I Veiculi Elettrichi Metropolitani sò offerti à l'usu di i citadini di Izmir

I Veiculi Elettrichi Metropolitani sò offerti à l'usu di i citadini di Izmir

I Veiculi Elettrichi Metropolitani sò offerti à l'usu di i citadini di Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinuendu u so travagliu in cunfurmità cù a visione di trasportu ecologicu di , a Municipalità Metropolitana di Izmir offre i veiculi elettrici 10 chì hà acquistatu à u serviziu di i residenti di Izmir per mezu di l'applicazione MOOV Vehicle Sharing. Ministru Tunç Soyer, "Questa applicazione hè una di e prime applicazioni in u mondu induve una filiale municipale hà inclusu i so veiculi elettrici in u sistema di spartera di vittura privata. "A Municipalità Metropolitana di Izmir inspira u nostru paese in questu rispettu", disse. Soyer hà ancu annunziatu chì i citadini chì pussedenu veiculi elettrici seranu furniti cù un scontu di 50 per centu in i parcheggi multipiani İZELMAN.

Municipiu Metropolitanu di Izmir, presidente Tunç SoyerIn cunfurmità cù a so visione di trasportu favuritu di l'ambiente, rinforza a so flotta cù novi veiculi elettrici. A Municipalità Metropolitana hà aghjustatu 10 veiculi elettrici à a so flotta è hà fattu questi veiculi dispunibuli per a ghjente di Izmir attraversu l'applicazione MOOV Vehicle Sharing. Un scontu di 70 per centu serà furnitu à i citadini chì pussedenu veiculi elettrici in parcheggi multipiani IZELMAN, induve u 50 per centu di l'infrastruttura di carica hè stata cumpletata.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia tenuta in a Fabbrica storica di gas. Tunç Soyer, CEO di MOOV Emre Ayyıldız, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Mustafa Özuslu, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, ex Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Sırrı Aydoğan, İZELMAN General Manager Burak Alp Ersen, İZELMAN Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Prof. Dr. Adnan Oğuz Akyarlı, İzmir Metro A.Ş. Direttore Generale Sönmez Alev, İzmir Metro A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Raif Canbek, i Direttori Generali Diputati ESHOT Kader Sertpoyraz è Kerim Özer, l'ex Direttore Generale di Renault Mais İbrahim Aybar, i funzionari di Renault Mais, i funzionari di ZES è i burocrati anu assistitu.

Soyer: Ispira u nostru paese "

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dichjaratu chì a crisa climatica hà aumentatu a tendenza versu i veiculi elettrici è chì l'usu di i veiculi spartuti hà cuminciatu à piglià un postu impurtante in a pianificazione di u trasportu di e cità mundiale. Tunç Soyer, "Per migliorà a qualità di vita di i nostri citadini in Izmir è per cumbatte a crisa climatica, espansione a flotta di veiculi elettrici di a nostra municipalità è, d'altra banda, rende alcuni di sti veiculi dispunibuli per spartera. A flotta di veiculi elettrici di a nostra municipalità in İZELMAN hè custituita da 50 veiculi. 40 di questi sò usati da e unità di serviziu di a Municipalità Metropolitana di Izmir è e nostre cumpagnie. Unu di elli hè a mo vittura d'uffiziu, l'aghju utilizatu per u trasportu urbanu. Avemu integratu i veiculi elettrici 10 chì avemu lanciatu oghje in u Sistema di Condivisione di Vehicle MOOV chì opera in Izmir è li rendemu dispunibili à i nostri citadini. Questa applicazione hè una di e prime applicazioni in u mondu induve una succursale municipale hà inclusu i so veiculi elettrici in u sistema di spartera di vittura privata. "A Municipalità Metropolitana di Izmir inspira u nostru paese in questu rispettu", disse.

