U presidente Soyer: "Senza TVA è SCT da i servizii di trasportu publicu"

U presidente Soyer: "Senza TVA è SCT da i servizii di trasportu publicu"

U presidente Soyer: "Senza TVA è SCT da i servizii di trasportu publicu"

Durante u prucessu pandemicu, u numeru di carte d'imbarcu in u trasportu publicu in Izmir hè cascatu di 50 per centu in media, è una perdita di rivenuti di 20 milioni di TL hè accaduta in 734 mesi. Esprimendu chì l'aumentu di i prezzi di carburante sovrapposti sò solu u spezia di a mala stampa, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer, reiterendu a chjama per l'esenzione di VAT è SCT à i servizii di trasportu publicu, hà dettu: "U cuteddu hè statu tagliatu à l'ossu".

Cù l'epidemie di Covid-2020, chì hà affettatu a Turchia da marzu 19, è cù l'implementazione di restrizioni di curfew, u numeru di imbarchi in tutti i veiculi di trasportu publicu in Izmir hè statu bassu di 80 per centu dapoi mesi. U numaru di carte d'imbarcu, chì era 1 milione 900 mila per ghjornu in u periodu pre-pandemicu, hè diminuitu à 200 mila. Dopu l'iniziu di vaccinazioni è a fine di e restrizioni da u 1 di lugliu, u numeru mediu di imbarcu di ogni ghjornu hà cuminciatu à aumentà di novu è hà vistu 1 milione 600 mila in l'ultime settimane.

A diminuzione straordinaria di l'imbarcu di i passageri è l'aumentu consecutivu di u prezzu di u carburante in l'ultimi 20 mesi anu avutu cunsequenze massivamente negative nantu à i rapporti finanziarii di l'urganisazioni di trasportu publicu. E misure cum'è 50 per centu di restrizioni à l'imbarcu di i passageri, studii intensivi di disinfezione è supporti per l'igiene persunale implementati in cunfurmità cù e decisioni prese à a luce di i decreti presidenziale in u scopu di a lotta contru a pandemia anu avutu ancu un prugettu seriu.

Caduta di i ricavi 49,12%

In u periodu di 1 mesi da u 2020 di marzu di u 31 à u 2021 d'ottobre di u 20, a perdita media di imbarcu era di 49,93 per centu cumparatu cù u periodu pre-pandemia. Mentre u numeru di corse in tutti i veiculi di trasportu publicu era di circa 20 milioni in i 894 mesi precedenti, hè diminuitu à circa 447 milioni in questu periodu. In u stessu periodu, a diminuzione di a perdita di rivinuti era 49,12 milioni 734 mila TL cù 268 per centu. L'ingressu tutale in i 20 mesi precedenti era di 1 miliardi 494 milioni 757 mila TL.

L'esenzione SCT in mare hè finita

Per d 'altra banda, u vantaghju di l'esenzione da SCT per u carburante, chì İZDENİZ hà pussutu prufittà, hè finitu da settembre. SCT ùn hè micca statu cullucatu da e cumpagnie di trasportu marittimu in u scopu di l'esenzione chì hè stata applicata da u 2003 per sviluppà u trasportu marittimu turcu è trasfurmà u trasportu internu terrestre à u trasportu marittimu. In u scopu di u Sistema Mobile EŞEL (EMS), chì hè entrata in vigore in maghju 2018, una riduzione di u SCT in quantu à a tarifa di crescita hè iniziata per chì l'aumentu di carburante ùn si riflette micca nantu à i citadini. Dopu à l'altitudine sovrapposta, a quantità di SCT s'hè sciolta completamente è hè diminuita à zero. Cusì, hà cuminciatu à cumprà oliu di diesel sopra i prezzi di a pompa annunziati in İZDENİZ.

10% di carica in l'ultimi 85 mesi!

U costu di u carburante di İZDENİZ hà subitu aumentatu di 2021% dopu a sparizione di u vantaghju SCT è l'aumentu successivu di u carburante diesel in u periodu ghjennaghju-nuvembre 85. In u 2021, un cuntrattu hè statu fattu per 10 milioni di litri di oliu diesel per un prezzu di 23 milioni 800 mila TL, senza IVA, SCT è differenza di prezzu. In u cuntrattu per l'acquistu di a stessa quantità di carburante in 2022, 61 milioni 594 milioni di TL sò stati firmati, senza VAT è SCT.

U presidente Soyer: U cuteddu à l'ossu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEnfatizendu chì in più di e negatività create da u prucessu pandemicu, l'aumentu di carburante fattu consecutivamente per via di u puntu di l'ecunumia di u paese, hà avvicinatu i servizii di trasportu publicu à u puntu di esse insostenibile. U presidente Soyer, chì hà dettu: "Hè andatu à l'ossu", hà dettu chì u guvernu deve ancu piglià a rispunsabilità per portà a carica straordinaria chì hè ghjunta.

« La TVA et le SCT doivent être réinitialisés »

"Tutti i carichi finanziarii di a lotta contru a pandemia in u trasportu publicu sò stati messi nantu à e spalle di e municipalità. Malgradu e restrizioni à l'imbarcu di i passageri è a diminuzione di i numeri di imbarcu, tutti i nostri veiculi di trasportu publicu anu travagliatu à piena capacità per mesi per prutege a salute publica. Vogliu ripete a mo chjama à u presidente è à i ministeri pertinenti parechje volte. L'importi di IVA è SCT in i prezzi di l'electricità è di u carburante utilizati da l'istituzioni è l'urganisazioni chì furniscenu servizii di trasportu publicu in i guverni lucali devenu esse resettati. Sì quelli chì gestiscenu u statu pensanu à i bassi è l'impiegati chì custituiscenu a parte più larga di a sucetà, anu da piglià sti decisioni. L'interessu publicu l'esige".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*