U Ponte Novu di Dikili Messu in serviziu

U Ponte Novu di Dikili Messu in serviziu

U Ponte Novu di Dikili Messu in serviziu

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà custruitu un novu ponte autostradale sopra u Dikili Bademli Stream per rende sicuru u trasportu di i veiculi è di i pedoni. U ponte, chì hè statu messu in usu, costa 1,8 milioni di lire.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so investimenti in 30 distretti cù u scopu di aumentà a qualità di vita di i citadini. In u scopu di sti travaglii, vechji ponti è culverts dannighjati da l'inundazioni sò rinnuvati, facendu u trasportu sicuru, cunvene è còmode. Infine, a Municipalità Metropolitana hà rinnuvatu è allargatu u ponte di l'autostrada nantu à a 1a Strada, chì hè unu di l'assi di trasportu impurtanti di u Distrittu Bademli in Dikili. In u scopu di u travagliu realizatu da u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u vechju ponte nantu à u flussu hè statu demolitu è ​​un novu ponte hè statu custruitu in u so locu.

Prughjettu rivisu, arburi da fruttu cunsirvatu

A larghezza di u ponte hè stata aumentata da 7 metri à 12 metri; I marciapieli sò stati ancu custruiti per u trasportu sicuru di i pedoni. Duranti a custruzzione di u ponte di 30 metri di longu, u prugettu hè statu rivisatu per chì l'arbureti in a regione ùn anu micca danatu, è unu di i ponti di u ponte hè stata spustata 70 cm à u sudu. Grazie à questu cambiamentu, decine d'arburi da fruttu sò stati salvati da esse tagliati. U ponte di l'autostrada sopra u flussu chì cunnessa u District di Bademli è u District Yahşibey hè statu messu in serviziu cun un investimentu di 1.8 milioni di lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*