E persone chì entranu in strade pedonali in Eskişehir ispezionate

E persone chì entranu in strade pedonali ispezionate in Eskişehir
E persone chì entranu in strade pedonali ispezionate in Eskişehir

E squadre di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir anu inspeccionatu e persone chì entravanu in e strade pedonali, chì eranu chjuse à u trafficu di i veiculi, cù motociclette, biciclette elettriche è scooters.

E squadre di trafficu di a polizia di a municipalità metropolitana realizanu inspezioni contr'à i motociclisti chì entranu in zone chjuse à u trafficu di i veiculi. E sanzioni amministrative sò imposte à i motociclisti, e biciclette elettriche è i cunduttori di scooter chì entranu in Iki Eylul Street è Doktorlar Caddesi, chì sò pruibiti di entre in ogni tipu di veiculi cù a decisione UKOME, per esse riferiti à u Cunsigliu perchè mette in periculu a sicurezza di i pedoni.

L'ufficiali di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana anu dichjaratu chì i ghjovani chì travaglianu in i posti di travagliu chì distribuiscenu pacchetti ùn devenu esse obligati à fà un serviziu veloce, ùn deve micca entra in e zone pedestriali è deve avè i so documenti di registrazione cun elli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*