L'atleti servenu 2022 tippi di pranzi à i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino 678

L'atleti servenu 2022 tippi di pranzi à i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino 678
L'atleti servenu 2022 tippi di pranzi à i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino 678

L'urganizatori di i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino 2022 anu annunziatu chì anu preparatu un menu di 678 piatti per l'atleti in tuttu u ghjocu. Questi pranzi seranu servuti à l'atleti di diverse sfondi culturali durante i ghjochi.

L'urganizatori anu infurmatu chì u menu, chì hè statu appruvatu da u Cumitatu Olimpicu Internaziunale (COI), hè statu cuncepitu per risponde à e diverse bisogni nutrizionali di l'atleti, tenendu ancu in contu a so diversità religiosa. Questi 678 piatti seranu serviti à turnu, è circa 200 platti seranu dispunibuli ogni ghjornu in i trè posti di cuncorsu in Pechino, Yanqing (subborgu di Pechino) è Zhangjiakou.

Siccomu i Ghjochi Olimpichi coincidenu cù u Festival di Primavera in Cina, l'alimentariu da diverse parti di a Cina permetterà à l'atleti di sperimentà pienamente a cucina cinese.

U serviziu di l'alimentariu da esse furnitu durante i Ghjochi aderisce strettamente à u Pechino 2022 Playbook, chì hè una guida per e regule è e precauzioni da piglià per assicurà chì l'Olimpiadi si svolge in un ambiente sanu è sicuru. Maschere, guanti è disinfettanti seranu furniti in i spazii di pranzu. Dispositivi intelligenti di disinfezione, teste di misurazione di temperatura è robot di guida seranu ancu utilizati per facilità e misure di prevenzione è cuntrollu di Kovid-19. Inoltre, per urganizà i Ghjochi Olimpichi verdi, a tavola soluble in terra serà usata in i spazii di pranzu. Frà l'altri funziunalità chì aumentanu l'accessibilità, ci saranu menu preparati in alfabetu braille per l'oppurtunità d'accessu senza barriere per i visivi.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*