Sustegni agriculi da esse pagati à l'agricultori per questu annu annunziate

Sustegni agriculi da esse pagati à l'agricultori per questu annu annunziate
Sustegni agriculi da esse pagati à l'agricultori per questu annu annunziate

I supporti agriculi da esse pagati à l'agricultori inclusi in u Sistema di Registrazione Agricultore (ÇKS) per questu annu è i fertilizzanti è i supporti di l'usu di sementi certificati da esse applicati in 2022 sò stati determinati. In u scopu di u Mudellu di Pruduzzione è Supportu di i Bacini Agricoli Turchi, 22 lire di sustegnu per decare seranu furnite per u granu, l'orzu, u segale, l'avena è u triticale, cumprese 20 lire di gasoil è 42 lire di fertilizante.

"Decisione presidenziale nantu à i supporti agriculi da esse furniti in 2021 è i fertilizzanti è i supporti di l'usu di sementi certificati da esse applicati in 2022" hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale.

Dunque, in u scopu di u mudellu di Pruduzzione è Supportu di i Bacini Agricoli Turchi, i agricultori inclusi in u ÇKS riceveranu un totale di 22 lire per decare, cumprese 20 lire di carburante diesel è 42 lire di fertilizzanti per u granu, l'orzu, u segale, l'avena è l'avena. triticale, è 68 lire di gasoil per paddy è cuttuni senza semi, è 8 lire, 76 lire di quale hè fertilizzante, un totale di 24 lire, di cui 8 lire hè gasoil è 32 lire di fertilizzante, per ceci, fagioli secchi è lenticchie, 20 lire di quali 8 lire hè carburante diesel è 28 lire hè fertilizzante per canola è cartamo, 30 lire per patate è soia, 8 lire, cumprese 38 lire carburante diesel è 29 lire fertilizzanti, per l'oliu di girasole, 8 lire, 37 lire. oliu diesel è 27 lire fertilizzante, 8 lire, 35 lire olii diesel è 19 lire fertilizzanti, per u granu di granu, 8 lire olii diesel per e piante di cipolla è foraggi, è 27 lire, 18 lire di quali seranu fertilizanti, 8 lire di quale sarà esse 26 lire di gasoil è 17 lire di fertilizzanti per tè freschi è nocciole, è 8 lire di sustegnu serà datu per l'alivi è altri prudutti, cumprese 25 lire di gasoil è 8 lire di fertilizzanti. XNUMX lire di sustegnu di diesel per decare serà furnitu per i culturi in maghju.

Cum'è supportu per l'analisi di u tarrenu, u sustegnu di 50 lire serà datu à i laboratorii d'analisi di terra autorizati per analisi per ogni 50 decare di terra nantu à terreni agriculi di minimu 40 decare è sopra.

Per l'agricultura biulogica, un pagamentu di sustegnu di 10 à 100 lire per decare serà fattu secondu e so categurie.

15 LIRA SUPPORTU PER BUONA PÀ L’APPICULTORI

L'agricultori impegnati in l'apicultura per i bugni arregistrati in u Sistema di Registrazione di l'Apicultura è u Sistema d'Informazione di l'Agricultura Biulogica è in u statu biulogica riceveranu 15 lire supportu per bugne.

U sustegnu di boni pratichi agriculi varierà trà 10 è 150 lire per decare, secondu e so categurie. 100 lire seranu pagati per decare in l'applicazioni di sustegnu à e piccule imprese di famiglia.

U sustegnu di l'ingudu nantu à u campu à i pruduttori di avellana serà pagatu cum'è 170 lire per decare in a produzzione fatta in lochi determinati. In u scopu di u sustegnu di fertilizzanti organici-organominerali solidi, u pagamentu di supportu di 20 lira serà fattu per decare. In u scopu di u sustegnu di riabilitazione di l'alivi tradiziunali, 100 lire seranu datu per decare.

SUPPORTI PÀ I PRODOTTI CRESCITI IN BACINI

I supporti da esse datu per i prudutti da cultivà in i bacini determinati in u scopu di i pagamenti di differenza sò stati ancu determinati.

In questu cuntestu, 50 kuruş per l'oliu di girasole, fagioli secchi, ceci è lenticchie per kilogramu, 110 kuruş per u cotone di sementi, 60 kuruş per a soia, 80 kuruş per a canola, 55 kuruş per aspire, 3 kuruş per u granu, 10 kuruş per u granu. , orzu, avena, segale, triticale è paddy. 80 kuruş supportu serà furnitu per l'oliu d'aliva, 13 kuruş supportu per tè frescu è 15 kuruş supportu serà furnitu per l'alivi interi.

