A Direzzione Generale EGO hà purtatu 2 mila 604 saplings inseme cù a terra

A Direzzione Generale EGO hà purtatu 2 mila 604 saplings inseme cù a terra

A Direzzione Generale EGO hà purtatu 2 mila 604 saplings inseme cù a terra

Mentre a campagna "Green Capital" iniziata da u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş in Ankara cuntinuava, a Direzzione Generale EGO hà realizatu un prughjettu di forestazione in u Campus di u Centru di Operazione è Mantenimentu di Metro Koru à l'occasione di u so 79 anniversariu. U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, hà dichjaratu chì anu purtatu 2 mila 604 piantini inseme cù u tarritoriu è hà dettu: "Quest'annu, l'annu prossimu, pruveremu à dà vita à Ankara urganizendu tali avvenimenti in u nostru 80 è 81 anniversariu. Pitturaremu Ankara in verde ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so travaglii orientati à l'ambiente per un Ankara più verde.

A Direzzione Generale EGO hà forestatu u Campus di u Centru di Operazione è Mantenimentu di u Metro di Koru per u 79 anniversariu di a so creazione.

In l'avvenimentu celebratu in u "11 di nuvembre u ghjornu di l'afforestazione naziunale", 2 604 saplings cumposti da spruce, cedru, cipresso è larice, acquistati da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta è a Direzzione Generale di ASKİ, sò stati riuniti cù a terra.

"Cercheremu di respirare Ankara"

Direttore Generale EGO Nihat Alkaş, Direttori Generali Deputati Halit Özdilek è Emin Güre, Capi di Dipartimenti Ayten Gök, Serpil Arslan, Serdar Yeşilyurt, Barış Yıldız, Bülent Kılıç, Yahya Şanlıer, İsmail Nalbant, Ali Yałylay Özlıer, İsmail Nalbant, İsmail Nalbant è assistitu à a cerimonia di piantazione di Ali Yazlay. u persunale hà mostratu un grande interessu.

U Direttore Generale di l'EGO, Nihat Alkaş, hà dichjaratu ch'elli vulianu sensibilizà, indicà chì sustenenu i sforzi di riforestazione in a capitale, è hà dettu:

"Sapemu chì i spazii verdi in e cità aghjunghjenu valore à e cità è facenu e cità più vivibili. Sapemu l'amore di u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, u sgiò Mansur Yavaş, per u verde è u so desideriu di pittura tutte e parte di u verde di Ankara. In cunfurmità cù questu scopu, pruveremu à insuflaru vita in Ankara urganizendu tali avvenimenti quist'annu, l'annu prossimu, è in u nostru 80 è 81 anniversariu. Pitturaremu di verde Ankara ".

Dicendu ch'ellu hè felice di participà à l'avvenimentu di piantazione di a Municipalità Metropolitana, chì porta à prughjetti favurevuli di l'ambiente, u persunale di l'EGO Özgür Demirkol hà dettu: "L'arburi, a natura è i zitelli sò assai preziosi, sò u nostru avvene. U megliu li criemu, più li valoremu, u megliu serà u nostru avvene. Invitu à tutti à plantà arburi ", mentri un altru impiegatu EGO Bircan Kara hà espresu i so pinsamenti: "Hè assai bellu di participà à l'attività di piantazione di l'arburu quì. Semu felici se avemu cuntribuitu à u greening di Ankara ".

A CAMPAGNA "CAPITAL OF GREEN" CONTINUA

Mentre a campagna "Capital of Green" di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà iniziatu u 18 di marzu per aumentà u numeru di spazi verdi in a cità è creà foreste commemorative, u numeru tutale di ordini hà righjuntu 17 mila 2021 finu à oghje (da u 8 di nuvembre 992). ) u numaru d'arburi hà aumentatu à 21 mila 792.

I citadini chì anu compru arburi nantu à "yesilinbaskenti.com" dimustranu un grande interessu in a campagna, mentre chì a quantità di pacchettu di vita ricivutu righjunghji 1 million 367 mila 450 TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*