L'esercitu regulare riduce u risicu di morte prematura

L'esercitu regulare riduce u risicu di morte prematura

L'esercitu regulare riduce u risicu di morte prematura

Università Üsküdar Facultà di Scienze di a Salute Fisioterapia è Riabilitazione Dipartimentu Capu Prof. Dr. Deniz Demirci hà sparte i so cunsiglii enfatizendu l'impurtanza di l'attività fisica.

Esse fisicu attivu ghjoca un rolu impurtante in a prutezzione è u sviluppu di a salute, è ancu in a prevenzione di e malatie causate da l'inattività. Enfatizendu chì l'attività fisica regulare reduce u risicu di morte prematura, i sperti dichjaranu chì fà esercizii più sistematicamenti hè impurtante per a salute cardiovascular è a gestione di u pesu. I sperti dichjaranu chì almenu 30 minuti di attività fisica di intensità moderata à ghjornu pò esse stabilitu cum'è un scopu, è se u tempu hè limitatu, pò esse appiicatu cum'è sessioni di 10 minuti.

Università Üsküdar Facultà di Scienze di a Salute Fisioterapia è Riabilitazione Dipartimentu Capu Prof. Dr. Deniz Demirci hà sparte i so cunsiglii enfatizendu l'impurtanza di l'attività fisica.

U ballu pò ancu esse fattu cum'è attività fisica.

Stateing chì attività fisiche sò definitu cum'è tutti i muvimenti corpu chì risultatu in spesa energia, cume attività di rutina di ogni ghjornu, cum'è i travaglii di casa, shopping, Prof. Dr. Deniz Demirci hà dettu: "In a so definizione più simplice, pò esse spressione cum'è u muvimentu di u corpu per gastru energia. L'attività fisica pò esse definita cum'è attività chì si svolgenu cù u cunsumu d'energia utilizendu i nostri musculi è articuli in a vita di ogni ghjornu, aumentanu a freccia di u core è a respirazione è risultatu in fatigue à diverse intensità. Diversi rami sportivi, ballu, eserciziu, ghjoculi è attività durante u ghjornu chì includenu tutti o alcuni di i muvimenti basi di u corpu, cum'è caminari, curriri, salti, natationi, ciclismi, squatting, movimenti di braccia è gamba, i movimenti di a testa è di u troncu sò cunsiderati fisici. attività, ponu esse. disse.

L'attività fisica regulare reduce u risicu di morte prematura

prof. Dr. Deniz Demirci hà dettu chì ci hè una relazione lineare trà l'attività fisica è a salute è hà cuntinuatu cusì:

"Cum'è a quarta causa di morte in u mondu, l'inattività deve esse trattata cum'è un prublema glubale cù e so cunsequenze di salute, ecunomiche, ambientali è suciali. Esse fisicamente attivu hè impurtante in a prutezzione è u sviluppu di a salute, è ancu in a prevenzione di e malatie causate da l'inattività, perchè l'inattività hè un fattore di risicu mudificabile per parechje malatie croniche, cum'è e malatie cardiorespiratorie, obesità, diabete, cancro di u colon è di mama. malatie di l'osse è depressione. Ci hè una evidenza innegabile chì l'attività fisica regulare cuntribuisce à a prevenzione primaria è secundaria di diverse malatie croniche è hè assuciata à un risicu ridutta di morte prematura. L'attività fisica deve esse fatta à i livelli cunsigliati in e linee guida per guadagni di salute adeguati, è l'attività fisica deve esse aumentata per benefici supplementari per a salute ".

