Büyükakın: Vulemu inizià u nostru prughjettu di a funivia Kartepe rapidamente

Büyükakın: Vulemu inizià u nostru prughjettu di a funivia Kartepe rapidamente

Büyükakın: Vulemu inizià u nostru prughjettu di a funivia Kartepe rapidamente

Unione Municipalità di Marmara è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Tahir Büyükakın hà scontru cù i citadini in una serie di visite in u distrittu di Kartepe. Dichjarà chì tutti quelli chì vivenu in Kocaeli, i travagliadori, i funzionari civili, e casalinghe, i ghjovani vechji, maschili-femminili, eletti da l'elettore, esprimenu una cuscenza urbana attiva in espressione di e carenze chì anu affruntatu è truvà suluzioni per elli, u sindaco Büyükakın hà dettu, hà parlatu cun i citadini. Dichjarà chì anu purtatu decine di servizii è travaglii in u distrittu di Kartepe finu à avà, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Avà avemu arricciatu e maniche per portà 7 prughjetti più". Incontru cù i citadini in u distrettu di Kartepe Köseköy, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Vedemu tutti i nostri citadini cum'è una parte di a suluzione di fronte à e carenze chì vedemu in u nostru distrittu. I suggerimenti è l'idee chì ci trasmettete nantu à ogni sughjettu apriranu a porta à novi prughjetti in u nostru distrittu Kartepe o in tutta a nostra cità.

"FIAmu PASSI PER I NOSTRI PROGETTI DI VISIONE"

U sindaco Büyükakın, chì hà dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà à investisce in u distrittu di Kartepe cù a participazione di u sindaco di Kartepe Mustafa Kocaman è u presidente di u distrettu di u Partitu AK Sadık Yılmaz, hà dettu: "Avemu pigliatu passi per i nostri prughjetti di visione, in particulare arrangiamenti di superstruttura. Custruiremu l'Avenue Marshal Fevzi Çakmak di 645 metri di lunghezza, a 460th Street di 13 metri, l'Avenue Manavgat di 1200 metri, l'Avenue Çepni di 2750 metri è l'Avenue Sultan Beyazıt di 1985 metri. Ùn si ferma micca in serviziu. Continueremu à pruduce per Kartepe è a nostra cità ".

"LA FAREMU PER FORNIRE UN ACCESSO SEGURU"

U sindaco Büyükakın, chì hà infurmatu à a ghjente di Kartepe dicendu: "Faremu ancu l'arrangiamentu di l'intersezzione à l'intersezzione di a strada Sezenler è a strada Şenlik in u distrettu di Köseköy", hà dettu: "Faremu arrangiamenti per assicurà a sicurezza di i pedoni è di u trafficu. per prevene spazii indefiniti. Inoltre, un'altra intersezzione in u nostru studiu hè à l'intersezzione di Strada Orhangazi è Strada Bozkurt in Sarımeşe Mahallesi. In un altru studiu, i luci di Goodyear seranu in a prima borsa di ritornu. Realizeremu sta zona, chì si trova à l'intersezzione di D-100 è Çuhane Street, per furnisce un accessu sicuru à i quartieri di Köseköy è Arslanbey.

"I NOSTRI AMICI HAN LAVRATU INTENSU"

Esprimendu chì implementanu ancu l'accordu di intersezzione in u locu di Brisa, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli Assoc. U duttore Tahir Büyükakın hà dettu: "Cù questu arrangiamentu, chì si trova à l'intersezzione di l'autostrada D-100 è a strada Sakıp Sabancı, vulemu assicurà a rotazione sicura di i veiculi di tonnellate pesante in intersezioni. Furniremu ancu u nostru distrittu Kartepe cù una alternativa più bella à a strada esistente di Çuhane Street. I nostri amichi anu travagliatu intensamente in stu prughjettu, è cuntinueghjanu à fà cusì ".

"VULEMU INIZIà U NOSTRE PROJECT CAR ROLE RAPIDAMENTE"

Dichjarà chì portanu una visione assai diversa à a regione cù u prugettu Kartepe Cable Car, u presidente Büyükakın hà dettu: "I nostri citadini di e diverse cità di u nostru paese, da tutti l'anguli di Kartepe è Kocaeli, venenu in a nostra regione. Un cuncorsu di pre-qualificazione hè statu tenutu per u prughjettu di a funivia chì aghjunghje valore à Kartepe, chì aspittemu di fà un impattu significativu in u potenziale turisticu è in a dinamica ecunomica lucale. Vulemu principià u nostru prughjettu di funivia rapidamente. U nostru prughjettu di funivia, chì includerà duie stazioni, avarà una capacità di 1500 persone per ora ", hà infurmatu i citadini. U presidente Büyükakın hà ancu ringraziatu l'interessu intensu è sinceru di i citadini durante e visite.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*