Un sustegnu supplementu di 50 per centu serà pagatu à u pagamentu di differenza datu à quelli chì piantanu cici è lenticchie in regioni limitate d'acqua. Nisun pagamentu di supportu serà fattu à u granu di granu, eccettu per i zoni irrigati cù l'irrigazione goutte à goutte.

In casu chì i prudutti sustinuti sottu à u Modellu di Pruduzzione è Supportu di i Bacini Agricoli Turchi sò cultivati ​​fora di u bacinu, u diesel, u fertilizzante, u pagamentu di a differenza, l'usu di sementi certificati domestici, i culturi di furaghji è u sustegnu di l'ingudu nantu à i campi di avellana ùn saranu micca dati à i prudutti determinati.

Di i supporti, entità reali è giuridiche, cù l'eccezzioni di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche chì facenu applicazioni di supportu in u periodu legale da esse determinatu è determinatu da e direzzione provinciale è distrettuale di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, chì u persunale, u pruduttu è a terra. infurmazione sò arregistrati in u ÇKS è sò situati in i bacini determinati, è pruduce prudutti chì sò a basa di sustegnu in i terri.

SUPPORTU DI PAGAMENTE DI DIFERENZA PER TÈ FRESCU

U sustegnu di pagamentu di differenza chì deve esse fattu à i pruduttori di tè frescu serà furnitu à l'agricultori chì pruducianu in i zoni determinati da a "Decisione nantu à a determinazione di e zone agricule di tè è l'emissione di licenze à i pruduttori chì participanu à a coltivazione di tè in queste zone" messa in vigore da a decisione. di u Cunsigliu di i Ministri in i bacini determinati è licenziati da a Direzzione Generale di l'Imprese di tè.

I studii seranu realizati per utilizà sistemi di monitorizazione remota è di rilevazione di rendimentu per i prudutti è e zone di produzzione coltu cù macchine di cugliera.

150 TL SUPPORTU SERA PRUNTU PER DECARE PER A GRASSROAD ARTIFICIALE

In u scopu di u Mudellu di Produzione è Supportu di i Bacini Agricoli, un sustegnu per i culturi furaghji serà furnitu à i pruduttori chì cultivanu furaghji perenni è annuali per pruduce furaghji nantu à i so terreni registrati cù ÇKS, sempre chì cuglieranu u pruduttu.

U sustegnu di a pruduzzione di e piante foraggiere hè di 90 lire per sainfoin per decare, 60 lire per foraggi annuali, 100 lire per piantazioni insilate (irrigate), 150 lire per pasture artificiali di prato, 90 lire per foraggi perenni irrigati, 40 lire per foraggi secchi. Per quelli chì facenu, serà XNUMX lira.

Un supportu supplementu di 50 per centu serà datu à u sustegnu di e piante di furaghji per i piselli, veccia, veccia ungherese, veccia è mulberry piantati quist'annu in i bacini induve l'acqua sotterranea hè à un livellu insufficiente è u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta hà determinatu chì l'acqua hè limitata.

Per assicurà a polinizazione naturali, 60 lire per culunia seranu pagati à l'allevatori chì utilizanu bumblebees in unità di serra registrate cù u Sistema di Registrazione di Serra di u Ministeru.

600 TL SUPPORTU SERÀ DATA PER I BATTATORI E VITELLI DI RAZZA COMBINATA

In u campu di l'allevamentu di l'animali, u sustegnu di 4 lire serà furnitu per animale per i vitelli nati da vacche chì e vaccinazioni pianificate sò state cumplete, anu da 810 mesi è più, è chì a prima età di parto hè à u massimu di 450 ghjorni o l'ultimi dui partiti sò. più di 370 ghjorni.

Un sustegnu di 600 TL serà datu à i vitelli nati da l'inseminazione artificiale cù u sperma di bovini o di tori di razza combinata o da l'inseminazione naturale di sti razzi cù tori autorizati da u Ministeru.

Un supportu supplementu per i vitelli registrati in u pedigree serà furnitu in cunfurmità cù u prezzu di l'unità è e cundizioni da esse determinate da u Ministeru.

