Cosa hè Cittaslow? Chì sò i criteri di Cittaslow? Cittaslow Cities in Turchia

Cosa hè Cittaslow? Chì sò i criteri di Cittaslow? Cittaslow Cities in Turchia

Cosa hè Cittaslow? Chì sò i criteri di Cittaslow? Cittaslow Cities in Turchia

Cù l'aumentu di l'urbanizazione, avemu cuminciatu à aduttà un modu di vita basatu in u cunsumu. Cù a vita chì scorre rapidamente è l'attività crescente, u nostru desideriu di vive più tranquillamente è gode di a vita aumenta ancu. À questu puntu, avemu bisognu di una perspettiva per migliurà a qualità di vita rallentendu u flussu. Traduttu in turcu cum'è "città lenta/città lenta", Cittaslow emerge cum'è una filusufia basata nantu à a vita lenta.

Chì ghjè Cittaslow (Città Calma)?​

U cuncettu di Cittaslow, chì hè statu creatu cumminendu e parolle "citta" in talianu, "city" è "slow" in inglese, "slow", hè stata in a nostra vita per un bellu pezzu. A furmazione Cittaslow, chì significa cità lenta, hè in realtà un sindicatu municipale chì opera à scala internaziunale dapoi u 1999. Basatu in Italia, Cittaslow hè una urganizazione ispirata da u muvimentu slow food. Unu di i scopi principali di u muvimentu Cittaslow hè di migliurà a qualità di vita in cità rallentendu a vitezza generale in l'usu di u spaziu, a vita è u flussu di trafficu in una cità.

Chì sò i criterii per un stabilimentu per esse un Cittaslow?

E cità di Cittaslow cercanu di cumpiendu assai criteri per esse una parte di sta tendenza. Frà i criterii per esse una cità tranquilla, ci sò dettagli nantu à l'infrastruttura di a cità, u turismu, i cummercianti è l'armunia di a vita suciale cù tutti questi. Eccu i criterii per una cità per esse Cittaslow:

Politiche ambientali: E cità candidate sò previste di piglià misure in parechji spazii ligati à l'ambiente, da a pulizia di l'aria è di l'acqua à a separazione di i rifiuti solidi, da u risparmiu d'energia à a prutezzione di a biodiversità.

  • Politiche di l'infrastruttura: In e cità candidate, si cercanu criteri cum'è percorsi in bicicletta, parcheggi di bicicletta, è rotte di trasportu alternative à l'usu di i veiculi privati.
  • Politiche di qualità di vita urbana: Qualchese applicazione chì pò aumentà a qualità di a vita urbana, da a rete Internet di a cità à a migliione di e spazii verdi suciali, hè valutata sottu à stu criteriu.
  • Politiche nantu à l'agricultura, u turismu, i cummercianti è l'artighjani: Prutezzione è prumuzione di quelli impegnati in l'agricultura è u turismu, i cummercianti è l'artighjani anu un postu impurtante trà i criteri di Cittaslow.
  • Piani di ospitalità, sensibilizazione è educazione: Hè impurtante d'accolta è accoglie l'invitati, per informà a ghjente di a cità nantu à Cittaslow, è per prumove Cittaslow regularmente.
  • Coesione suciale: U travagliu anti-discriminazione per e minurità, i disabili, i zitelli è i ghjovani, è e pratiche per l'integrazione di e diverse culture sò trà i criteri di Cittaslow.
  • partenariati: I candidati di a cità tranquilla sò tenuti à cooperà cù diverse istituzioni è urganisazioni nantu à l'attività di Cittaslow.

Cittaslow Cities in Turchia

In più di paesi cum'è l'Italia, l'Australia, u Belgio, l'Allemagne è u Canada, ci sò parechje cità in Turchia chì anu aduttatu stu approcciu. Eccu e cità lente in Turchia ...

Halfeti, Sanliurfa

Halfeti, chì hè stata inclusa in Cittaslow in 2013; Hè impurtante per a prutezzione di a biodiversità, a prumuzione è a sustenibilità di i paisaghji naturali è culturali.

Seferihisar, Izmir

Seferihisar; Grazie à e so caratteristiche storichi, risorse energetiche naturali, prudutti agriculi lucali è parechje altre ricchezze, hè stata inclusa in Cittaslow in u 2009 è hè stata arregistrata cum'è a prima cità tranquilla di Turchia. Ci sò prughjetti cum'è lampi di strada, impianti di compostu è centrali naturali chì prufittà di l'energia solare in a cità.

