U primu Trenu-Bus di u mondu entra in serviziu in Giappone

U primu Trenu-Bus di u mondu entra in serviziu in Giappone
U primu Trenu-Bus di u mondu entra in serviziu in Giappone

U DMV (Dual-Mode Vehicle), u primu veiculu multifunzione in u mondu chì pò muvimenti sia nantu à a strada sia in a strada di u trenu, serà messu in usu in Giappone u mese prossimu. In a dichjarazione fatta da a Cumpagnia Ferroviaria Asa Beach in u statu di Tokusima, hè statu dichjaratu chì u veiculu, chì si pò spustà sia nantu à a strada sia in i binari di u trenu, hà da cumincià à trasportà i passageri u 25 di dicembre dopu à i cuntrolli di sicurità di u Ministeru di Terre, Infrastrutture, Trasporti è Turismu sò finiti.

I veiculi, chì curriranu nantu à una pista di 50 chilometri chì unisce a cità di Kaiyo è a cità di Muroto in a pruvincia di Kochi, copreranu 10 chilometri di a linea nantu à i binari di u trenu.

À a prima tappa, 23 di i veiculi cù una capacità di 3 passageri seranu messi in serviziu, è hè previstu chì i veiculi anu ancu benefiziu se e linee ferroviarie diventanu inutilizabili in disastri naturali.

DMV, chì hè pruduciutu cum'è un autobus di diesel, hà un sistema di rota speciale chì pò esse apertu in 15 seconde è integrata in i treni. DMV, chì hè più faciule di mantene da i treni tradiziunali, ancu risparmia carburante per via di u so pesu più ligeru. A cumpagnia operatore spera chì u DMV diventerà ancu in una attrazione turistica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*