Un sustegnu supplementu di 50 lire serà pagatu à i vitelli nati com'è u risultatu di l'inseminazione artificiale da i tori in u scopu di u Protocolu di Control di Progenie.

I quantità di unità di pagamentu per vitellu chì rispondenu à e cundizioni di supportu di u vitellu seranu pagati in tuttu per 20 capi, 21 per centu per 100-75 capi, è 101 per centu per 500-50 capi.

100 supplementari per i vitelli nati in Ağrı, Ardahan, Artvin, Bayburt, Bingöl, Bitlis, Elazığ, Erzincan, Erzurum, Giresun, Gümüşhane, Hakkari, Iğdır, Kars, Muş, Ordu, Rize, Sivas, Şırnak, Trabzon, Tunceli, Van li. pagamentu di sustegnu serà fattu.

SUPPORTU DI 6 MIL LIRA À L'IMPIUGU DI PASTURI

250 lire per i bufali femminili, 200 lire addizionali per i bufali femminili registrati in pedigree, 4 lire per i bufali di 250 mesi o più, 200 lire supplementari per i malvi registrati in pedigree, è 250 lire supplementari per i malvi nati da inseminazione artificiale. .

Finu à 100 lire seranu furnite per ogni vacca di razza pura o di razza combinata nata da l'inseminazione artificiale, chì hè stata analizata per u cuntenutu di latte per scopi di ripruduzzione è risponde à i criterii di qualità di latte determinati da u Ministeru.

Un pagamentu di sustegnu di u 1 per centu di u prezzu di a giovenca per esse determinata da u Ministeru serà pagatu per l'acquistu di almenu 50 capu è massimu di 40 vacche (inclusi bufali).

I pruprietarii di l'animali saranu pagati 6 lire per tutti i bovini, eccettu i toru di ripruduzzione di sustegnu di l'affari senza malatie è l'animali maschili di più di 450 mesi.

I quantità di unità di pagamentu per bovini gratuiti seranu appiicati in tuttu per finu à 500 capi, è paghendu 501 per centu di a quantità per 50 capi è sopra. In più, un sustegnu supplementu di 100 lire serà datu per tutti i bovini chì ricevenu supportu di liberazione in l'imprese cù un Certificatu Approved Dairy Farm.

Periudu è prezzu unità per animali per 1-200 capi (cumprese 200 capi) arregistrati in i sistemi di registrazione di u Ministeriu, bovini maschili (cumpresi bufali) nati in u paese è cumpletu u so periodu di ingrassamentu, macellati in macelli in cunfurmità cù a legislazione, è riunione. u criteriu di pesu di carcassa deve esse determinatu da u Ministeru nantu à a basa di a razza è a spezia. U sustegnu serà pagatu per ùn esse più di 250 lire. Per l'animali ingrassati dopu à a data di pubblicazione di sta decisione, l'iniziu di l'ingaghjamentu è a data stimata di a macellazione seranu richiesti per esse registrati in u Sistema di Registrazione di Carne Rossa.

U sustegnu di l'impieghi di pastori serà pagatu cum'è 100 mila lire à l'imprese o pastori cù 6 capi di pecuri è capre.

L'allevatori chì sò membri di l'unione di l'allevatori di ovini-caprini seranu pagati 30 lire per ovini d'allevatori, 35 lire per capre d'allevatori, 20 lire supplementari per allevatori di capre angora, è l'allevatori nomadi pagheranu 2 lire addiziunali per pecuri è capre. , registratu in i sistemi di registrazione di u Ministeru.

U sustegnu di 125 TL per animale serà pagatu à l'imprese chì anu ricevutu u sustegnu di e pecure mamma è capre di l'annu precedente è anu aumentatu u numeru di pecuri è capre mamma in l'annu di sustegnu, l'agnelli è i zitelli di l'annu precedente, è quelli chì hà righjuntu a qualificazione di mamma pecuri è capre in l'annu di supportu, basta chì a rata di crescita determinata da u Ministeru ùn hè micca superata.

100 lire per animale per ovini è caprini di allevatori chì sò membri di l'unione di allevatori di pecuri è caprini inclusi in u prugramma di ripruduzzione è sò registrati cù u Small Cattle Stud Book and Preliminary Stud Book Information System (SOYBİS) è l'HBS di u Ministeru, è Lire 500 per l'allevatori chì compranu ram è capre allevati in imprese di libri stud. U pagamentu di sustegnu serà fattu per animale.