Akyaka, Mugla

Akyaka hè una località di vacanze in a regione Egea di u distrittu Ula di Muğla. Hè stata premiata u titulu di Cittaslow in u 2011 cù e so caratteristiche di u paisaghju naturali, i zoni di u paisaghju culturale è u layout lucale.

Gokceada, Canakkale

Gökçeada, l'isula più grande di Turchia; Hè stata inclusa in Cittaslow in 2011 per via di e so caratteristiche naturali di u paisaghju, a ricca fauna è flora, a cultura isulana è u modu di vita indigenu.

Taraklı, Sakarya

A cità, chì porta e tracce di l'architettura ottomana; Hè statu dichjaratu Cittaslow in u 700 cù u so platanu di 2011 anni, strutture cum'è Acısu è Kemer Bridge, è ancu a so natura tranquilla.

Yenipazar, Aydin

Yenipazar, una altra cità cù una storia assai antica, hà sappiutu di priservà a so struttura storica finu à oghje è hà u dirittu di esse inclusu in a categuria di a cità tranquilla in u 2011.

Yalvac, Isparta

Yalvaç, chì hè stata inclusa in Cittaslow in 2012, hè un stabilimentu chì hà accoltu parechje civilisazioni è hà sappiutu di priservà l'artifacti è e tradizioni da i tempi antichi finu à oghje.

Visa, Kirklareli

Visa, una di e più belle cità di Tracia; Hè cunnisciuta cum'è una cità tranquilla da u 2012 cù e so ricchezze storichi, cascate è baie, grotte è natura unica.

Ghjovi, armata

Ghjovi; Grâce à sa riche vegetation, son climat doux et ses baies naturelles, il a rejoint Cittaslow en 2012.
Enseñanza
Savsat, Artvin

Şavşat, unu di i lochi più verdi di u Mari Neru; Cù e so bellezze naturali intatti, l'architettura storica è l'atmosfera tranquilla, hà guadagnatu u titulu di cità calma in 2015.

Uzundere, Erzurum

Uzundere; A cascata di Tortum, a cascata più alta di Turchia, hà guadagnatu u titulu di Cittaslow in u 2016 cù e so strutture storichi, a ricca biodiversità è l'aria pulita.

Gudul, Ankara

Güdül, unu di i distretti rurali di Ankara; Grazie à a so natura unica, caratteristiche architettoniche è storia antica, hà unitu à l'unione in 2016.

Gerze, Sinop

Gerze, u distrittu di Sinop, cunnisciutu cum'è a pruvincia più felice di Turchia; Hè stata inclusa in l'associu Cittaslow in u 2017 cù a so natura lussureggiante, a vista di u mare, l'artighjanu è i prudutti lucali.

Goynuk, Bolu

Goynuk, chì hà e caratteristiche di una cità tipica ottomana, hè stata premiata u titulu di Cittaslow in 2017 cù e so bellezze naturali, ricchezze storichi è vechji tradizioni turchi chì hà cunsirvatu annantu à l'anni.

Egirdir, Isparta

Egirdir meritava di esse chjamatu cità tranquilla in u 2017 grazia à a so ricchezza storica, u so lavu chì si prisenta in un culore sfarente ogni stagione, è i so rari zoni forestali.

Mudurnu, Bolu

A cità di Mudurnu hè cunnisciuta cum'è un insediamentu assai anticu. Hè stata premiata u tìtulu Cittaslow in 2018 cù a so tessitura storica incontaminata, a natura è mantene e tradizioni antiche vive.

Koycegiz, Mugla

Koycegiz, chì hà ricivutu u titulu di cità tranquilla in 2019, hè un insediamentu tranquillu cù e so bellezze naturali, agrumi è ricchezze storiche. Ancu s'è u principale sustenimentu di a cità hè l'agricultura, hè ancu cunnisciuta cum'è un locu turisticu grazia à e so fonti termali è e spiagge naturali.
Enseñanza
Ahlat, Bitlis

Ahlat hè una di e regioni più interessanti di u nostru paese cù e so bellezze naturali è a longa storia. Stu stabilimentu, chì serve cum'è un ponte trà e civilizazioni orientali è occidentali per via di a so situazione geografica, hà u dirittu di esse inclusu in l'unione Cittaslow in 2019 cù a so struttura storica è a natura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*