EGO Spiegà u Prughjettu di a Linea di Metro Kızılay Dikmen à Çankaya Headmen

EGO Spiegà u Prughjettu di a Linea di Metro Kızılay Dikmen à Çankaya Headmen
EGO Spiegà u Prughjettu di a Linea di Metro Kızılay Dikmen à Çankaya Headmen

In cunfurmità cù l'approcciu di a municipalità participativa, a Direzzione Generale EGO hà riunitu cù i capi regiunale di Çankaya è l'associazioni di distrittu è hà tenutu una riunione d'informazione annantu à u "Progettu di a Linea di Metro Kızılay-Dikmen". Durante a riunione presieduta da u Direttore Generale EGO Nihat Alkaş è scambiatu opinioni, sò stati discututi a fattibilità ecunomica di a linea, a capacità di i passageri, a cuntribuzione di l'investimentu à l'integrazione urbana è s'ellu hè inclusu in i prughjetti di u Ministeru di i Trasporti.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua à espansione a reta di i sistemi ferroviari in Başkent senza rallentà.

A Direzzione Generale EGO, chì dà impurtanza à a "mente cumuna" in a direzzione di u municipalismu participativu in a gestione di a cità, hà spiegatu u "Prughjettu di a Linea di Metro Kızılay-Dikmen" à i rapprisentanti di i capi regiunale di u distrittu di Çankaya è l'associazioni di distrittu.

ALKAŞ: "ÙN CONSIDEREmu SUL TRASPORTU"

À a riunione di valutazione tenuta in a Sala di Conferenza di a Municipalità Metropolitana; U direttore generale di l'EGO Nihat Alkaş, chì hà ancu scontru cù i pianificatori di a cità, i scientisti è i rapprisentanti di e camere prufessiunali, hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u prugettu.

Alkaş hà datu infurmazioni nantu à a fattibilità ecunomica di a Linea di Metro Kızılay-Dikmen, a capacità di i passageri, a cuntribuzione di l'investimentu à l'integrazione urbana è i dettagli di u prugettu chì hè inclusu in i prughjetti di u Ministeru di i Trasporti, è hà dettu:

"In u quadru di u principiu di l'usu raziunale di risorse limitate, organizzeremu riunioni di cunsultazione nantu à Dikmen Metro per aduprà e risorse di a nostra municipalità in modu efficiente è per piglià e decisioni d'investimentu ghjuste. Avemu fattu un principiu oghje è stu prucessu continuerà. Avemu da piglià in contu l'opinioni è i suggerimenti di i muhtars, avemu da mantene in cuntattu cù i pianificatori di a cità, i scientisti è e camere prufessiunali è l'informeremu in forma di dumande è risposte. Cum'è a Direzzione Generale EGO, ùn vedemu micca u trasportu cum'è solu trasportu. Cù u trasportu, ristrutturamu è sucializemu l'infrastruttura sociologica, a forma macro è i valori di u statutu di zoning di a regione. Tuttu hè per i nostri citadini di Ankara, per a nostra Ankara. A nostra missione hè di purtà Ankara à u livellu chì si merita. Facemu questu inseme cù una mente cumuna, cunsultendu inseme cum'è facemu oghje ".

SUPPORTU PIU DA MUHTARS À U PROGETTU

I capi di a regione Çankaya anu manifestatu u so pensamentu annantu à u Prughjettu di Metro Dikimevi-Kızılay cù e seguenti parolle:

Sibel Kılıç (Mukhtar di u Quartiere Akpınar): "Eru assai entusiasmu quandu aghju intesu parlà di stu prughjettu. In Dikmen, a pupulazione hè assai affollata è avemu avutu difficultà in u trasportu. A linea di metro ci sarà assai benefiziu. U nostru quartieru hè pienu di pendii, chì hà fattu a ghjente soffre assai in u trasportu. Eramu assai felici di sente parlà di stu prughjettu ".

Özgür Özdemir (sindaco di Harbiye District): "In u trasportu, u metro hà una risorsa chì mudernizza una cità. Dikmen cuntinueghja sempre cù a cultura minibus. Continueremu à sustene stu prughjettu. Credu chì l'espansione di u metro, chì hè u metudu di trasportu più sanu è mudernu, trasfererà Ankara à un altru puntu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*