I cambiamenti staghjunali affettanu u cumpurtamentu mentale

Enfatizendu chì i cambiamenti staghjunali ponu influenzà i cumpurtamenti mentali di e persone è aumentanu u risicu di catturà diverse malatie, Demirci hà dettu: "Ragioni cum'è u clima fretu, l'apertura di e scole è a prolongazione di u tempu passatu in casa cum'è u trasportu publicu ponu aumentà a trasmissione. è l'incidenza di infizzioni microbiche, in particulare e malatie virali cum'è u friddu è a gripe. Inoltre, i mesi di l'inguernu, quandu i raghji di u sole sò menu, causanu un aumentu di sentimenti depressivi. Siccomu l'umore depressu, a depressione, l'ansietà è a preoccupazione sò più cumuni in e donne, a depressione di u vaghjimu afecta ancu più e donne. Per quessa, hè assai impurtante per aumentà l'energia per ùn esse depressu. L'energia pò esse aumentata da l'eserciziu regularmente, manghjendu sanu, dorme regularmente, passendu u tempu cù circhuli stretti è amichi, piglià brevi pause à u travagliu è pianificendu attività piacevuli. disse.

L'esercitu aumenta a felicità

prof. Dr. Deniz Demirci hà dettu chì cù u prugramma di eserciziu ghjustu è sistematicu, soprattuttu in questi mesi, pò aiutà à rinfurzà u sistema immune di u corpu mentre aumenta a felicità è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"A diminuzione pò esse ottenuta da sbarazzarsi di l'eccessu di pesu lagnatu cù l'esercizii. Invece di stà luntanu da l'attività fisica in u vaghjimu, l'eserciziu più freti è sistematicu hè assai impurtante per a salute cardiovascular è a gestione di u pesu. Se u clima hè fretu, l'esercizii all'apertu sò ridotti è nunda hè rimpiazzatu, questu hè una minaccia per a tarifa metabolica è a salute cardiovascular. Sicondu a ricunniscenza di l'ACSM (The American College of Sport Medicine), l'attività aerobica cum'è a caminata, u jogging, u ballu, u ciclistu pò esse fatta 3-5 ghjorni à settimana, per un minimu di 20-40 minuti à ghjornu. ritmu è intensità chì ùn vi lasciarà senza fiatu. Siccomu l'ossigenu serà mandatu à tutti i tessuti in tali esercizii aerobichi, i celluli si rinnuvà è creanu un effettu anti-aging. L'impurtante quì hè chì l'intensità di l'esercitu ùn hè micca troppu altu è, se pussibule, u prugramma di eserciziu adattatu deve esse pianificatu da e persone furmatu in questu sughjettu.

Scopu per almenu 30 minuti di attività fisica per ghjornu

Enfatizendu l'impurtanza di priorità l'attività fisica in quantu à l'attività fisica, Demirci hà dettu: "Almenu 30 minuti di attività fisica di intensità moderata à ghjornu pò esse stabilitu cum'è mira. Se u tempu hè limitatu, l'attività pò esse realizatu in sessioni di 10 minuti durante u ghjornu. Saria ancu benefiziu di aumentà gradualmente u livellu di l'attività facendu picculi cambiamenti cù u tempu. disse.

Attenti à sti cunsiglii!

prof. Dr. Deniz Demirci hà dettu: "Ci sò alcune situazioni chì devenu esse cunsiderate per evità risultati indesiderati mentre si esercitanu è per ottene u massimu benefiziu. Prima di principià l'esercitu, u statu di salute deve esse evaluatu. Un spaziu sicuru deve esse creatu per esercitassi è un prugramma di eserciziu currettu deve esse applicatu per u massimu benefiziu ". disse.

Prima di inizià l'eserciziu, i movimenti di riscaldamentu deve esse fattu per 5-10 minuti,

L'esercizii deve esse appiicati cù a tecnica ghjusta è u sustegnu di un espertu deve esse cercatu se ne necessariu,

À a fine di l'esercitu, l'esercizii di rinfrescante deve esse fattu per 5-10 minuti,

Se durante l'eserciziu si sente un sintumu negativu cum'è mancanza di respirazione, dolore di pettu, vertigini, nausea o dolore articular, l'esercitu deve esse terminatu è un duttore deve esse cunsultatu,

Sì avete una malatia aguda cum'è un friddu, l'esercitu ùn deve esse fattu finu à ch'ellu hè trattatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*