Banner per l'uguaglianza per l'educazione di Dilek İmamoğlu

Banner per l'uguaglianza per l'educazione di Dilek İmamoğlu

Banner per l'uguaglianza per l'educazione di Dilek İmamoğlu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluA moglia di Dilek İmamoğlu hà cuntinuatu à sustene u prughjettu "Grow Dreams", chì hà iniziatu cù a Fundazione Istanbul, in a 43rd Istanbul Marathon di N Kolay. U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, u presidente di u partitu IYI Meral Akşener, u presidente IMM Ekrem İmamoğlu è e donne amministratori di l'IMM anu apertu un banner cù l'inscription "Equal Education, Every Child's Right" nantu à u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu.

Dilek İmamoğlu, chì hà iniziatu u prughjettu "Grow Dreams" cù a Fundazione Istanbul, era in a 43rd Istanbul Marathon di N Kolay per fà cresce i sogni di e ragazze. İmamoğlu, chì hè ghjuntu à a maratona cun un messagiu speciale per a più grande urganizazione sportiva di u paese per permette à e ragazze di curriri liberamente per u so avvene, u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, u presidente di u Partitu IYI Meral Akşener, u presidente İBB. Ekrem İmamoğlu è l'amministratori femine di l'IMM cun un banner chì dice "L'educazione hè u dirittu di ogni zitellu". Dilek İmamoğlu hà dettu: "Ogni zitellu duveria avè u dirittu à l'educazione uguale. Hè stata una bona maratona per noi. Vogliu dì chì simu mandati un bellu missaghju di unità. Duvemu esse tutti uniti. Turchia hè a nostra. Tutti duvemu guidà a nostra vita, a nostra vita, in amore è in pace ", disse.

DİLEK İMAMOĞLU: "TUTTI I NOSTRI FIGLI HAN U STESSU DIRITTU"

Nutendu ch'ella hè sensibile à l'uguaglianza di genere in l'educazione, Dilek İmamoğlu hà dettu: "Avemu iniziatu u nostru prughjettu 'Grow Your Dreams', chì si cuncentra nantu à questu tema, inseme cù a Fundazione Istanbul. Avemu publicatu u nostru libru di passi "Inspirational". Cù u redditu ottenutu da stu libru, furnimu borse di studiu à e nostre ragazze è travagliammu per l'uguaglianza di genere in l'educazione ".

U NOSTRE OBIETTIVU PIÙ ALTU SONU I NOSTRI FIGLI DI SEGUITE I SONI

İmamoğlu hà dettu chì anu u scopu di apre i dormitori di i studienti in i prossimi passi di u prughjettu, "U nostru scopu più grande hè chì i nostri figlioli seguitanu i so sogni liberamente. I passi chì facemu quì ci susteneranu per ghjunghje à più donatori è più zitelli. Vogliu ramintà una volta di più chì tutti i nostri figlioli anu u dirittu à una educazione uguale, indistintamente di i zitelli o di i zitelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*