SUPPORTU À L'ALLEVATORE DI MOHTRA E DI SETA

I pruduttori chì vendenu à e cooperative affiliate à l'Unione Cooperativa di Vendita Agricola Mohair è Fleece (Tiftikbirlik), l'Associazioni d'Allevatori di Capre d'Allevamentu d'Ovini o strutture di trasfurmazioni di lana registrate cù u Ministeru in cambiu di una ricevuta di pruduttore è l'arregistranu in u Sistema di Registrazione Mohair (TKS) A basa di dati serà pagata 35 lire per kilogrammo di kid mohair è 30 lire per kilogrammo di capitale mohair, 22 lire per kilogrammo di mohair secundariu, 10 lire per kilogrammo di mohair secundariu è XNUMX lire supplementari per u mohair pruduttu in u scopu di a produzzione di cuntrattu. .

120 TL per scatula distribuitu à l'Unione Cooperativa di Vendita Agricola Koza (Kozabirlik), chì furnisce sementi gratuiti in u cultivo di vermi di seta, 80 TL per kilogramu di cocoon bagnatu per l'allevatori chì vendenu u coconu di silkworm umitu à Kozabirlik / cooperative o à l'imprese chì anu personalità giuridica. qualificazioni chì u campu d'attività hè a filatura è a trasfurmazioni di a seta. u pagamentu serà fattu.

I pruduttori registrati in u Sistema di Registrazione di l'Apicoltura di u Ministeriu è urganizati à u livellu di i sindicati cintrali è / o di i pruduttori chì sò membri di l'associazioni di pruduttori seranu furniti cù 20 TL per l'apicultura, è 80 TL per l'ape regina di cova acquistata è usata da a regina di l'allevatore. i pruduttori chì anu ottenutu permessu di produzzione da u Ministeru.

In u risultatu di a determinazione fatta da e cummissioni di valutazione di dannu quist'annu per i disastri naturali (incendii è inundazioni), i viticultori chì i so bugni sò stati dannighjati seranu pagati 30 lire per apicultori, è i viticultori chì anu persu a produzzione per via di danni à i so bugni. I zoni di pruduzzione di u meli di pinu seranu pagati 30 lire per kilogramu per cumpensà a perdita di u produttu.

1000 lire di sustegnu di i rifiuti di vacche è 150 lire per i scarti di i picculi animali à i pruprietarii di l'animali per i rifiuti generati dopu à l'applicazioni di vaccinazione programate da u Ministeru In u quadru di a lotta contru e malatie di l'animali, i praticanti riceveranu 1,5 lire per vacche per u prugramma. vaccinazioni è appiicazioni di tag determinate da u Ministeru, Un pagamentu di sustegnu di 1 lira serà fattu per i picculi vacchi.

U sustegnu di cuntrollu biologicu è biotecnicu serà trà 70 è 500 lire per decare per riduce l'usu di droghe chimiche è prevene i residui allargendu u cuntrollu biologicu o biotecnicu contr'à l'organisimi dannosi chì interferiscenu cù a produzzione vegetale.

SUPPORTI A PESCA

In u scopu di u sustegnu di l'aquacultura, 350 lire per kilogramu serà furnitu per a trota, cumprese 0,75 mila kilogrammi, 1,5 lire supportu serà furnitu per e novi spezie, a produzzione di sistema chjusu, a cultura di trota nantu à kilogrammi è carpa, è 10 kuruş per kilogramu per cozze.

U sustegnu per un massimu di 10 mila truite d'allevamentu di l'incubariu serà di 60 lire per pesciu, 30 lira per kilogramu, cumprese 1 mila kilogrammi per l'agricoltura di pisci in stagni di terra, è 0,25 lire per kilogramu serà datu in u Mercatu di l'Agricultura Digitale (DİTAP).