"Aumenteremu u numeru à 30"

U presidente Soyer, chì hà parlatu di a cuntribuzione di l'usu di i veiculi spartuti à a riduzione di a densità di trafficu è l'ecunumia è l'ambiente di u paese, hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u so travagliu per aumentà l'usu di i veiculi elettrici in a cità:

"U mondu hè in evoluzione rapida versu l'usu di veiculi elettrici. Avemu cuminciatu à stabilisce stazioni di ricarica in i nostri parcheggi multipiani in İzmir da u 2020 è cumpletu stu prucessu in u 70% di elli. À u principiu di u 2022, averemu stabilitu stazioni di ricarica in tutti i nostri parcheggi multipiani. Cù a decisione chì avemu pigliatu in a sessione d'ottobre di u Cunsigliu Municipale Metropolitana di Izmir, avemu cuminciatu à fà un scontu di 50 per centu per i veiculi elettrici in i parcheggi di a nostra Municipalità. I nostri citadini di Izmir, chì anu veiculi completamente elettrici, prufittàranu di tutte e tariffu di parcheghju cù un scontu di 50 per centu. Un altru mutivu per u nostru scopu di popularizà i veiculi elettrici in İzmir hè u risparmiu di carburante. Per esempiu, à a fine di u 2021, risparmieremu 50 mila TL in carburante grazia à i nostri 500 veiculi elettrici. In u 2022, prevedemu un risparmiu di circa 1 milione di lire. In u 2022, pensemu di aghjunghje 50 veiculi elettrici in più à a nostra flotta è aumentà gradualmente i veiculi in u sistema di spartera à 20, dopu à 30 ", disse.

Ayyıldız: "Semu felici"

U CEO di MOOV, Emre Ayyıldız, hà dichjaratu chì per a prima volta in Turchia, e vitture elettriche sò state messe à a disposizione di u publicu cù u mudellu di car sharing cù u sustegnu di u guvernu lucale, è hà dettu: "Cù MOOV, a prima applicazione di spartera di vittura in roaming gratuitu di Turchia, avemu implementanu e pratiche chì sò esemplari in u mondu. Avemu fattu una longa strada in pocu tempu è oghje, avemu fattu un novu terrenu è includemu i veiculi elettrici in a nostra flotta cù u sustegnu di a municipalità per a prima volta in Turchia. Avemu ancu offrittu a stessa opportunità per l'esperienza di i veiculi elettrici chì offremu in u trasportu. I nostri utilizatori, chì definiscemu MOOVER, puderanu sperimentà sta sperienza quandu è induve volenu in Izmir. "Semu assai felici di esse una parte di stu prughjettu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir", disse.

U mudellu di trasportu di u futuru

Sottulineendu chì u car sharing hè un sistema chì cambia u modu di trasportu è furnisce u massimu benefiziu à l'utilizatori, a sucietà, l'ambiente è u trafficu, Ayyıldız hà dettu: "U car sharing hè u mudellu di trasportu di u futuru. Cum'è MOOV, avemu digià vistu l'impurtanza è a pusizione futura di u car sharing è cuntinuemu u nostru travagliu cù questa cuscenza. Avemu u scopu di espansione u car sharing in u nostru paese, sia cù u nostru travagliu attuale è in u futuru, cù u sustegnu di i nostri MOOVERs è amministratori di a cità, è cù u principiu di uguali opportunità in u trasportu, per chì più persone ponu sperimentà questu cunfortu è ambientale. esperienza amichevole."

Cosa hè MOOV?

Moov hè una app d'economia di spartera. L'affittu di minuti sò fatti cù l'applicazione scaricata à i smartphones. In cortu, pò esse riassuntu cum'è "Pigliate u veiculu da induve vulete, aduprate quantu avete bisognu, abbandunà induve vulete". A persona chì vole allughjà una vittura vede i veiculi più vicini à ellu attraversu l'applicazione è principia a lucazione andendu à elli. E porte di u veiculu sò aperte via l'applicazione. A chjave hè presa da u guantera è a data di scadenza principia. I carichi sò fatti secondu u tempu utilizatu. I costi di carburante è d'assicuranza sò inclusi in u prezzu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*