I tassi di scambiu venenu à un puntu per piantà l'esportazioni

I tassi di scambiu venenu à un puntu per piantà l'esportazioni

I tassi di scambiu venenu à un puntu per piantà l'esportazioni

Turchia hè una grande inquietudine per via di a sopravvalutazione di i tassi di scambiu contr'à a Lira Turca. U presidente di u Coordinatore di i Unioni di l'Esportatori di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà dettu: "A fluttuazione estrema di i tassi di scambiu hà righjuntu un livellu chì fermarà l'esportazioni. I pulitichi duveranu truvà una suluzione per riduce a frebba di u scambiu ".

U presidente di u Coordinatore di l'Unione di l'Esportatori di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà enfatizatu chì l'esportatori, cum'è tutti i segmenti di a sucietà, stanu sperimentendu una grande inquietudine per via di e fluttuazioni eccessive di i tassi di scambiu. Stabbiliscendu chì a produzzione è l'esportazioni sò per piantà, Eskinazi hà dettu: "Molti inputs in l'ecunumia turca, in particulari a materia prima, l'energia è a logistica, sò indiziati in valuta straniera. A fluttuazione di 10-15 per centu in un ghjornu in cambiu straneru ùn hè micca una onda chì pò esse trattata. Questa fluttuazione causa un gran dannu à i nostri affari è à a nostra ecunumia. "L'equità di e nostre imprese hè stata eroduta. Ùn ci hè micca bisognu di esse un prufeta, in a tappa dopu, i banche venenu à u puntu chì ùn ponu micca dà creditu. U puntu ghjuntu hà digià passatu u puntu induve u mondu cummerciale pò truvà una suluzione. Azzione urgente deve esse presa. I pulitici duveranu truvà suluzioni inseme ".

Apuntendu chì a Turchia hà sceltu u mudellu di crescita cù l'esportazioni, Eskinazi cuntinuò e so parolle cusì:

"Avemu purtatu 1 miliardi di dollari di valuta straniera in Turchia in l'ultimu annu. Avemu u putenziale di aumentà e nostre esportazioni à 216 miliardi di dollari in i prossimi 5 anni. Ci hè una misperception in u publicu chì l'esportatori sò felici di l'apprezzazione di i tassi di scambiu contr'à TL. Semu una parte di Turchia, s'è Turchia sanguina, sanguinemu ancu noi. E decisioni di riduzzione di i tassi d'interessu pigliate da u Bancu Centrale unu dopu à l'altru sguassate a cendra da u focu. Misure di rinfrescante urgente devenu esse pigliate è u focu di valuta straniera deve esse spentu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*