Per i prughjetti implementati da u Ministeru in u scopu di supportu per a prutezzione in situ è ​​u sviluppu di e risorse genetiche animali, l'allevatori saranu pagati 600 lire per animale per a prutezzione di i bovini, 90 lire per animale per a prutezzione di pecuri, 800 lire per animale per Prutezzione di pedigree di vacche, 45 lire per bugne per a prutezzione di l'api, 115 lire per kilogramu per a prutezzione di i vermi di seta, Per l'ovini, i capre è i so figlioli in u prugramma di ripruduzzione, l'allevamentu publicu hè 80 lire per animali in a mandria d'elite, 40 lire in a basa. 960 lire per l'animali per i toru è i bufali mamma chì parturinu in l'annu, 600 lire per l'animali per i bufali di ripruduzzione chì ùn parturinu micca in l'annu. 225 lire di sustegnu serà furnitu per animale per u bufali (giovenca / ghjoculu) destinati à l'allevamentu, 225 lire per animale per u materiale di ripruduzzione maschile (ram-capra) è XNUMX lire per animali.

Per impediscenu a trasmissione di novi organismi dannosi è impediscenu a diffusione di quelli esistenti sradichendu è cumbattendu, in u scopu di e misure di quarantena necessarie in cunfurmità cù a legislazione pertinente, u prezzu di u pruduttu di 4 anni per a nocciola, chì hè u U periodu di pruibizione hè di 26,5 lire per kilogramu per a listessa zona, è 3 lire per kilogramu per i frutti di petra. Un pagamentu di sustegnu di compensazione di quarantena vegetale una volta di 6 lire per kilogramu serà datu per a stessa area di u pruduttu. prezzu per u periodu di pruibizione di XNUMX anni.

100 LIRA SUPPORT PER L'USU SEMPI DI PATATE CERTIFIED

In u quadru di u sustegnu di l'usu di sementi certificati domestici, 5 lire per decare per u carthamu, 20 lire per canola, 4 lire per sesame, 16 lire per orzu, granu, segale, triticale, avena, paddy, 30 lire per fagioli secchi, lenticchie è 20 lire per patate, 100 lire per veccia, piselli da foraggio, sainfoin e soia, 22 lire per arachidi e 17 lire per arachidi. U sustegnu di l'usu di sementi certificati per l'annu di produzzione 2022 serà di 24 lire per decare per l'orzu, u granu, u segale, u triticale, l'avena è u paddy.

Supportu certificatu per l'usu di piantina / piantina: 400 lire per pistacchi, noci, amanduli, mirtilli è aronia, pere, cotogna, mele, ciliegie, nettarine, pesche, prugne, limoni, mandarini, aranci, albicocche, ciliegie acide, olive, altri tipi di frutta è a vigna (eccettu a grana è banana) serà 280 lira, è per e piantini certificati di fragole è facilità di giardinu serà 400 lira per decare.

L'agricultori chì producenu sementi certificati in u paese, li anu pruduciutu è certificati, li vendenu in casa, è sò registrati cù ÇKS, chì hè accettatu cum'è una urganizazione di sementi autorizata da u Ministeru, riceveranu 0,1-5 lire per kilogramu per diverse sementi certificati chì pruducenu questu. annu, è ancu uriginale / basi è sopra sementi, sicondu u tipu.Pagamentu di sustegnu di pruduzzione di sementi certificati domestici serà fattu.

Un supportu di 0,5 lire serà furnitu per ogni arbulu certificatu ingratu è un supportu di 0,25 lire serà furnitu per ogni arbulu senza greff.

L'implementazione di u Sistema di Rete di Dati di Contabilità Agricola in 81 pruvince continuerà, è 6 lire seranu pagate per impresa à 600 mila imprese registrate l'annu passatu.

Cum'è estensione agricula è sustegnu di cunsulenza, 5 mila lire seranu pagati per ogni cunsultante agriculu impiegatu, cumpresi i consulenti agriculi freelance chì furniscenu servizii di estensione è cunsulenza agricula autorizati da u Ministeru, è un massimu di 46 consulenti agriculi in camere di agricultura è organizzazioni di pruduttori. I pagamenti saranu fatti in duie tranche uguali, secondu a 12 mesi di serviziu di serviziu.

I pagamenti di sustegnu seranu fatti à prughjetti di R&D ritenuti adatti da u Ministeru per sviluppà infurmazioni è tecnulugii in quantu à e tematiche priurità chì anu bisognu di u Ministeru è di u settore agriculu è di trasfirilli à l'agricultori è l'industriali agriculi.

Per d 'altra banda, a lista di i prudutti chì deve esse supportatu in u quadru di u Mudellu di Produzione è Supportu di i Bacini Agricoli hè statu ancu inclusu in a Decisione.

A decisione in quistione hè entrata in vigore da oghje, 1 di ghjennaghju di u 2021.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*