Emirates SkyCargo allarga a flotta aerea

Emirates SkyCargo allarga a flotta aerea
Emirates SkyCargo allarga a flotta aerea

Emirates SkyCargo, unu di i capi di l'industria di u trasportu aereu glubale, hà annunziatu chì aghjunghje dui novi Boeing 777F à a so flotta in 2022, è chì a cumpagnia cunvertirà ancu quattru aerei di passageri Boeing 2023-2024ER in aerei cargo trà 777-300. .

Sheikh Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Presidente è Chief Executive di Emirates Airline and Group, hà dettu in una dichjarazione: "U prucessu chì avemu passatu in l'ultimi dui anni hà evidenziatu l'impurtanza di a connettività di a catena di supply chain è rende a capacità di trasportu aereu accessibile per cumunità è ecunumie glubale ".

"In Emirates, simu un rolu chjave per aiutà i passageri è i cunsumatori in u mondu à accede à i prudutti essenziali attraversu a nostra flotta larga, a rete di volu globale è l'infrastruttura avanzata cù sede in Dubai. Oghje avemu u piacè di annunzià chì avemu investitu AED 3,6 miliardi (US $ 1 miliardi) per espansione ulteriormente a nostra capacità di aereo cargo. Stu investimentu dimostra u nostru impegnu à sustene i bisogni di i nostri passageri è riflette a nostra fiducia chì cresceremu per diventà unu di i più grandi trasportatori aerei in u mondu in u futuru ".

Novi aviò Boeing 777-F

Emirates SkyCargo hà firmatu un accordu cù Boeing per dui novi Boeing 777-F. L'aviò serà consegnatu in aprile è ghjugnu di u 2022, rispettivamente. Emirates SkyCargo hè a marca di lanciu di u Boeing 777-F è l'aeronave hè stata in u centru di l'operazioni di Emirates SkyCargo dapoi u 2009. L'aghjunzione di dui novi aerei permetterà à Emirates SkyCargo di rinfurzà i so servizii à i so passageri, mentre permette una più agilità è flessibilità in e so operazioni.

U cargueru Boeing 777 hè statu un pilastru criticu di l'operazioni Emirates SkyCargo per anni, operandu voli programati è charter à destinazioni in sei cuntinenti. U Boeing 777-F hà ancu ghjucatu un rolu impurtante in a risposta di a cumpagnia à a pandemia, aiutendu à furnisce forniture vitali in u mondu. A gamma superiore è e capacità di trasportu di l'aeronave anu permessu di trasportu rapidu è efficiente di spedizioni sensibili à u tempu è à a temperatura da u paese d'origine à u paese di destinazione.

Ihssane Mounir, Vicepresidente Senior di Vendite è Marketing di Boeing, hà dettu in una dichjarazione: "Semu fieri chì Emirates mette a so fiducia in l'Aviò Cargo 777 una volta di più. "Cù a più grande flotta di 777 aerei di passeggeri è di carica in u mondu, u successu di Emirates hè un testimoniu di l'efficienza di u mercatu di u 777, a sustenibilità avanzata è a gamma eccezziunale."

Boeing 777-300ER travagliu di cunversione

Emirates SkyCargo hà firmatu un accordu cù Israel Aerospace Industries (IAI) per a cunversione cumpleta di quattru aerei di passageri Boeing 777-300ER in aerei cargo. L'accordu furnisce ancu l'opzione per cunversione supplementari di Boeing 777-300ER in una tappa più tardi. U prugramma di cunversione, chì principiarà in i primi mesi di u 2023 per i quattru aerei, hè previstu per esse cumpletu in u 2024 è i prucessi per ogni aviò sò previsti per piglià circa cinque mesi.

L'aviò di carica cunvertitu offre 777 pusizioni di pallet supplementari cumparatu cù a nova pruduzzione Boeing 10-F di l'aviò di carica è permetterà u trasportu di carichi di densità più bassa, cumpresi i prudutti di e-commerce. U ponte principale, chì Emirates SkyCargo pò aduprà nantu à e so rotte glubale, aumenterà a capacità di carica, cun un focus particulari nantu à e rotte cummerciale induve i carichi volumetrici di carichi tendenu à esse elevati. A carica utile di l'aviò cunvertitu hè assai vicinu à quella di l'aviò di carica Boeing 777-F di nova pruduzzione, è l'aviò bimotore serà più efficiente per tonna trasportata cà l'aviò di carica standard di l'industria.

Boaz Levy, CEO è Presidente di IAI, hà dettu in una dichjarazione: "In IAI, simu fieri di cullaburà cù e menti più brillanti di a regione per creà soluzioni per a dumanda globale di l'aviò cargo". "Cum'è u capu mundiale in i sforzi di cunversione di carichi di IAI, Aviation Group hè attualmente cunvertisce u primu aereo B777-300ER cù GECAS per furnisce a soluzione più adatta per l'aumentu di u cummerciu elettronicu. A decisione di Emirates di sceglie l'IAI per cunvertisce i so aerei di passageri in un mudellu di carica hè una prova di e capacità prufessiunali di l'IAI è a reputazione internaziunale ben stabilita in u campu ".

In più di l'aviò di carica, Emirates offre ancu capacità di carica in a parte inferiore di l'aviò di passageri. In risposta à l'elevata dumanda di l'industria per a spedizione di forniture vitali cum'è PPE, consumabili medichi è alimenti durante a pandemia di COVID-19, Emirates SkyCargo hà annunziatu chì, tenendu in contu a diminuzione generale di a capacità di carica glubale per via di a riduzione di i voli di passageri è di i passageri. voli solu di carica, Emirates SkyCargo Nuvelle misure sò state pigliate, cumpresa a rimuzione di i posti in a Classe Ecunomica di l'aviò di tipu Boeing 777-300ER per fà più spaziu per a carica (mini aerei cargo). Emirates SkyCargo hà 16 mini aerei cargo in a so flotta.

Emirates SkyCargo hà operatu più di 2020 voli in aerei di passeggeri è mini-cargo in l'annu da marzu 27.800, purtendu più di 100.000 tunnellate di forniture essenziali, cumprese forniture mediche è cibo. Cù una dumanda continuamente alta di capacità di trasportu aereu, Emirates SkyCargo cuntinueghja à offre l'opzione di trasportà carichi in aerei di passageri è / o mini aerei di carica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*