Prufittà da a Trasfurmazione Digitale hè Possibile Solu cù a Trasfurmazione Culturale

Prufittà da a Trasfurmazione Digitale hè Possibile Solu cù a Trasfurmazione Culturale
Prufittà da a Trasfurmazione Digitale hè Possibile Solu cù a Trasfurmazione Culturale

Doruk, chì hà ottinutu tecnulugii pionieri custruendu u mercatu di trasfurmazioni digitale in Turchia, hà participatu à l'avvenimentu di u Forum Economicu Egeu, chì hè statu realizatu da Özgencil Group in cuuperazione cù u ghjurnale Dünya è cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di İzmir. Riunendu i nomi impurtanti di l'industria cù u tema "Avà per un futuru verde", u foru hè statu in linea. Aylin Tülay Özden, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di Doruk è Direttore Generale di ProManage Corporation, chì hà participatu cum'è un oratore à a sessione "Future's Route: End-to-End Transformation" moderata da u presidente di u Cunsigliu Editoriale di Dünya Newspaper Şeref Oğuz, hà valutatu. i guadagni per l'industria parlendu di l'impurtanza di a digitalizazione per i prucessi di produzzione.

A marca tecnologica Doruk, chì hà sviluppatu l'unicu sistema di gestione di produzzione intelligente in u mondu chì hè cumplettamente integrata cù intelligenza artificiale è tecnulugia di realtà aumentata, hà participatu à u Forum Economicu Egeu. In l'avvenimentu in linea urganizatu da Özgencil Group in cuuperazione cù u ghjurnale Dünya è cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, quist'annu cù u cuncettu di "Avà per un Futuru Verde"; U membru di u Cunsigliu di Doruk è u Direttore Generale di ProManage Corporation Aylin Tülay Özden, chì hà fattu una presentazione à a sessione "Future Route: End-to-End Transformation", hà parlatu di cumu a cumminazione di IoT è intelligenza artificiale accelerà a rivoluzione in l'industria.

"E fabbriche duveranu esse capaci di digitalizà u so modu di fà affari è cultura"

Aylin Tülay Özden, chì hà fattu una presentazione à a sessione moderata da u presidente di u Cunsigliu Editoriale di u ghjurnale Dünya, Şeref Oğuz, hà sottolineatu chì l'ultimu scopu di a digitalizazione hè di stà davanti à a cumpetizione. Esprimendu chì tutte l'imprese in u settore reale anu scopu di esse prufittuamente, Özden hà dettu; "A digitalizazione serve stu scopu in modu assai efficace. À l'iniziu di l'elementi di digitalizazione chì ghjunghjeranu stu scopu, venenu a produzzione di u produttu preferitu in quantu à u disignu di u produttu è facenu disinni più innovatori è adattati per u mercatu. Siconda, tutti i prucessi da l'ordine à a spedizione; Si deve esse rinnuvatu constantemente secondu i bisogni di u mercatu, l'utilizatori è i clienti. Se a pruduzzione in a fabbrica hè in quistione, essendu efficiente cum'è u terzu articulu è agile cum'è u quartu articulu sò trà i criterii per esse cunsideratu. In più di tutti questi, hè ancu impurtante di fà assai investimenti cum'è a robotizazione, l'IoT è a nova machina chì servirà a digitalizazione in a fabbrica. U prublema principali chì ùn deve esse scurdatu quì hè chì una fabbrica pò investisce in tecnulugii digitali quant'ellu vole, s'ellu ùn cambia micca a manera di fà l'affari, certamente ùn hà micca benefiziu di questu ".

"U cambiamentu digitale hè basicamente una trasformazione culturale"

Özden hà rimarcatu chì a trasfurmazioni digitale hè in realtà una trasformazione culturale; "Ancu s'è una fabbrica hà u pruduttu più innovativu nantu à u mercatu, u benefiziu chì ne derivarà dipende interamente da a so capacità di utilizà quellu pruduttu. Dunque, cambià l'avvicinamenti culturali chì svilupperanu sti cumpetenze deve esse u primu passu. Tuttavia, a maiò parte di l'imprese oghje anu una struttura reattiva. tali imprese; ùn hè micca monitoratu stessu, eseguisce i prucessi manualmente è basatu nantu à a forza di u travagliu, a so auditability hè debule è per quessa hè insufficiente in l'analisi. U più impurtante, tende à risolve solu i prublemi quandu si verificanu. Tuttavia, e cumpagnie anu da esse proattivu per a trasfurmazioni digitale. Esse proattivu descrive l'imprese chì gestiscenu sistematicamente e so operazioni di produzzione in linea è ponu simulà u futuru basatu nantu à e dati. Fà megliurenze metodologiche chì portanu i colli di bottiglia di l'imprese in avanti da u monitoraghju è l'analisi cù e dati IoT dà à l'imprese una perspettiva proattiva. Se ci sò buttiglii in l'affari chì ùn ponu esse risolti per esse proattivu, allora hè necessariu di vultà à l'affari predittivi. Queste imprese ponu predichendu ciò chì succederà fighjendu l'indicatori prima di l'avvenimenti è prucede in cunseguenza. L'ultima tappa hè l'imprese autonome. Queste imprese, invece, ponu migliurà è gestisce in modu autonomu grazia à a trasfurmazioni digitale culturale ".

"A capacità di a nova generazione di utilizà strumenti digitale hè assai alta"

Enfatizendu chì a nova generazione hè digitale per sè stessu, Özden; "A nova generazione, chì si adatta à i mudelli di cummerciale di u futuru, hà a capacità di piglià e manere esistenti di fà affari più in più cù infrastrutture digitale. Attualmente, e fabbriche stanu luttanu per truvà travagliadori qualificati per impiegà. In fatti, una forza di travagliu qualificata hè in crescita. Tutti i ghjovani chì anu graduatu da l'università attualmente vivenu in un mondu digitale. Puderanu realizà parechje cose cù l'applicazioni mobili nantu à i so telefunini. Tante cose cambiaranu cum'è a nova generazione si unisce à u mondu cummerciale. Sembra assai difficiule per a nova generazione di travaglià in fabbriche se ùn pudemu micca digitalizà e nostre fabbriche, rendenu trasparenti, è portanu in una forma chì pò esse chjaramente monitorata, applicata, amministrata è auditata. A capacità di sta generazione di utilizà strumenti digitale hè assai più altu ch'è a generazione precedente. À questu puntu, duvemu accettà chì u mondu hè cambiatu è ùn avemu micca a paura di andà in digitale. Se pudemu lascià l'opere di rutina di ogni ghjornu à i sistemi autonomi digitale, pudemu trasfurmà a forza di travagliu umana in spazii più qualificati. Ciò chì hè impurtante quì hè u scopu chì l'industriali volenu ghjunghje. Quandu decidenu nantu à questu, sia l'investimentu ch'elli farà è u guadagnu chì guadagneranu offreranu risultati assai efficaci ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*