Emirates aumenta a capacità per i voli frequenti in Australia

Emirates aumenta a capacità per i voli frequenti in Australia
Emirates aumenta a capacità per i voli frequenti in Australia

A compagnia aerea offre circa 777% di capacità di volu addiziale per risponde à a dumanda in rapida crescita di i voli di ogni ghjornu à Sydney, chì attualmente opera cù u Boeing 300-1ER è operarà cù u so iconicu aereo A380 da u 50 di dicembre.

Emirates offre voli à piena capacità à Sydney è Melbourne per i so passageri vaccinati è micca in quarantena. Emirates cuntribuisce ancu à rinfurzà l'industria di u viaghju di l'Australia cù a riapertura di e fruntiere

Quandu l'Australia hà riapertura di e so fruntiere à i passageri internaziunali in Novembre, Emirates hà accoltu stu sviluppu è hà aumentatu i so voli à u paese per risponde à e richieste di viaghju in rapida crescita da è versu l'Australia. Cù u tassu di vaccinazione ghjuntu in New South Wales è u statu chì si avvicina à u mira in Victoria, i dui stati permettenu à i so citadini di vultà in Australia senza bisognu di quarantena.

Cù u rilassamentu di e restrizioni di viaghju, Emirates hà aumentatu a frequenza di i voli EK414/415 trà Dubai è Sydney è hà iniziatu i voli di ogni ghjornu cù l'aviò Boeing 777-300ER. I voli EK408/409 à Melbourne operanu quattru volte à settimana è u numeru di voli pò esse aumentatu nantu à dumanda.

Un altru sviluppu pusitivu chì mostra chì l'industria di u viaghju australiana hè in via di ricuperazione hè chì i voli di Sydney è Melbourne operanu à piena capacità, cù un totale di 354 passageri da tutte e classi di bigliettu. Per a prima volta da l'iniziu di u prucessu di pandemia, i citadini australiani, i residenti permanenti è i so membri di a famiglia vicinu, sia viaghjà in altri paesi di u mondu per vacanze o per visità a famiglia o l'amichi, anu ricevutu una Amministrazione Australiana di Prodotti Medichi (TGA) applicazione appruvata. Avà anu a capacità di viaghjà in queste duie destinazioni senza restrizioni, sempre chì anu a vacuna COVID-19.

Da u 1 di dicembre, l'aviò A380 di Emirates torna ancu in u celu australianu per i voli di ogni ghjornu nantu à a strada Dubai-Sydney. Questu aereo predilettu per i passageri servirà cun un totale di 76 posti, cumprese 14 posti di Business Class è 426 posti di First Class in cabine premium, è ancu 516 posti in Classe Economy.

Cummentendu l'espansione di a compagnia aerea di e so operazioni australiane, Barry Brown, VP Emirates d'Australia-Asia, hà dettu: "Semu felici di pudè ripiglià à serve l'Australiani cù a capacità di u volu è a frequenza chì meritanu. Pensemu chì i nostri passageri apprezzanu ancu i passi di nurmalizazione, cum'è per i passageri vaccinati chì volenu vultà in a so casa in Australia, questu significa chì ponu avà viaghjà senza restrizioni di capacità è puderanu riunite cù e so famiglie prima senza avè da andà in quarantena dopu. sbarcà in New South Wales o Victoria.

Inoltre, l'Australiani anu cuminciatu à fà i piani per e so vacanze d'oltremare è u viaghju da u Novembre 1. Di sicuru, stu sviluppu significa una bona nutizia per noi ancu. Semu pronti à serve i nostri passageri chì anu accessu à a nostra reta chì copre 120 destinazioni diverse attraversu u nostru hub in Dubai, chì serà assai convenientu per i nostri passageri chì pensanu à una tappa in Dubai per sperimentà e bellezze di l'Expo 2020 Dubai ".

I passageri ponu riservà i voli visitendu emirates.com.tr o attraversu a so agenza di viaghju preferita. I passageri chì volenu sapè nantu à i requisiti di ingressu in Australia, i requisiti di test COVID-19 prima di u viaghju è i documenti obbligatori ponu rivedere a pagina di i requisiti di viaghju in emirates.com.tr. I passageri sò fortemente cunsigliatu di verificà e so esigenze di viaghju applicabili prima di riservà un volu, chì pò esse cambiatu da u guvernu australianu è i guverni statali.

Brown hà cuntinuatu u so discorsu:

"Vulemu ringrazià i nostri passageri chì anu dimustratu a so lealtà à noi in un momentu quandu avemu luttatu per superà e sfide dapoi u principiu di a pandemia. Più cunnessi à l'Australia chè mai, simu particularmente entusiasmati di aghjunghje Sydney à e nostre destinazioni sempre più populari servite da i nostri aerei A380. I nostri passageri apprezzanu u disignu spaziosu è e facilità di u nostru aereo emblematicu A380. Da dicembre in poi, anu a pussibilità di viaghjà in questi aerei straordinarii ancu nantu à i so voli di Sydney.

I passageri di classi premium ponu rilassate è cena prima di u so volu in salotti gratuiti in Dubai è in destinazioni selezziunate in a rete, è ancu prufittà di u nostru serviziu cun autista in quattru destinazioni in Australia, Dubai è in tutta a reta prima è dopu u so volu. . Pudete vede sti lochi quì. I passageri di Prima Classe ponu prufittà di sperienze specifiche di a compagnia aerea cum'è Shower & SpaSpa durante i so voli, mentre chì i passageri di First è Business Class ponu gode di u Lounge Onboard.

I passageri di Emirates è Quantas anu accessu à una vasta rete di volu grazia à u partenariatu di volu trà e duie compagnie aeree. I passageri di l'Emirates anu accessu à 120 destinazioni in Australia in più di e 55 destinazioni à quale Emirates vola, mentre chì i passageri di Quantas ponu ghjunghje à Dubai è 50 cità in Europa, Asia Centrale è Africa di u Nordu cù Emirates.

I voli di Emirates per Brisbane è Perth continuanu cù restrizioni di capacità mandate da u guvernu. Tutti i passageri chì viaghjanu à queste destinazioni seranu sottumessi à una quarantena obligatoria di 14 ghjorni finu à chì e restrizioni di viaghju in Queensland è in Australia Occidentale sò rilassate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*