Attenzione ! Una nova era principia in e-Invoice, e-Archive è e-Waybill

Attenzione ! Una nova era principia in e-Invoice, e-Archive è e-Waybill
Attenzione ! Una nova era principia in e-Invoice, e-Archive è e-Waybill

Un Comunicatu nantu à a mudificazione di a Legge di Procedura Fiscale (VUK) Cumunicatu Generale n ° 30923 publicatu in a Gazzetta Ufficiale N ° 19 u 2019 d'ottobre 509 da u Ministeru di u Tesoru è l'Amministrazione di i Revenu Finanziali (GİB). Sicondu u prugettu di u Cumunicatu publicatu u 10 di nuvembre di u 2021, una nova era principia è u scopu si allarga in l'applicazioni e-Invoice, e-Archive Invoice è e-Waybill.

Circa 500 mila imprese anu intrutu in l'applicazioni di e-Document (e-Invoice, e-Archive Invoice, e-Waybill, e-Ledger, etc.), chì sò realizati cù successu in u nostru paese, è sta figura mostra chì unu di l'altri. ogni 6 imprese hà intrutu in u prucessu di digitalizazione cù u prucessu di e-Document. L'imprese rimanenti cuntinueghjanu à esse cuperte gradualmente cù i novi comunicati annunziati da u GİB. Grazie à l'applicazioni di trasfurmazioni digitale Uyumsoft e-Uyum, l'imprese gestionanu e so attività da a fine à a fine indipindentamente da u tempu è u locu. Offre servizii in applicazioni di e-Documenti cum'è e-Compliance, e-Invoice, e-Archive Invoice, e-Waybill, e-Ledger.

Chì copre l'emendamenti fatti in a linea 509 di u VUK General Communiqué ?

U limitu di transizione obbligatoria 1-e-Invoice hè ridutta da 5 milioni di TL à 2021 milioni di TL per u periodu di cuntabilità 4, è à 2022 milioni di TL in 3 è dopu.

2-A transizione di i Fornitori di Servizi Intermediari, Annunziari in Internet è Intermediari di Serviziu di Publicità in Internet à e-Archive Invoice include avà i contribuenti chì "Vende Beni è Servizii nantu à i Siti Internet di elli stessi o Fornitori di servizii Intermediari o in Tutti l'Altri Media Elettronici" . Se u contribuente hà un rivenutu grossu di vendita di 2020 Million TL per i periodi contabili 2021 è 1, 2022 Thousand TL è più per u 500 o periodi contabili successivi (o rivenuti di l'affari grossi cù vendite) hè necessariu di passà à l'e-Invoice. applicazione.

3-Companies chì cumprà è vende immubiliare o veiculi, custruiscenu è affittu, (vale à dì cumpagnie di affittu, rivenditori, agenti immubiliarii, etc.), quelli chì anu fattu un fatturatu di più di 2020 milione di TL in 2021 è 1, è un fatturatu di più di 2022 mila TL in 500 quelli seranu custretti à a fattura elettronica.

4- Per ottene un certificatu d'investimentu o di funziunamentu da u Ministeru di a Cultura è di u Turismu o di e municipalità, l'alberghi chì furniscenu servizii di alloghju sò obligati à aduprà e-Invoice.

5-Per l'imprese chì ùn sò micca i contribuenti di e-Invoice, attraversu u "Portale di fattura di e-Archive" di l'Amministrazione di u Revenue; A quantità di fatture emesse à i contribuenti hè di 10 mila TL, è a quantità di fatture à i contribuenti hè trascinata à u limitu di fattura di l'annu pertinente. (U limitu di emissione di fattura 2021 hè 1.500 TL)

6- Invece di i ducumenti chì rimpiazzanu a lettera di vettura (e-Archive Invoice, stampa di carta, ÖKC invoice information slip), hè avà ubligatoriu chì una copia di u waybill sia mandata cù un documentu chì cunforme cù i normi RA è cuntene un codice spiciali chì permetterà à esse dumandata.

7-e-Waybill era prima necessariu per e cumpagnie cù un valore di più di 25 milioni di TL. Da avà, e cumpagnie cù un fatturatu di più di 2021 milioni di TL per u 10 anu da passà à a fattura e-Waybill. Inoltre, l'imprese chì fabricanu, esportanu è importanu merchenzie di ferru è azzaru o azzaru sò obligate di passà à l'applicazione e-Waybill, senza u requisitu di esse un contribuente di e-Invoice.

8- Riguardu à u documentu di cummerciu di valuta straniera, u nome di u documentu di cummerciale di e-Currency hè cambiatu in "e-Foreign Currency è documentu di cummerciu di metalli preziosi" da avà. Stu documentu deve esse emessu in a compra è a vendita di metalli preziosi fatti quì.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*