama à participà à Terra Madre Anatolia, chì si terrà in İzmir in 2022 è hà dettu: "L'unica fiera di l'oliu d'oliva è di l'oliu di Turchia Olivtech, l'unica fiera di i prudutti biologichi di Turchia Ecologia İzmir è Terra Madre chì si terrà in Turchia per a prima volta in u 2022. Cù i nostri fieri internaziunali cum'è l'Anatolia, permetteremu à i picculi pruduttori di diventà esportatori diretti. Vogliu cuncludi enfatizendu chì avemu da cuntinuà à sustene e piccule imprese per pudè pruduce l'alimentu resistente à u clima è equità. Avemu u scopu di sustene i sforzi di i nostri pruduttori è di rinfurzà u settore. Cusì, combatteremu a miseria in sulidarità à ogni passu ".

"Crescemu di novu l'agricultura anatolica"

U presidente Soyer hà parlatu di a dumanda di prudutti strategichi chì sò pruduciuti in İzmir in u scopu di a visione di u sistema alimentariu 2050 è l'obiettivi 2030, rispettendu a natura è prutegge a salute umana. Soyer hà dettu: "Questa dumanda hè in crescita in u mercatu mundiale di l'agricultura è l'alimentazione cum'è in İzmir. Comu tutti sapemu, u "Pattu Verde" hè statu cuncepitu esattamente per questu scopu. Dunque, cù u vantaghju chì guadagnemu da questu, producemu prudutti agriculi İzmir in cunfurmità cù a legislazione "Accordu Verde", chì si avvicina soprattuttu micca solu à u mercatu domesticu, ma ancu à l'esportazione. Per questu, travagliemu cù urganisazioni impurtanti cum'è İzmir Commodity Exchange, İzmir Chamber of Commerce è Associazioni d'Esportatori di l'Egeu è İZFAŞ, a nostra fiera chì travaglia in questu sughjettu in İzmir. ICLEI è Slow Food International, i co-organizatori di stu dialogu, sò i nostri altri partenarii chjave per implementà a nostra strategia. Cù l'Agricultura di İzmir, cultivemu di novu l'agricultura anatolica in a patria di u granu, ovini, caprini, bovini, pere, ciliegie, uva, fichi, alivi è assai prudutti più pruduttivi.

Dichjarazione prumove miccanismi d'azzione cumuna

A Dichjarazione di l'Alimentazione è u Clima, appruvata da İzmir, riunisce i guverni lucali di tutti i tipi è dimensioni, da e grande cità à e regioni, per incuragisce i meccanismi d'azzione cumuna per rinnuvà i so impegni à sviluppà pulitiche alimentarii sustenibili è à chjamà i guverni naziunali per include l'alimentazione è l'agricultura. in e so pulitiche di emergenza climatica.
A Dichjarazione riunisce 100 guvernu lucali di sei cuntinenti: Londra (Inghilterra), Parigi (Francia), Washington DC (USA), São Paulo (Brasile), Solo (Indonesia) è Antananarivo (Madagascar).

Quale hà parlatu ?

L'avvenimentu moderatu da u Relatore Speciale di e Nazioni Unite nantu à u Dirittu à l'Alimentazione, Hilal Elver (2014-2020), hà assistitu da Teresa Jorda I Roura, Ministru di l'Azzione Climatica, Alimentazione è Agenda Rurale di Catalogna, Gruppu di Travagliu di l'Alimentazione è l'Agricultura di YOUNGO da Zimbabwe è Co-Chair of the African Youth Initiative on Climate Change Elizabeth Gulugulu, T. Vijay Kumar, Vice President di Machache, Rythu Sxadhikara Samstha hà assistitu cum'è parlante. Direttore di l'Alimentazione è l'Agricultura da Indonesia Ir. R.Anang Noegroho Setyo Moeljono è u Sicritariu di Relazioni Internaziunali Marta Suplicy da Sao Poula eranu in linea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*