Emirates principia i voli A380 nantu à i voli di Bangkok

Emirates principia i voli A380 nantu à i voli di Bangkok
Emirates principia i voli A380 nantu à i voli di Bangkok

Emirates hà annunziatu chì i so servizii di firma A380 riprenderanu u 28 di nuvembre à l'aeroportu Bangkok Suvarnabhumi. L'aumentu di a capacità di l'aeronautica aiuterà l'Emirates à risponde à u forte aumentu di a dumanda di passageri chì visitanu sta destinazione di vacanze populari, pocu dopu chì a Tailanda riapertura à i turisti internaziunali chì sò stati vaccinati.

I voli quotidiani A380 seranu operati cù u numeru di volu EK372/373 è furnisceranu a capacità è a frequenza necessaria di i voli à Bangkok in risposta à l'aumentu di a dumanda di viaghju sperimentata da a compagnia aerea. L'aviò emblematicu Emirates A380, chì volarà à Bangkok, servirà cù sedi di First Class, Business Class è Economy Class. L'aviò di dui piani hà messu in usu, in più di i voli EK378/379 di cinque settimane à Bangkok via Phuket, chì hè previstu di aumentà a frequenza da u 1 di dicembre, è EK777/300, chì hè attualmente operatu ogni ghjornu nantu à trè volte. Classe Boeing 384-385ER Serà un supplementu à e spedizioni esistenti.

U serviziu ogni ghjornu di Bangkok A372 cù EK380 parterà da Dubai à 09:30 è sbarcarà in Bangkok à 18:40. U volu EK373 hè previstu di partì da Bangkok à 20:35 è sbarcà in Dubai à 00:50 u ghjornu dopu. Tutti i tempi sò in u fusu orariu lucale.

Cù u lanciamentu di l'A28 u 380 di nuvembre, Emirates offre trè voli à ghjornu da è da Bangkok per sustene i passageri chì viaghjanu da Bangkok à u paese chì serve per più di 30 anni. Emirates ghjoca un rolu pivotale in facilità a ricuperazione di l'industria turistica, guidata da i sforzi di u guvernu. A capacità aumentata è a frequenza aiutanu à risponde à a dumanda di i viaghjatori da l'Europa, l'Africa è u Mediu Oriente per viaghjà à a capitale tailandese.

Cù u rilassamentu di e restrizioni di viaghju, Emirates servirà i so passageri in Tailanda è altre destinazioni in a regione offrendu accessu à destinazioni preferite in a so rete globale chì copre più di 120 destinazioni attraversu u so hub in Dubai. I voli supplementari furnisceranu i passageri in u mondu cun più scelta, un orariu attraente è una connettività conveniente.

U volu supplementu cù l'A380 nantu à a rotta Dubai-Bangkok è i voli supplementari previsti per u volu via Phuket furnisceranu più di 8600 posti supplementari per risponde à l'aumentu di u trafficu di passageri in entrata è in uscita di Bangkok, è stu numeru pò esse aumentatu nantu à a dumanda.

A principiu di u mese, a Tailanda hà rializatu e restrizioni per i viaghjatori non tailandesi è hà stimulatu u turismu permettendu à i viaghjatori vaccinati di più di 60 paesi di entre in u paese senza quarantena. I passageri di i paesi non esenti puderanu viaghjà in Tailanda senza quarantena cù un test PCR negativu à l'arrivu in Bangkok è teste obbligatorie u sestu o settimu ghjornu. Per più infurmazione nantu à i requisiti di ingressu in Tailanda è i requisiti di viaghju per i cittadini non tailandesi, i viaghjatori ponu visità a pagina di i requisiti di viaghju in emirates.com.tr.

Emirates lancia u so aereo emblematicu A380 à più destinazioni in linea cù a rilassazione di e restrizioni in u mondu. A cumpagnia opera attualmente servizii A25 à 380 cità in sei cuntinenti. À a fine di dicembre, u numeru di cità à quale l'aviò hè volatu serà aumentatu à 28 per risponde à a rapida ricuperazione di a dumanda di viaghju.

L'esperienza di l'Emirates A380 resta una largamente preferita da i viaghjatori è hè acclamata per a so premiata piattaforma di divertimentu à bordu, ghiaccio, cù a schermu più grande di l'industria, chì offre una larga gamma di cuntenutu chì i passageri in tutte e classi di cabina ponu gode, inseme. cù u spaziu di sedia extra è cunfortu. . I passageri chì viaghjanu in cabine premium, chì offrenu caratteristiche di firma cum'è u famosu Onboard Lounge è i sedi convertibili in Business Class, è ancu suite private è Shower Spa in First Class, volenu rivivà sta sperienza una volta è più quandu facenu i so piani di viaghju.

In nuvembre 2020, Emirates hà cumandatu u primu aereo A380 cù quattru classi, cumprese a classe Premium Economy. Da nuvembre di questu annu, a compagnia aerea operarà sei aerei cù questi posti è un internu di cabina di novu riprogettatu. .

Cù a salute è a felicità di i so passageri cum'è a so prima priorità, Emirates hà pigliatu un inseme cumpletu di misure di sicurezza à ogni passu di u viaghju. A compagnia aerea offre ancu à i so passageri l'uppurtunità di utilizà l'applicazione IATA Travel Pass, migliurendu l'opportunità di verificazione digitale grazie à l'applicazione di tecnulugia senza cuntattu.

Emirates cuntinueghja à guidà l'industria cù prudutti è servizii innovatori chì rispondenu à i bisogni di i passageri in questu periodu chì cambia rapidamente. A compagnia aerea hà pigliatu e so iniziative di serviziu di passageru un passu più avanti, aiutendu i membri di u prugramma di fidelizazione di i passageri à mantene e so miglia è u statutu, inseme cù pulitiche di prenotazione più generose è flessibili, una continuazione di l'assicuranza di viaghju multi-risicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*