DataMatrix Survey Period hà principiatu in a capitale

DataMatrix Survey Periodu principiatu in a capitale
DataMatrix Survey Periodu principiatu in a capitale

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà aghjustatu un novu à u so travagliu cù a cunniscenza di a trasparenza è a participazione. Per fà u trasportu più còmode è sicuru, è e zone verdi per esse più pulite in a capitale, l'applicazione "Matrix Code Survey" hè stata implementata. I citadini puderanu invià e so aspettative, richieste è lagnanze in a cità in cui vivenu facendu una indagine per leghje i codici QR in i veiculi di trasportu publicu, i sistemi ferroviari è i parchi.

Per participà à l'indagine, l'applicazione Başkent Mobile deve esse scaricata à i telefoni intelligenti.

In cunfurmità cù a so cunniscenza di a trasparenza è di a participazione, a Municipalità Metropolitana cuntinueghja à fà travaglii chì facenu chì i citadini di a Capitale anu una parolla in a gestione di a cità.

A Municipalità Metropolitana, chì applicà à l'opinioni di i citadini nantu à a pulizia è a prutezzione di i spazii verdi, in particulare in u trasportu più còmode è sicuru in a capitale, hà implementatu l'applicazione "Matrix Code Survey".

QR CODE PERIODU IN METRO, BUS E PARCHI

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì seguita strettamente i sviluppi tecnologichi è unisce l'applicazioni smart city inseme à i Capitalisti, hà piazzatu una matrice di dati nantu à i veiculi di trasportu publicu, i sistemi ferroviari è e zone di recreazione appartenenti à a Direzzione Generale EGO.

I citadini chì scaricanu l'applicazione Başkent Mobil in i so telefoni intelligenti puderanu participà à l'indagine clicchendu u buttone "Matrix Data Survey". I citadini chì participanu à l'inchiesta, chì includenu parechji tituli da l'attitudini è i cumpurtamenti di i cunduttori à a pulizia di l'autobus, da u cunfortu è a sicurità à a pulizia di i parchi, seranu dumandati à puntuà sti tituli trà 1 è 5.

U OBJECTU hè UNA CAPITALE PIÙ LIVABLE

Süleyman Çakır, Direttore Generale di l'Operazioni di l'Autobus di u Dipartimentu di l'Operazioni di l'Autobus 4, Süleyman Çakır, hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu l'indagine di a matrice di dati per una capitale più vivibile è chì puderanu vede e richieste, suggerimenti, lagnanze è aspettative di i citadini di a Capitale più rapidamente, è hà spartutu l'infurmazioni seguenti:

"Avemu principiatu l'indagine, chì include a matrice di dati è definita nantu à a targa, in l'applicazione Başkent Mobile, cù a guida di u nostru presidente, u sgiò Mansur Yavaş. Pudemu accede à sta applicazione clicchendu u buttone di sondaghju di codice QR in Başkent Mobile. In questa applicazione, in più di i nostri cunduttori, ci sò temi ligati à a pulizia, u cunfortu, a sicurità, u riscaldamentu è u raffreddamentu di u veiculu. I nostri passageri ponu presentà e so opinioni, richieste è lagnanze participendu à questa indagine. Cù sta indagine, hè u scopu di viaghjà in un ambiente megliu, più efficiente, più còmode, più sanu è più sicuru u più prestu pussibule in cunfurmità cù e dati di i nostri citadini.

Esprimendu chì l'applicazione hè appena principiata, İlyas Kahraman, unu di i cunduttori di autobus chì travaglianu in a Regione EGO 4, hà ancu espresu i so pinsamenti, "Hè stata una applicazione assai bona. Oghje, hè stata una pratica assai bona per vede a critica fatta à i nostri cunduttori di l'autobus usendu a tecnulugia. Vogliu bona furtuna à i nostri citadini ", disse.

L'INTERESSU PER L'ENQUESTA DI CODE QR CRESCE OGNI GIORNU

I citadini chì anu participatu à l'indagine di a matrice di dati, chì hè stata urganizata per aumentà a qualità di i servizii sustinibili, ringrazianu a Municipalità Metropolitana per dà impurtanza à e so opinioni cù e seguenti parolle:

-Sanem Buser: "Sò venutu da Istanbul. Pensu chì hè una idea assai bona. Perchè quandu si mette in l'autobus, qualchì volta avemu prublemi cù u cunduttore in u trafficu. Hè stata una applicazione assai bella, pratica è tecnologica per noi per dà feedback. Mi piace ancu chì hè stata fatta cù u codice QR ".

-Vedat Suits: "Cumu usemu i veiculi di trasportu publicu, a pulizia, a sicurità è l'approcciu di u cunduttore sò impurtanti per noi. Saria appruvatu per noi di sprime a nostra opinione nantu à questi. Ti ringraziemu ".

-Naz Gulen: "In particulare in questu periodu epidemicu, hè stata una applicazione riescita in a pulizia. Hè una bella app per noi per rapportà u statu di pulizia di l'autobus ".

- Tanem Rookie: "A pulizia hè un prublema assai sensibile durante l'epidemie. Hè assai piacevule chì pudemu signalà qualsiasi prublema, micca solu per a pulizia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*